Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie i Panie!

Mam takie pytanko: czy ktoś użytkuje bmw 525 IX z napedem na cztery lapki? Jak to sie sprawuje? Czy ten naped nie jest defektowny? Kuzynek chce sie wpakowac w taka bmw i nie wiem co mu doradzic! Pewnie fajnie jezdzi ale jak to jest z usterkowoscia o ewentualnymi naprawami tego typu mechanizmu? Czy to jest staly naped na cztery kola czy dolaczany jakims przyciskiem? Ile wiecej pali takie autko? Proszę o pomoc w tym temacie bo nic do tej pory nie znalazlem na forum.

 

:modlitwa:

Opublikowano

Nie mam co prawda tego modelu, ale co nie co napiszę, gdyż stoi akurat taka u mnie.

Autkiem napewno fajnie się jeździ, a zwłaszcza zimą :D , ale musisz swojego znajomka uczulic na kwestię części do tego auta. Wszystko bowiem co wchodzi w skład zawieszenia przedniego jest inne w stosunku do standardowej wersji E34 i w zamienniku nic nie dostaniesz. Pozostaje ratowanie się regeneracją lub oryginał nowe. O przednich amortyzatorach np, zapomnij, że któs produkuje - są tylko nowe na stanie magazynowym serwisu i za 1350 zł/szt.

Silnik to napewno 2,5 l 24v i spisuje się znakomicie, awaryjność układu napędowego jest niska, gdyż napęd tego modelu jest stały przez co wszystkie elementy są trwalsze, o czym decyduje rozłożenie sił na cztery koła.

Płacz może się pojawić z chwilą potrzeby zakupu np. tarcz hamulcowych (z przodu jak i z tyłu), amorków, elementów przedniego zawieszenia.

Moja rada:

Jeżeli Twój znajomy nie będzie miał dodatkowo min 3000 zł na doinwestowanie w to auto tak aby z dwa lub więcej lat pojeździć to niech sobie daruje kupno tego modelu.

Zużycie napewno jest tam większe paliwa, gdyż ixy palą więcej.

To jest wersja touring i nie wykluczam niveauregulung na wyposażeniu, a co za tym idzie obejrzałbym tylne amorki czy się nie pocą.

Opublikowano (edytowane)

ja jedynie moge wypowiedziec sie na temat 330xd bo mam te auto od nowosci w domu ! Mozna powiedziec ze rewelacja na zime ! Jest to inny model bmw niz bmw tylno napedowe tu masz pewnosc toru jazdy ! nie ma efektu zazucania tylem :) na sniegu - lodzie - deszcze spisuje sie to rewelecyjnie czujesz ze twoje bmw zachowuje sie jak jeep ! i przy tym ma wiekszego kopa ! jesli chodzi o naped to w 330xd masz staly- tyl prawdopodobnie 68% a przod 32% regulowane systemem dsc .

Jesli chodzi o spalanie to pali wiecej ale to moze o 0,5 litra do 1,5 litra max!

Jedynie na co trzeba uwazac to przednie przeguby lubia sie psoc !

Ja juz kaplet wymienilem !

 

Powiem tak pewnie 525ix tez jest tak wspaniale

Edytowane przez e60530i
Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Opublikowano
Napisz do Eriksona na PW. Ma 525ix, jechalem i jezdzi naprawde bardzo przyjemnie i bardzo sobie chwalil ten model
Opublikowano

witam,

 

mam takie czteronapędowe beemmwu i nie mogę złego słowa o nim powiedzieć. Części faktycznie są dostępne w serwisie ale nie ma większej tragedii przy naprawach. Ceny części do zawieszenia do przodu są porównywalne ze zwykłą e34 a tył jest taki sam.

Jak będziesz miał dokładniejsze pytania to możesz mnie złapać na gg.

 

pozdrawiam

 

ps. jak kupi zdrowy model nie bedzie żałował.

  • 1 rok później...
Opublikowano
A o jakim modelu mówisz? e34 czy e60?

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
Witam!!!

Mam takiego X !

Czy ktos moze mi dac namiar na kogos z częsciami do tego modelu???

Bardzo prosze o odpowiedz! :o

 

I to jest najlepszy komentaż do BMW z napędem pseudo 4X4 niezależnie od modelu i rocznika.

Skoro robią dobre RWD to po cholerę zawsze starali się wejść w 4X4 jak nie mają pojęcia o temacie?

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
do wachaczy wprasowywujesz nowe sworznie a nie wymieniasz całości a amortyzatory nie są dostępne nawet w magazynie fabrycznym bmw ale ja już mam na to swój posób założyłem bilsteina ale musiałem troszkę pokombinować bo nie ma bilstein w ofercie amorów do ixa :cool2:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
ja mam 525ix,poprostu rewelacja,zima zwlaszcza,trodno sie zakopac w sniegu chyba ze usiadzesz podwoziem. Problem z czesciami rozwiazalem w ten sposob -stosuje metode regeneracji,amorek kosztuje wtedy 100zl,wachacz 150. 525ix jest troszke wolniejsza od zwyklej i deczko wiecej pali,oprocz przedniego zawieszenia wszystko jest takie same jak w zwyklej 525.
Opublikowano
a wiecie gdzie moge dostac nowy sworzen do wachacza bo niedlugo bede mial do wymiany,jak nie znajde to oddam do regeneracji
Opublikowano
Witam!!!

Mam takiego X !

Czy ktos moze mi dac namiar na kogos z częsciami do tego modelu???

Bardzo prosze o odpowiedz! :o

 

I to jest najlepszy komentaż do BMW z napędem pseudo 4X4 niezależnie od modelu i rocznika.

Skoro robią dobre RWD to po cholerę zawsze starali się wejść w 4X4 jak nie mają pojęcia o temacie?

 

 

 

Tego typu komentarze mógłbyś sobie darować, bo nie wiesz w jakim stanie technicznym jest auto Dixon'a i czy potrzeba wymiany części wiąże się z wadami konstrukcyjnymi, czy "naturalnym" zużyciem.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
witam wszystkich posiadaczy ix . Posiadam takie autko z 91 r na sprzedarz niestety uszkodzona głowica wszystko inne jest sprawne .Sprzedaje bo pracuje w transporcie i niemam czasu jeździć małymi autami a szkoda żeby stała morze ktoś se naprawi lub na części. POZDRAWIAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.