Skocz do zawartości

Przegrzewanie się silników BMW - prawda czy plotka ?


Yacek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
U mnie jest podobny problem, niby wszystko ok. ale przewody są b.twarde. Przekulałem tak już ponad 10 tys. km i nadal stan się nie zmienia. Cisnienie w ukł. zmniejszylo się troszeczkę jak ukl. zalałem samym koncentratem, ciekawym jest fakt, ze ukl. pracuje w zakresie temp. 108 - 113 stopni C.[to już to musi dać wyższe ciśnienie, tym bardziej jak w ukl. będzie stosunek wody większy] Mechanicy załamują ręce i każa tak jeździć - ten typ tak ma - mówią.

UIHZ9556.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie piszecie o przypadkach jak coś padnie w beemce.jest masa takich przyczyn.jeżeli ktos dostał samochód w dobrym stanie a potem regularnie o niego dba (okresowe wymiany płynów o czym wiele osób zapomina,okresowa wymiana przwodów gumowych......tak,tak o czym niewiele osób wie,że guma się starzeje.........,przewodów elektrycznych itp.) to nie powinno być problemu.miałem 525 tds dojechałem do 230 tys. i był jak nowy, mam teraz 540i 170 tys. i tez nie wiem co to znaczy problemy z silnikiem.

zdarzają się niestety problemy techniczne takie jak w e-34 524 td przegrzewanie i pękanie głowicy ale w ciągu roku BMW wyeliminowało ten problem.

niestety tak się zdarza, że kupujemy złomy a nie samochody gdzie padnięte jest większość części i tylko staramy się łatać a niestety nic to nie da.

jak to się kiedyś mówiło:

z g......... bata nie ukręcisz.

czasami się mylę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
panowie piszecie o przypadkach jak coś padnie w beemce.jest masa takich przyczyn.jeżeli ktos dostał samochód w dobrym stanie a potem regularnie o niego dba (okresowe wymiany płynów o czym wiele osób zapomina,okresowa wymiana przwodów gumowych......tak,tak o czym niewiele osób wie,że guma się starzeje.........,przewodów elektrycznych itp.) to nie powinno być problemu.miałem 525 tds dojechałem do 230 tys. i był jak nowy, mam teraz 540i 170 tys. i tez nie wiem co to znaczy problemy z silnikiem.

zdarzają się niestety problemy techniczne takie jak w e-34 524 td przegrzewanie i pękanie głowicy ale w ciągu roku BMW wyeliminowało ten problem.

niestety tak się zdarza, że kupujemy złomy a nie samochody gdzie padnięte jest większość części i tylko staramy się łatać a niestety nic to nie da.

jak to się kiedyś mówiło:

z g......... bata nie ukręcisz.

To chyba nie do mnie, moja czarna to tzw. igła; na 200.000 władowalem ok. 10 tyś. PLN dokładnie nie liczyłem - lepiej nie wiedzieć.

Do układu chłodzenia trafiły nowe: oryg. wisko, termostat, węże, chłodnica, korek,płyn a efekt bez zmian, taki jak pisałem wyżej.

UIHZ9556.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem 3 bunie i zadna mi sie nie przegrzala - moze dlatego ze pilnuje tego jak oka w glowie.

 

Mariusz 735i - mi sie wydaje (juz potwierdzone naukowo na dwoch autach m.in. 735) ze termostat ci sie zawiesil. Efekt taki ze jak masz twarde weze i otworzysz korek na zbiorniczku wyrownawczym to wyrzucas plyn.

Mniej wiecej o tym pisal Robert mowiac o zbieraniu sie powietrza w wezach - a co za tym idzie wytwarza sie cisnienie.

 

Jednym slowem mowiac zmien termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.