Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, mam problem, zauwarzyłem ze jak gasze silnik na lpg i ostygnie do zimnego to na pb odpala dopiero od 2 kopa, jak zgasze na pb to na zimnym odpala od pierwszego na pb, robiłem próbe tez na zimnym, odpalałem go na zimnym na pb to oplalał za karzdym razem kiedy kreciłem, ale jak tylko odpaliłem go awaryjnie na lpg to na pb odpalał juz za 2 kopem.

 

miał juz ktoś tak ? cos sugerujecie? fakt filtry od gazu mają juz 10.000 km ( ale czy to jest przyczyna )

 

mam sekwencje silnik m50 2.0 24v 150 km

 

prosze o pomoc

Opublikowano
U mnie tak było jak się pompa kończyła i nie trzymała już i poprostu paliwo przy jeżdzie na LPG schodziło do zbiornika. Żeby zapalić poprostu musi zaciągnąć na nowo paliwo jakby, jak gasiłem na pb to przy gaszeniu na nowo zaciągała paliwo i jakoś trzymała do odpalenia - nie ma się czym przejmować :) do agonii pompki paliwa jeszcze dłuuuuuuuga droga.
Opublikowano
Filtr gazu bym raczej odrzucił. Ja swego czasu miałem auto z gazem i na jednym filtrze bezproblemowo 50-100 tys. robiłem choć przyznać trzeba że głównie na belgijskim, holenderskim i niemieckim gazie. Odpalanie na LPG odradzam zawsze. Przyczyn może być kilka i dość zwykłych. Na początek jazda 99% na gazie często powoduje problemy ze startem i jazdą na Pb. Bywa że taka jazda powoduje że paliwo w baku leży kilka miesięcy bo służy tylko do odpalenia i przejeździe kilku km i traci "volty". Może też być filtr paliwa.
Opublikowano
Może też "zalewać" silnik lpg przy gaszeniu do końca nie wypala się i przez to problem, kręcisz dwa razy. Gaś na benzynie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.