Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A ja tam nie wiem czy bym chciał motorek w układzie V, chociaż w Zile chodził fajnie :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Witam wsyzstkch,

 

co sądzicie na temat zakupu E39 rok 2003. 3.0 benzynka manualna skrzynia biegów.

Samochód serwisowany do samego końca w Niemczech, kupiony z garażu.

Przebieg 240 000 km oryginał.

 

Samochód super utrzymany z wierzchu oraz w środku, mpakiet wewnętrzny + zawieszenie.

 

Znalazłem kilka małych ognisk rdzy, np. na rancie klapy tylnej, z przodu na masce (od kamieni) i co najgorsze na łaczeniu tylnego błotnika z załamaniem drzwi u góry.

 

Do samochodu można powiedzieć jest przekonany, jeżeli chodzi o jego stan techniczny, przebieg itp. tylko boję się o blacharkę.

 

Co na ten temat mylicie ?

 

Aha, istotna kwestia, samochód nie kosztuje wcale mało. Sprzedający chce za niego 26 000 zł + koszt 750 zł koszt opłat.

 

Jeżeli możecie coś doradzić, prosiłbym o radę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprzedający chce za niego 26 000 zł + koszt 750 zł koszt opłat.

To się u nas nazywa "Samochód po wszystkich opłatach. Koszt rejestracji tylko....."

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A nie powiedział że "samochodem jeździła kobieta" , albo "Nic nie stuka nic nie puka. Nie wymaga wkładu"

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A co tu można doradzić? Obejrzałeś to wiesz czy warto czy nie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

No właśnie o to chodzi, że nie wiem, gdybym wiedział to bym nie dopytywał na forum.

 

Bardzo rdzewieją E39 ? Co sądzicie na temat 3,0 benzyna ? I czy cena nie wydaje się być za wysoka ?

Opublikowano
Nie bardzo wiem o jakie załamanie drzwi chodzi, ale to jakieś dziwne miejsce i pewnie dostało ostrego strzała w bok. NIkt bez obejrzenia przynajmniej zdjęć ci nie powie czy warto
Opublikowano

3.0 benzyna to jest najfajniejsza R6 bo ma największą pojemność i moc. Podobno lubi chlapnąć sobie olej, ale czy to prawda to nie wiem.

E39 nie powinno rdzewieć tam gdzie nie była uszkodzona prócz tylnej klapy. U mnie dół drzwi był uszkodzony i jest ślad rdzy tak samo tylny błotnik. Tam gdzie ruszona nie była nie ma prawa rdzewieć.

Opublikowano

Strzała w bok nie było na 100%, ten błotnik nie był nawet malowany, jest w oryginale. Wydaje mi się, że one rdzewieją tam, gdzie była struktura lakieru naruszona kamień, zarysowanie itp itp... Co powiecie o cenie ? Samochód ma kolorową nawigacje, pełną elektrykę, szyberdach, felgi 17, mpakiet w środku + zawieszenie, nowe opony, pół skorę, xenony +ringi, czujniki parkowania przód + tył.

Niestety nie mam zdjęć ani linku do aukcji, ponieważ samochód nie jest jeszcze wystawiony na sprzedaż.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobno lubi chlapnąć sobie

Ja też lubię :D :wink:

Powiedz że Ty nie- bo uwierzę :8)

E 39 nie rdzewieje. Tam i ówdzie pokaże się jakiś nieduży wytrysk :mrgreen: ale to raczej normalne w ponad 10 letnim aucie. Klapy są bardziej podatne na samym rancie może kwitnąć.

26+ jeszcze coś to dużo. Zbijaj z ceny na jakieś 24.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Powiedz że Ty nie- bo uwierzę :8)

Kłamać nie będę.

 

Nikt Ci nie powie że warto czy nie warto bo trzeba auto porządnie spr i obejrzeć, ale moim zdaniem ma za dużo wykwitów.

Opublikowano

Klapa jak już to słusznie zauważono podatna jest na rdzę, ale co do tego miejsca, o którym wspomniałeś to za chińskiego boga nie wiem które to ? :mrgreen: Co do zażerania oleju to moja była ma E46 2.2 w benzynie i to też żre olej, nie widać żadnych wycieków, nie kopci, a olej ubywa i nikt nie wie jak :) Co do tego auta o którym mówisz to weź litra wyborowej jakichś dwóch magików z serii mechanik i lakiernik i zastanawiaj się czy warto :) na odległość słabo można Ci coś pomóc w tym konkretnym egzemplarzu :)

 

"Panie, jak nim wjeżdżałem do Polski to mi tirówki brawo biły" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Samochód zakupiony, zobaczymy czy będzie coś więcej wychodzić. Ogólnie stan jest bardzo dobry, super się jeździ E39 z takim motorkiem :)
Opublikowano

Witam serdecznie was wszystkich

 

Aktualnie posiadam audi a4 1.6 benzyna+lpg i będę sprzedawał... ogolnie będę miał powiedzmy 14tys maks i tak

 

szukam tylko i wyłącznie bmw e39 i tak myślałem nad 2.0 ale patrząc na raporty spalania nie ma co zastanawiać się tylko 523 benzyna i tak

 

patrzyłem na alledrogo auta e39 523 w benzynie to są i ceny nie przekraczają 13tys pasuje mi takie do 12500 dorwać by w 2500zmieścić się z gazem do tego 2.5

 

pytanie brzmi tak w sumie 3 najważniejsze:

 

spalanie moje a4 pali 10l gazu gaz po 2.33 jest to jak mi 2.5 spali 14 w mieście chodż by 15 to i tak 32zł maks wyjdzie 100km więc mało w porównaniu z benzyną samą

 

czy faktycznie e39 523 spali w mieście bez butowania te 14l LPG? a w trasie w 11 się zmieści?

 

i dwie najważniejsze rzeczy

 

3mc temu miałem kolizję prawko mam od 3 lat ubezpieczenie auta od 2 lat bo 2 lata mama auto zniżek mialem albo 15 albo 20% i płacilem 630zł za całe ubezpieczenie i teraz jak ma się sprawa do 2.5? dodam,zę auto na tatę z racji wieku lecz on nie ma PJ w 1000zł się zmieści?

 

 

i jeszcze jedno ważne jakieś głupie uczucie mam ze te spalania 13lpg 14 dla 2.5 to tak mnie nie przekonują mam takie uczucie jak by to z 19 miało palić i się trochę boje bo nie może więcej niż 15LPG i teraz tak np klocki hamulcowe ferodo przód do A4 koszt 190zł a do e39 2.5? dużo wyższe będą koszty ?

 

 

dodam,że to by bylo moje 1 bmw

 

głównie chodzi oto,zeby to się nie psuło bo mnie rodzina oczami zje a4 co chwila się psuje i co chwila po 300,400zł

 

żeby to chociaż z 6mc pojeździło i dopiero coś do roboty a nie od razu tak,że jak widze na allegro bmw e39 523 ceny od 11 do 13tys rocznik 97 przeważnie i tez pytanie jest sens w 97 pchać się? czy takie stare auto bd się sypalo jak np audi a4 z 95?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Awaryjność podobna, czyli nie aż taka duża. Ceny części BMW będą sporo droższe, ale tragedii nie ma.

Ubezpieczenie zależne jest w dużej mierze od tego gdzie się mieszka. Ja mam PZU- OC+NNW na cały rok 670 zł.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Ceny części będą o wiele droższ niż w A4 i nie ma co się oszukiwać. Możesz kupić auto w idealnym stanie zawieszenie a po 4 miesiącach może odezwać się kilka wahaczy. Cena wahacza to 300-350zł za sztukę.

Ceny poszczególnych części sprawdź tutaj. Dobry tani sklep http://www.czescidobmw.pl/

Spalanie jakie podałeś to jest właśnie prawdziwe. Bajki są, że w trasie pali 7-8l w to nie masz co wierzyć. Jak będziesz porządnie nią cisnął w mieście nie powinno być więcej niż 17l w manualnej skrzyni. W trasie mniej więcej 10-11l jest spokojnie do osiągnięcia w 523. U mnie czaaaaasami poniżej 10l i blisko 9l gazu spali. Ale to musi być dzień bez tirów i jazda tak 100km/h bez wyprzedzań. Wtedy poniżej 10 zejdziesz czy to będzie 520i czy 523i bo spalanie są bardzo podobne praktycznie w trasie takie same.

 

Ubezpieczenie będzie wyższe niż na audi i nikt Ci nie powei ile bo to zależy od ogromniej liczby różnych rzeczy. Wiek taty drugiego właściciela, wieku auta, regionu w któym się mieszka i masa innych rzeczy. Najlepiej wypełnij to i zaznacz by oddzwonili do Ciebie http://rankomat.pl/lp1/?source=001-001-0000-000-000&gclid=CMmCscCJubkCFYWz3godsU0AVA Ja tu wykupuje bo jest taniej niż w innych firmach o 400zł. Tak u mnie wyszło.

 

Jeśli nie masz pracy i do auta rodzice mają CI dokładać to jest to średni wybór. Czasami takie auto w miesiącu może pochłonąć kilka dobrych tysięcy a czasami rok może się nie dziać nic. Kupisz w zawieszeniu tanie zamienniki to wierz mi że nie wytrzymają roku. Albo czujniki. Każdy kosztuje ok 300zł kupisz zamiennik nawet po podłączeniu może nie działać albo padnie po miesiącu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oj tam, ale na A4 dupy nie lecą :mrgreen:

A ten cały rankomat to do bani jest. Liczyłem sobie składkę to w jakimś link4 i temu podobnych wychodzi 20-50 zł taniej niż mam w PZU.

Moim zdaniem nie warto się w to bawić.

PS. Ale laskę z reklamy rankomatu to by :norty: ...............................obrócił :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano (edytowane)

w sumie moje a4 ma nalatane 380tys na liczniku 280 ale pewnie ze 100 jeszcze ma i wachacze ori w 2 lata zrobilem 130tys km i nic w zawieszeniu jedynie drązki wymienione i tyle

 

dla tego chodzi o e39 podoba mi się to ale trochę mnie przeraziłeś

 

powiem tak np jest bmw e39 523 za 12tys to obowiązkowo na warsztat tym jechac i niech sprawdzą wszystko tak?

 

aha a czy e39 2.0 jeżeli z a4 się do takiego 2.0 przesiąde odczuje coś? bo ponoć nie którzy mówią,że 1.8 125 lepiej się zbiera niż e39 2.0 150

Edytowane przez Damii92
Opublikowano (edytowane)

A no obrócił by :mrgreen: Ty masz już swój wiek :mrgreen: :mrgreen:

U mnie w mieście wyliczyli mi kilka złotych powyżej 1000zł aż się za głowę złapałem. Wyliczyłem sobie składkę OCz NW płacę tutaj 623zł w alianz. A alianz w moim mieście wyliczył mi na 1032zł. Dlaczego tak? Tego nie wiem.

 

A no nie lecą :mrgreen: Piąteczka jest wygodniejsza większa żwawsza nawet z najmniejszym silnikiem od audi 1,6 no i droższa nie ma co się oszukiwać. Tylko to pojęcie względne. Miałem vectre w którą więcej włożyłem bo co chwile o coś wołała. Tutaj wydam może i 2x tyle ale mam spokój na bardzo długo.

 

Na warsztat i kompa. Nie chciałem Cię przerażać chciałem byś wiedział ile kosztują części które się nadają by je zamontowac. Taniej będzie e46 w zawieszeniu i to sporo. W e39 zawieszenie tanie nie jest a jeśli kupisz tanie to wysypie się dość szybko. To ciężkie auto i byle jakie części szybko się kończą. Elektronika to już obowiązkowo oryginalna. Takie są fakty.

Edytowane przez danielxc717
Opublikowano

aha a czy e39 2.0 jeżeli z a4 się do takiego 2.0 przesiąde odczuje coś? bo ponoć nie którzy mówią,że 1.8 125 lepiej się zbiera niż e39 2.0 150

 

kolego jeżeli w mieście Ci 1000zł wyliczyli to gdzie Ty takie tańsze znalazłeś?

 

aha i jak z ceną 12tys koledzy za e39?

 

http://allegro.pl/bmw-523-2-5-170km-niemiec-xenon-skory-unikatowe-i3510875447.html

 

tak jak ta w aukcji pewnie na 70% coś nie halo jest

Opublikowano

No za 12 kupisz taki podstawowy silnik jaki ja mam może 523i też ale to trzeba szukać szukać i leszcze raz szukać. Czy jest szybszy czy wolniejszy to nie iwem. 10sek chyba katalogowo ma. Tylko później jednak taka 6cio cylindrówka potrafi ciągnąć powyżej setki lepiej od silnika 4cylindrowego nawet i podstawowe 2.0.

 

Wcześniej podałem Ci stronkę gdzie mi wyliczyli. Zalogowałem się i widzę że OC+NW mam za 560zł. Różnica w cenie ogromna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty masz już swój wiek :mrgreen: :mrgreen:

:shock: No wiesz!

Młody jestem :D

"przystojny jestem i trudno mi z tym, bo niespokojny mam życia rytm" :mrgreen:

Piąteczka jest wygodniejsza większa żwawsza nawet z najmniejszym silnikiem od audi 1,6 no i droższa nie ma co się oszukiwać.

E 39 aż takie duże nie jest. Co do przyspieszenia to trzeba też spojrzeć na wagę aut, a nie tylko na same KM.

Tylko to pojęcie względne.

Dokładnie.

Wiesz ile tutaj można :norty: :mrgreen: I wygoda jest :mrgreen:

DSC_0639.jpg

Tylko później jednak taka............................... potrafi ciągnąć

Ha ha :mrgreen:

No :norty:

:mrgreen:

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.