Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla mnie podstawa wyposazenia "dobrego" sa alufelgi, alarm, abs, elektryczne wszystkie szyby, wspomaganie, dwustrefowa klima i radio. Reszta (czujniki parkowania, tempomaty, podgrzewane siedzenia, navi) jest bardzo przyjemnym dodatkiem ;)
Opublikowano
Za dobry egzemplarz polifta e39 3.0i 231 km trzeba dac na zachodzie sporo kasy.W polsce mona kupic taniej,ale ile w tym dobrej sztuki to tylko przy ogledzinach wychodzi.E39 w dziewiczym lakierze oraz oryginalnym przelocie 170 tys z m54b30 kosztuje od 4 tys euro w gore
Opublikowano
Dla mnie podstawa wyposazenia "dobrego" sa alufelgi, alarm, abs, elektryczne wszystkie szyby, wspomaganie, dwustrefowa klima i radio. Reszta (czujniki parkowania, tempomaty, podgrzewane siedzenia, navi) jest bardzo przyjemnym dodatkiem ;)

Takie wyposażenie jak piszesz to w 80 procent egzemplarzy to podstawa w e39.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Daniel, w zasadzie to wyczynem jest znaleźć uboższe e39 jak to minimum co podaje kolega Kapicjusz.

ABS, centralny, 4 poduchy, klima (w przedliftach trafiały się pierwsze roczniki bez) wspomaganie i radio to standard.

Alarm był za dopłatą, ale nie warto zwracać na niego uwagi, w dzisiejszych czasach jest nic nie warty, a tylko problemu może przysporzyć.

Przy takich wymaganiach to szukał bym młodziutkiego polifta, wersja podstawowa nie będzie droga, a można trafić w niezłym stanie.

Opublikowano
Po prostu majac do wyoru zajechany wypas a ubiegiego ale zdrowego mechanicznie zawsze wezme tego drugiego. Nie chce odrzucic auta bo nie ma np czujnikow parkowania. Choc nie powiem, ze pelny m pakiet z alcantara i navi nie jest marzeniem ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a tylko problemu może przysporzyć.

 

A żebyś kolego wiedział. Wczoraj moje E39 w pracy na parkingu w tym słońcu nagle zaczeło piszczeć... :roll:

Twoje piszczało, moje samo zamknęło mnie w środku i wypuścić nie chciało :mrgreen:

Opublikowano
A powiedzcie mi jeszcze: czy da sie wymienic jakos reflektory z przodu aby za dnia swiecily tylko ledy (ala nowe modele audi) a w nocy swiecily cale? Jak droga jest taka operacja?
Opublikowano

Witajcie serdecznie. To mój pierwszy post na stronie.

 

Sprzedałem ostatnio swojego Rovera600. To był duży elegancki sedan i w miarę luksusowy (pełna elektryka, skóra dwulorowa, automat, klima itp) samochód z 1999 roku. Z racji powiększającej się rodziny szukam kombiaka. Moje oczy skierowane są na BMW E39, a także Volvo V70. BMW zawsze mi się podobało. Uważam, że kombiaki z tych lat są po prostu bardzo ładne.

 

Do rzeczy.

 

Czy do 9000 zł jestem w stanie kupić kombiaka w dobrym stanie? Zależy mi na zdrowych blachach. (Czy one były w ocynku? Rdza moco rusza te modele?) Silnik nie musi być duży. Jeżdzę jak dziadek, poważnie :). 2.0 i 131 KM w Roverze mi w zupełności wystarczało, ale wiem, że tu buda większa. Zadowolę się identycznym spalaniem jak w Roverze z automatem: Miasto max 12 l. Trasa 8 nawet 7l. Lub zainteresuję się wersją z Gazem. Nie słyszałem, żeby gaz był bolączką tych silników. Ale gdy patrzę na egzemplarze z gazem na interecie to wyglądają na zmęczone.

 

Aha i bardzo ważna sprawa. Czy każde E39 ma tak nisko tył zawieszony? Nie lubię obniżanych samochodów, a odnoszę wrażenie, że w każdym E39 koło minimalnie chowa się w nadkolu? Tak jest wszedzie czy to oznacza zmęczone sprężyny i amorki?

 

Zanim pokażę Wam modele które mnie inetersują proszę o pomoc w tych kwestiach.

 

Dziękuję,

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano
Za ok 9-10tys kupisz e39 z 2l motorem. Ale musisz poszukać. Te silniki są najtańsze po tds. Ale nie licz na tak niskie spalanie. 7l Nie ma szans. 9l w trasie to minimum przy LPG a średnia to ok 11l. Samo miasto to 12-14l LPG. To tak mniej więcej. Blachy to niebo a ziemia. Mam na przykładzie Rovera 416si. Tam jest tragedia. Ale wyposażenie super jak na takie auto. Do tego tragicznie wyciszone auto.
Opublikowano

Nie nie nie nie. :) Może być manual. Napisałem o tym automacie tylko po to żeby porównać do mojego poprzedniego auta.

 

A co z tym tyłem samochodu kombi? Tak nisko jest zawsze? Czy tylko dojechane wersje są niżej?

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano
Ja doradzę trochę inaczej. W tej kasie szukaj lepiej volvo V70 lub 850 2.5 dyszla lub benzyny. Za te pieniądze z pewnością trafisz ładny egzemplarz. Z e39 za tą gotówkę mogą być różne przeboje.
Opublikowano

Dziękuję za tych kilka odpowiedzi.

 

Ale ładnie to podsumował danielxc717. No słuchajcie, jeśli ktoś ma 9000 zł max na wydanie i widzi na otomoto 14 takich sztuk, to znaczy, że tak się je ceni. Nie chodzi o to żeby dodawać 1000 zł i kupić jeszcze droższe tylko kupić dobrze w tej cenie. Dlatego chciałbym poznać opinię na temat takich modeli i takich cen.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano

nikt nie powiedział, że nie kupisz za 9 tys

Kupisz nawet za 6 tys jak się uprzesz, ale w ciągu roku włożysz drugie 6 w naprawy, poczytaj sobie tutaj na forum jak niektórzy kupili niby zadbane a ładują ładują i końca nie widać :)

Opublikowano
Dlatego ni epytam ile włożę później. Tylko jakich wad, egzemplarzy mam się wystrzegać, aby kupić za 9 tys i już nie ładować :) Hahahah
www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano
Dzisiaj zadzwonilem do jednej z firm zajmujacej sie wyjazdami z klientami fo niemiec po auta(maja swoj kanal na yt). Pan na pytanie o e39 powiedzial, ze na ten model potrzeba 9 do 12 tysiecy euro nie liczac kosztow tablic, ubezpieczen, podatkow itp i oczywiscie zaplaty dla nich. Co o tym sadzicie? Zarowno w perspektywie pytania kolegi wyzej o poszukiwane kombi za 9 jak i poszukiwania przeze mnie sedana za 15-18 tysiecy ale zlotych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.