Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
U mnie jest podobny problem, niby wszystko ok. ale przewody są b.twarde. Przekulałem tak już ponad 10 tys. km i nadal stan się nie zmienia. Cisnienie w ukł. zmniejszylo się troszeczkę jak ukl. zalałem samym koncentratem, ciekawym jest fakt, ze ukl. pracuje w zakresie temp. 108 - 113 stopni C.[to już to musi dać wyższe ciśnienie, tym bardziej jak w ukl. będzie stosunek wody większy] Mechanicy załamują ręce i każa tak jeździć - ten typ tak ma - mówią.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

panowie piszecie o przypadkach jak coś padnie w beemce.jest masa takich przyczyn.jeżeli ktos dostał samochód w dobrym stanie a potem regularnie o niego dba (okresowe wymiany płynów o czym wiele osób zapomina,okresowa wymiana przwodów gumowych......tak,tak o czym niewiele osób wie,że guma się starzeje.........,przewodów elektrycznych itp.) to nie powinno być problemu.miałem 525 tds dojechałem do 230 tys. i był jak nowy, mam teraz 540i 170 tys. i tez nie wiem co to znaczy problemy z silnikiem.

zdarzają się niestety problemy techniczne takie jak w e-34 524 td przegrzewanie i pękanie głowicy ale w ciągu roku BMW wyeliminowało ten problem.

niestety tak się zdarza, że kupujemy złomy a nie samochody gdzie padnięte jest większość części i tylko staramy się łatać a niestety nic to nie da.

jak to się kiedyś mówiło:

z g......... bata nie ukręcisz.

czasami się mylę
  • Członkowie klubu
Opublikowano
panowie piszecie o przypadkach jak coś padnie w beemce.jest masa takich przyczyn.jeżeli ktos dostał samochód w dobrym stanie a potem regularnie o niego dba (okresowe wymiany płynów o czym wiele osób zapomina,okresowa wymiana przwodów gumowych......tak,tak o czym niewiele osób wie,że guma się starzeje.........,przewodów elektrycznych itp.) to nie powinno być problemu.miałem 525 tds dojechałem do 230 tys. i był jak nowy, mam teraz 540i 170 tys. i tez nie wiem co to znaczy problemy z silnikiem.

zdarzają się niestety problemy techniczne takie jak w e-34 524 td przegrzewanie i pękanie głowicy ale w ciągu roku BMW wyeliminowało ten problem.

niestety tak się zdarza, że kupujemy złomy a nie samochody gdzie padnięte jest większość części i tylko staramy się łatać a niestety nic to nie da.

jak to się kiedyś mówiło:

z g......... bata nie ukręcisz.

To chyba nie do mnie, moja czarna to tzw. igła; na 200.000 władowalem ok. 10 tyś. PLN dokładnie nie liczyłem - lepiej nie wiedzieć.

Do układu chłodzenia trafiły nowe: oryg. wisko, termostat, węże, chłodnica, korek,płyn a efekt bez zmian, taki jak pisałem wyżej.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

nie mówię nic na twój temat, po prostu możesz mieć pecha.

jakaś pzrzyczyna być musi i może to być nawet jakiś drobiazg.

czasami się mylę
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Z tym drobiazgiem chyba masz racje - może przyczyna leży gdzieś po stronie ukł..ogrzewania {elektrozawory też naprawiałem} :?:

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

Mialem 3 bunie i zadna mi sie nie przegrzala - moze dlatego ze pilnuje tego jak oka w glowie.

 

Mariusz 735i - mi sie wydaje (juz potwierdzone naukowo na dwoch autach m.in. 735) ze termostat ci sie zawiesil. Efekt taki ze jak masz twarde weze i otworzysz korek na zbiorniczku wyrownawczym to wyrzucas plyn.

Mniej wiecej o tym pisal Robert mowiac o zbieraniu sie powietrza w wezach - a co za tym idzie wytwarza sie cisnienie.

 

Jednym slowem mowiac zmien termostat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.