Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy może ktoś orientuje się w ty,że podczas jazdy(przy obrotach ok 1.5tyś.),przy przyśpieszaniu wał zaczyna walić w podwozie.Zaczyna się od delikatnego drżenia a później wali jak cholera!Chcę zaznaczyć, że nie zawsze tak się dzieje!!??!!Gdy mocno przyspieszę do ok 3.5 tyś. obrotów to walenie przestaje.Dziwna sprawa bo nieraz mogę przejechać 200 kilometrów i nic nie wali.A nieraz tak wali,ze muszę zatrzymać się po czy mogę jechać delikatnie przyspieszając.

łącznik na wale były sprawdzane i luzów nie ma.

Czy ktoś miał coś podobnego??0d wali w podwozie

Opublikowano
Miałem podobne objawy w 330d okazało się ze podpora wału była uszkodzona...
Opublikowano
sprawdź dokładnie elastozłącze wału, miałam identyczne objawy i to właśnie ono było przyczyną tego walenia, po rozebraniu wyleciały z niego wszystkie tulejki :)
Opublikowano

Witam.

z elastozłączko na wale jest wszystko ok, jedynie co widać to luzy na tulejach na moście ale mechanik powiedział,że to nie jest tego przyczyna.Luzy na tulejach to tylko mogą być stuki podczas wrzucania jedynki lub wstecznego!!??!!

pozdrawiam

Opublikowano

Prawdopodobnie łącznik elastyczny wału. Właśnie przerabiam ten sam problem po raz drugi :( Wjedź na kanał jak masz możliwość i zobacz w jakim stanie masz łącznik (porwany, wystające włókna).

Polecam przejrzeć to: viewtopic.php?f=69&t=124901

Opublikowano
A jesteś pewien że to wał? U mnie jak ostro wpadłem w zakręt i dodałem gazy to waliła rura wydechowa a wydawało się że to wał. Po wymianie poduszek pod silnikiem jest ok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli w momencie tego przyspieszania koło jest na granicy poślizgu i dodatkow robisz to na nierównej drodze to wali ci coś w zawieszeniu. U mnie tak było jeszcze w E36 przed wymianą amortyzatorów z tyłu. Na mokrym nie mogłem ruszyć z uslizgiem kół nie mówiąć, żeby koło wpadło w jakiś większy poślizg przy ruszaniu bo waliło coś z tyłu jak by miało odpaść pół auta. U Ciebie to może być i peknięta sprężyna ale i pare innych rzeczy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jako jedna z przyczyn jak najbardziej, odkręć śrube z dołu na amortyzatorze i po prostu nim poruszaj góra-dół jak nie ma sprężania to będzia po prostu latał luźno. Równie dobrze możesz mieć wybite górne mocowania amortyzatora i wtedy słychać to na nierónościach poprzecznych jak by połka pod szybą latała. Takie głuche stuki.
Opublikowano
Panowie!Pisałem wyraźnie, że stuka wał, amortyzatory jak i mocowania są nowe.Pytanie tylko czy to łączka na wale lub mocowanie wału(mechanik sprawdził dokładnie i wykluczył te dwie rzeczy).Jak zaczyna walić to cała buda drży.Na dziurach nie wali tylko podczas przyspieszania słychać delikatne drżenia a później wali w podwozie.Zaznaczam,że nie zawsze!!!!Mogę przejechać 200kilometrów i nic nie stuknie.Jak zacznie walić to muszę zatrzymać się i dopiero mogę ruszyć
Opublikowano
Jako jedna z przyczyn jak najbardziej, odkręć śrube z dołu na amortyzatorze i po prostu nim poruszaj góra-dół jak nie ma sprężania to będzia po prostu latał luźno. Równie dobrze możesz mieć wybite górne mocowania amortyzatora i wtedy słychać to na nierónościach poprzecznych jak by połka pod szybą latała. Takie głuche stuki.

właśnie u mnie cały tył wymieniony wszystkie tuleje itp i puka coś na nierównościach już myślałem że może łącznik stabilizatora z tyłu który nie był wymieniany ale nie ..... to rzeczywiście będą amorki ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Samochód wpada w duże wibracje? miałem tak w 330d wymiana podopry wały załatwiła sprawę...
Opublikowano
Dexter, duże wibracje(wali wał w podwozie,mam wrażenie,że najwięcej w okolicach dźwigni zmiany biegu).Na razie jeżdżę codziennie do pracy i od tygodnia mocno nie wali ale czuje jak wpada w wibracje przy ok 1.9tys. obrotów ale od razu jak wciskam pedał gazu i powyżej 2tyś wibracje zanikają.
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Właśnie przerabiałem temat u siebie po raz drugi. Za pierwszym razem łącznik (co sugerowałem parę postów wyżej), za drugim - podpora wału (ta bliżej dyfra).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.