Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ponownie,

 

mam do wszystkich znających się na wykresach prośbę o zinterpretowanie wykresu osi pierwszej. Chciałbym wiedzieć co o tym myślicie czy wszystko ok, czy może nie i co w takim razie. Na razie nic więcej nie powiem bo nie chce nic sugerować, pojawią się opinie to wszystko dokładnie wyjaśnię, mam nadzieję, że zrozumiecie moje intencję ;)

 

http://img30.imageshack.us/img30/3530/scan0000111111111.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Teoretycznie przednie amortyzatory jeszcze sprawne: lewy 38% i prawy 44% różnica 14% (dopuszczalne 20%) lecz w praktyce różnie to z tym bywa.

 

Klasyfikacja wg. Eusama:

 

0 - 20% niedostateczna skuteczność tłumienia

21- 40% średnia skuteczność tłumienia

41- 60% dobra skuteczność tłumienia

powyżej 60% bardzo dobra skuteczność tłumienia amortyzatorów

 

Jako ciekawostka mogę dodać że nowe amortyzatory osiągają ok. 80% skuteczności.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

A może tak ? ::

 

przez e36mf » Pią Kwi 15, 2011 6:21 pm

 

Jak chcesz / czyli jak masz - za dużo pieniędzy

to zawsze Cię oskubią na amortyzatorach /...że % ... .

 

Przerabiałem to , i byłbym się dał nabrać , że ... o! o! o! ...% .

 

Potem trafiłem w internecie na opis ... na temat amortyzatorów ... ,

podobno nawet nowe nigdy nie mają 100% . Artykuł był fachowy .

Szukajcie , to znajdziecie /...poprzez : google.. , etc.

 

No to jak sprawdzić amortyzatory ?

Ja od tego czasu mam swoją "szkołę" :

1. sprawdź czy masz wylanego amortyzatora / ... ciekine z niego...

Wtedy , wiadomo - jest do wymiany . I to dwa /...przód lub tył .

Nie wymienia się jednego !!! .

 

2. potem sprawdzam naciskając / na postoju , karoserię . Cztery koła ,

to cztery razy - sprawdzanie/ naciskanie ... [ jak kolega wyżej pisał...]

I obserwujesz czy się buja karsoeria . Max do trzech razy - wtedy jest dobrze...

Jeśli więcej razy się bujnie ,to amortyzator jest zużyty ...

 

3. Ale dobrzez jest zweryfikować pkt 2 . Wszak to Ciebie nic nie kosztuje ...

Wybierasz odcinek drogi "dziurawej/z krzywym " asfaltem

Kolega stoi z boku przy drodze , aby obserwować twoje koła... w czasie jazdy.

Ty obok niego przejezdzasz , powoli . ok. /do 4o km/h...

Taka droga wymusza prace amortyzatorow , kolega to widzi / doslownie...

Potem możecie obserwować inne samochody . Da to doskonały poziom odniesienia ...

I to jest koniec testu ... Sami będziecie mogli ocenić - jakie są te amortyzatory .

 

No to powodzenia ...

panta rei
Opublikowano
dzięki za odpowiedz, widzę zdania są podzielone, generalnie lewy amortyzator jest rozlany, cieknie z niego powoli. Sprawdzałem amortyzatory ręcznie, z przodu. Z prawej strony po naciśnięciu nie ugina się wcale więcej, z lewej ugina się tylko raz i to trochę. Patrzyłem też z tyłu, tam wcale się nie uginają. Czyli według was amorki do wymiany?? Wpadłem w dziurę na drodze.Dałem taki papier firmie ubezpieczeniowej zarządcy drogi, odrzuciła mi to uszkodzenie. Tym bardziej, że widać na wykresie jak kiepsko tłumi amor jeden. Co myślicie na ten temat?
Opublikowano
i podpowie ktoś co dalej, odwoływać się czy z takim wykresem nie ma szans?
Opublikowano
no tak ale jak się odwoływać do firmy ubezpieczeniowej? Dlaczego tego nie uznali skoro się z niego leje?
Opublikowano
bo jest mało prawdopodobne aby amorek zaczął ciec na skutek wjechania w dziurę !!!! można wykrzywić wahacz , wybić tuleje , urwać koło ale nie ma przypadku aby amorek zaczął nagle słabo tłumić ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Od każdej decyzji istnieje możliwość odwołania i moim zdaniem ZAWSZE należy się odwoływać od takich decyzji ubezpieczyciela, w których nie uznano Twojej racji... zobaczą, że nie jesteś "łatwym" przeciwnikiem i będą musieli znowu rozpatrywać sprawę [bynajmniej z teorii]. Musisz jedynie, albo w Twoim przypadku AŻ znaleźć i przedstawić solidne argumenty do ponownego i tym razem pozytywnego rozpatrzenia odwołania [zdjęcia uszkodzenia, miejsce zdarzenia, datę, godzinę, najlepiej również mieć świadka owego zdarzenia, poświadczenie warsztatu mechanicznego itp]. Powodzenia :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.