Skocz do zawartości

Problem za abs przy mocnym skrecaniu - help


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Moja e39 ma pewna przypadlosc. Mianowicie przy ostrym skrecie kierownica w prawo zapala sie kontrolka abs i asc. Dzieje sie to tylko w tym momencie.

Przechodzilem juz przez rozne usterki wlacznie ze sterownikiem abs, wymieniialem tezczujnik w prawym kole z przodu. Co ciekawe, po zgaszeniu silnika i ponownym wlaczeniu awaria znika. Wszystko jest ok, ale przy mocnym skrecie w prawo (prawie maksymalnym) znowu sie zapala i siwieci az do zgaszenia silnika i tak w kolko . Sprawdzalem tyez czujnik w lewym kole na wtyczce i przewodzie i wyglada ze jest ok, troche sie syfu wysypalo ale norma. Prawy tez sprawdzalem na wtyczce i kablu jest ok. Czy ktos ma jakies podobne doswiadczenia? Jazda tylko i wylacznie w lewo raczej odpada :>

Pozdrawiam!

Opublikowano

fakt, ostatnio zmienialem zimowki na letnie. wczesniej mialem 225 55 16 teraz 215 55 16. ale wszystkie sa jednakowe wiec nie sadze zeby cos bylo nie tak z rozmiarem. Chyba ze cisnienie w oponie.

Jakie powinno byc na przodzie i tyle?

Co do czujek, to watpie zeby ryginal byl jakis trefny. Sprubuje zamienic strony jak tylko kumpel bedzie mial garaz pusty.

Opublikowano
opony raczej dobre, a ciśnienie w kołach na danej osi musi być jednakowe, ASB przy zbyt dużej różnicy w tylnych kołach potrafi przejść w tryb awaryjny, być może to samo może zdarzyć się z abs.
Opublikowano
fakt, ostatnio zmienialem zimowki na letnie. wczesniej mialem 225 55 16 teraz 215 55 16. ale wszystkie sa jednakowe wiec nie sadze zeby cos bylo nie tak z rozmiarem. Chyba ze cisnienie w oponie.

Jakie powinno byc na przodzie i tyle?

Co do czujek, to watpie zeby ryginal byl jakis trefny. Sprubuje zamienic strony jak tylko kumpel bedzie mial garaz pusty.

 

 

witam,wiesz z ciekawości przeglądałem instrukcję i masz za wąskie opony powinny być 225 a nie 215 nie wiem czy ma to związek z twoim problemem, ciśnienie w limuzynie według instrukcji w oponie 225x55x16 1,9 tył 2,3 przy max obciążeniu 2,4 tył 2,9 w touringu 2,2 tył 2,6 max 2,6 tył 3,1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.