Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Problem z moim autem wygląda następująco. Wcześniej gdy mocno poprzyciskałem w pedał na wyższych obrotach auto traciło moc zaplała się dioda DDE (ślimaki ) na blacie i auto dostawało dziwnego dźwięku jakby turbine odłączało - tryb awaryjny ? Oczywiście traciło odrazu 100 koni w ogóle bez mocy. Musiałem zgasić silnik odczekać 5 minut, zapalić znowu i po błędzie ale gdy zdarzyło mi sie za mocno przycisnąć powtórka z literatury. Zauważyłem, że około 3tys. obrotu to się dzieje. Udałem się do znajomego gdzie podłączył pod komputer samochód i ruszyliśmy w trasę. Przycisnąłem zapalił się błąd na blacie i na komputerze pojawiła się dodatkowa ikona z błędem 1260 - ...pressure control... coś w tym stylu niestety nie zapamiętałem dokładnego oznaczenia z agnielskiego.

 

Może macie jakieś ewentualne pomysły od czego to może być ? Co powinienem dodatkowo sprawdzić ?

 

Dziękuję z góry o pomoc

Edytowane przez karol659
Opublikowano
mialem podobnie w moim 330d, uszkodzona pucha vacum byla, po wymianie bylo ok:) teraz tez mam problem, ale to juz beda wtryski albo cos z "lewym" powietrzem w dolocie:)
Opublikowano
nie znam się na tyle, żeby sam go rozbierać ale zaprowadzę do znajomego mechanika i powiem mu Wasze sugestie. Przy okazji zapytam/ Jakiś czas temu przy rozbieraniu dojrzeliśmy się ze znajomym, że włożony jest u mnie inny wtrysk tzn. od dwulitrowej (ma inny kąt położenia). Auto zawsze gdy było zimne dostawało delikatnych drgań gdzie po nagrzaniu już przestawały. Myślicie, że może to mieć jakiś wpływ ten wtrysk ?
Opublikowano

Wydaje mi się ,że może mieć wpływ szczególnie jak nie został zakodowany :)

 

 

 

ps. uzupełnij profil np.jaki masz silnik,będzie nam łatwiej :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Rozwiązałeś problem kolego? Czy czasem nie było rail pressure control? to mógłby być czujnik ciśnienia na listwie cr ,Dzisiaj koledze podpiąłem pod inpę bo objawy takie same ,że podczas jazdy (auto rozgrzane) przy mocniejszym przyśpieszeniu zapala się dde i auto wchodzi w tryb awaryjny.Błąd 45A0-rail pressure control :D
Opublikowano

Witam

Ja bym powiedział tak, gdy jedzie delikatnie i nie ma dużego zapotrzebowania na paliwo ,wszystko jest ok.

Gdy przyciśnie i robi się "wir " Brakuje paliwa ....spada ciśnienie na szynie CR mamy błąd o ciśnieniu i tryb awaryjny.

 

Pierwsza opcja sprawdzić wydajność pompy pod progiem i przepustowość filtra.

 

 

Druga opcja to regulator ciśnienia na szynie cr. Gdy kolega mocno wciśnie pedał , komp żąda wysokiego ciśnienia zawór się zamyka ciśnienie rośnie. Jednak przy szczycie ciśnienia nie upuszcza tyle ile trzeba za mało lub zbyt dużo i duże wahnięcie ciśnienia paliwa w CR powoduje błąd i tryb awaryjny.

 

Trzecią opcją jest świrujący sam czujnik ciśnienia..... to jednak jest mało prawdopodobne bo ten ja pada to na dobre. I auta nie idzie odpalić.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.