Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie mam za dobre pieniadze do kupienia 325 w tds... ale dzisiaj jezdziłem nią troszke i co zauwazyłem wsiadam pierwszy raz odpalam - żyleta.

Staje na światłach widze delikatne falowanie obrotów. Przejechałem jakies 60-70 km zgasiłem i poźniej już zapalić nie chciała...objawy takie jakby aku rozładowane.

Ogólnie w BMW wymieniona zawiecha i pare konkretnych gratów. Właściciel za granica nie jezdzi wogole . na blacie 208 tysiecy.

Jak myslicie co może być przyczyną tych zjawisk i ile trzeba konkretnie zainwestować żeby to zrobic.

Opublikowano
Wszyscy by wszystko chcieli odrazu a nie łaska na początek troche poczytać . Od dziś na forum nie jesteś więc nie marudź tylko najpierw poczytaj
Opublikowano
wiem czytałem i znalazłem troche informacji ze moze być to pompa wtryskowa ale nikt nie pisał czy to akurat jest od obrotów i od odpalania na ciepłym silniku ani o kosztach wymiany...
Opublikowano
silniki diesela:mad2:moim zdaniem są wielką skazą na tle tak pięknej historii Bayerische Motoren Werke. :cry:
Opublikowano
Moim zdaniem pompa wtryskowa, koszt spory ok 2-3tys. zawsze bedzie ciezko odpalal na cieplym przy padnietej pompie. Jesli padla juz pompa pewnie turbo tez nadaje sie do wymiany, a w 200tys. nie wierz nie w dieslu. Za 325tds w dobrym stanie powiedzmy z 1997 roku musialbys zaplacic conajmniej 15 tys. a i tak ciezko znalezc. i miala by tylko 300tys km. Takie realia.
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.