Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

widzę kolego gorik79 że ty właśnie masz takie BMW tylko w automacie i jak to ci pali?? czy zmieszczę się w tych 11- 12l na 100 w mieszanej jeździe czy nie ??? tak mniej więcej.

W mieszanej tak, ale jak jeździsz w mieście to nie ma co się oszukiwać. Nawet w 17 czężko będzie się zmieścić. I nie patrz, że ktoś Ci napisze ze w trasie poniżej 10 Ci spali. Ja mam głupie 2.0 i nie da się tym zejść (na gazie) poniżej 9l A niektórzy w 2,5/2,8 to robią. Zima, miasto, automat trzeba liczyć w 3.0 koło 20litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę kolego gorik79 że ty właśnie masz takie BMW tylko w automacie i jak to ci pali?? czy zmieszczę się w tych 11- 12l na 100 w mieszanej jeździe czy nie ??? tak mniej więcej.

W mieszanej tak, ale jak jeździsz w mieście to nie ma co się oszukiwać. Nawet w 17 czężko będzie się zmieścić. I nie patrz, że ktoś Ci napisze ze w trasie poniżej 10 Ci spali. Ja mam głupie 2.0 i nie da się tym zejść (na gazie) poniżej 9l A niektórzy w 2,5/2,8 to robią. Zima, miasto, automat trzeba liczyć w 3.0 koło 20litrów

 

 

 

TY MASZ STARY PRZEDLIFTOWY SILNIK KOLEGO !!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę kolego gorik79 że ty właśnie masz takie BMW tylko w automacie i jak to ci pali?? czy zmieszczę się w tych 11- 12l na 100 w mieszanej jeździe czy nie ??? tak mniej więcej.

W mieszanej tak, ale jak jeździsz w mieście to nie ma co się oszukiwać. Nawet w 17 czężko będzie się zmieścić. I nie patrz, że ktoś Ci napisze ze w trasie poniżej 10 Ci spali. Ja mam głupie 2.0 i nie da się tym zejść (na gazie) poniżej 9l A niektórzy w 2,5/2,8 to robią. Zima, miasto, automat trzeba liczyć w 3.0 koło 20litrów

 

Kolego pamiętaj, że nie 2.8 nie trzeba tak gnieść jak 2.0. Miałem porównanie w e46 coupe. 2.8 schodziłem na mniej niż 2.0 choć poniżej 10l benzyny nigdy nie zszedłem. Może kwestia kto jaką ma nogę ciężką :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo zalezy od egzemplarza auta. jak ktos ma zadbana sztuke ze sprawna przeplywka odma i lambdami to mozna nisko zejsc na trasie. z instalacjami lpg to jeszcze gorzej to wyglada bo 99% jest zle zamontowana i dobrana. jak ktos juz ma dobra instalke to wystrojenie m52 tak zeby korekt nie rozjezdzal nie jest takie latwe. co dopiero w m54... malo kto stroi na afr albo odpalajac na kompie inpe stad roznice w spalaniu gazu moga byc duze. mi w mieszanym wychodzi 13.5 lpg na trasie zona spalila 10.5 wiec pewnie jakbym ja sie zawzial to do 10 bym zszedl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo zalezy od egzemplarza auta. jak ktos ma zadbana sztuke ze sprawna przeplywka odma i lambdami to mozna nisko zejsc na trasie. z instalacjami lpg to jeszcze gorzej to wyglada bo 99% jest zle zamontowana i dobrana. jak ktos juz ma dobra instalke to wystrojenie m52 tak zeby korekt nie rozjezdzal nie jest takie latwe. co dopiero w m54... malo kto stroi na afr albo odpalajac na kompie inpe stad roznice w spalaniu gazu moga byc duze. mi w mieszanym wychodzi 13.5 lpg na trasie zona spalila 10.5 wiec pewnie jakbym ja sie zawzial to do 10 bym zszedl.

Mi od pełnego do pełnego wychodzi średnio 12l. W trasie w 2 osoby w góry zszedłem do 10,2 w jedną stronę jak chciałem zobaczyć ile się da wycisnąć z tego silnika najmniej :)

Cisnąć nie trzeba. ja nie mówie jechać aby się rozpędzić tak samo jak 2,8 tylko tym i tym jadąc spokojnie 2.0 i tak mniej spali w mieście i to sporo mniej. W trasie ta różnica będzie coraz mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem że nie uwierzysz :wink: Nie ma się co dziwić, tak reaguje większość użytkowników 520i. No bo jak to możliwe że silnik prawie dwa razy większy pali prawie tyle samo co mój?? Odp jest prosta Twój się męczy w tej ciężkiej budzie i musisz go wyżej kręcić, żeby jechać dynamicznie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem że nie uwierzysz :wink: Nie ma się co dziwić, tak reaguje większość użytkowników 520i. No bo jak to możliwe że silnik prawie dwa razy większy pali prawie tyle samo co mój?? Odp jest prosta Twój się męczy w tej ciężkiej budzie i musisz go wyżej kręcić, żeby jechać dynamicznie.

Kolego ja wiem, że BMW przy dużych silnikach mało palą bo sam miałem kupić 523 lub 528 bo różnica jest znikoma. Ale w trasie. W mieście już nie. W mieście 528 pali ok 14--17l I nie mówię tego bo tak sobie myślę tylko mam znajomych z którymi jeżdzę do pracy i widzę jak ma się w tych silnikach spalanie.

Jeden ma e39 3.0 V8 i tam spalanie w zime teraz w mieście wygląda teraz nieciekawie. Pali ok 18-19l jak się ciśnie jeszcze więcej. W trasie 13l. Mieszany wychodzi ok 15l przy takiej spokojnej jeździe bez mulenia.

 

niestety po kilkudziesięciu obejrzanych egzemplarzach nie udało mi się znaleść ładnej 523, 528 i została zadbana 520i. Jak widzisz poprzednie auto szału nie robiło, a "nowe" sprawuje się lepiej jeśli chodzi o osiągi i nawet spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jeden ma e39 3.0 V8

:shock: :shock: :shock:

A cóż to za silnik Jest ???

O ile mi wiadomo to jedyne silniki "fałki" jakie były w E39 to 3,5 4,4 i 4,9 w "emce".

Kolega miał 3,5 bez gazu to w mieszanym wychodziła 17,a w mieszanym z przewagą miasta 19 (benzynki).

Oczywiście w automacie

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden ma e39 3.0 V8

:shock: :shock: :shock:

A cóż to za silnik Jest ???

Kolega miał 3,5 bez gazu to w mieszanym wychodziła 17,a w mieszanym z przewagą miasta 19 (benzynki).

Wkradł się błąd R6*

No bo 3,5 tyle mniej więcej palą. Ale niektórzy potrafią spalić niewyobrażalnie małe ilości paliwa. nie ma co się oszukiwać. 3.0 i więcej musi swoje spalić. W trasie różnica będzie kilku litrów na korzyść małego silnika. Przy dużych prędkościach w trasie mniej duży silnik spali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mi od pełnego do pełnego wychodzi średnio 12l.

No widzisz kolego a u mnie wychodzi 13.5 LPG przy motorze 3,5i w co pewnie nie uwierzysz :wink:

przyjedz do Wawy jak uzyskasz ten to jestes wielki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pisałem kolego o mieszanym cyklu, a ty kpisz pisząc że w korkach do 13l chcesz zejść, to se motorynkę kup.

a czemu od razu takim tonem do mnie jak bys poczytał moje posty to bys wiedział jakie mam spalanie i po czym wnosisz ze do 13 chce zejsc :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz kolego a u mnie wychodzi 13.5 LPG przy motorze 3,5i w co pewnie nie uwierzysz-mam pytanie co do Twojego silnika czy taki motor chodzi mi dokładnie o to ze jest to v8-ten silnik znosi wogóle lpg?

Lpg znosi bardzo dobrze, powiedziałbym że chodzi lepiej niż na benzynie( ciszej równiej) Zresztą widać to chyba po spalaniu w które mało kto wierzy :D Nie ma mowy o smrodzie jakiegoś gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8 znosi gaz bardzo dobrze. Ja mam 4.4 w gazie i chodzi bardzo dobrze i nic się nie dzieje. Jedynie świece częściej wymienić trzeba, a tu niestety 8 sztuk hehe :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakiś czas temu był test w magazynie auto,właśnie e39 540 sil4.4l

Auto bez awarii na gazie zrobiło prawie 200tyś km,doskonały silnik.

Fajne bmw pozdrawiam

 

No dzięki kolego :cool2: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.