Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mialem podobny problem z kluczykiem bo mialem tylko jeden i zamiast placic po 600 czy 800 zl jak koledzy pisza kupilem na allegro komplet kluczykow 2 z pilotani i 2 serwisowe i komplet wkladek lacznie ze stacyjka za 180 zl. a pestke z imopbilajzera wkleilem od srodka na stale w miejscu gdzie jest stacyjka ze nic niewidac,piloty zaprogramowalem i wszystko chula. A ten imobilajzer to i tak o dupe potluc bokto bedzie kradl stara bemke a jak juz by chcial ja ukrasc to i tak by musial sie liczyc ze ma imobilajzer i by byl przygotowany na to jak go obejsc... :D
Opublikowano
okey, przetestowalem i kluczyk z e38 w pelni dziala, tak wiec zepsute jest cos w kluczyku z e39. Pojawia sie pytanie - nie przygladalem sie dokladnie temu nowszemu, alew starszym typie kluczyka widzialem ze pestka chyba jest zaraz przy samym grocie. Jesli w tym nowszym, jest tak samo, rozumiem, ze sprawe zalatwi zakup kluczyka od innego auta, o identycznym wzorze - przeloze elektronike od centr. zamka i wszystko bedzie smigac, ,jak gdyby w oryginale?
Opublikowano
Dokladnie pestka zostaje przy kluczyku poprostu kup sobie sama plytke wstaw w orginalny klucz i zaprogramuj i bedzie jak oryginal :)
Opublikowano
Dokladnie pestka zostaje przy kluczyku poprostu kup sobie sama plytke wstaw w orginalny klucz i zaprogramuj i bedzie jak oryginal :)

Kolego Pat,sposób jak najbardziej super ale jak ktoś mi znajdzie uzywke kluczyk to będzie super,z tego co szukam po wszystkich allegrosach,ebayach,milanuncios itd.-same nowe groty::karbonowe,czarne,kolorowe,ble,ble a potrzebna płytka zakichana. :wink: POzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli chodzi o stary typ to są.

Same nowe obudowy z grotem do nacięcia.

http://moto.allegro.pl/nowy-pilot-bmw-3-5-7-klucz-kluczyk-e36-e38-e39-e46-i1702444863.html

Stary kluczyk od samochodu już nacięty od którego przekładamy pilot do swojego kluczyka lub nowej obudowy

http://moto.allegro.pl/kluczyk-oryginalny-z-pilotem-bmw-e36-e38-e39-i1717173340.html

Oczywiście trzeba pamiętać aby do nowej obudowy(jeżeli zmieniamy) przełożyć immo ze starego klucza.

Nowy typ kluczyka.

Obudowa

http://moto.allegro.pl/kluczyk-surowka-pilot-obudowa-bmw-e46-3-5-7-nr-2-i1681875313.html

Stary nacięty na dawcę

http://moto.allegro.pl/obudowa-kluczyk-pilot-bmw-oryginal-i1709444363.html

A może kompletny,trzeba naciąć grot,zanieść do fachowca co by zakodował immo,kodowanie pilota we własnym zakresie.I mamy nietykaną nówkę.

http://moto.allegro.pl/bmw-kluczyk-pilot-obudowa-elektronika-i1708992822.html

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Panowie, a czy kluczyki przed liftowe z 3 przyciskami były w różnych wersjach?

Tzn chodzi mi o to, że mam taki kluczyk jak ten po prawej na fotce http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/17/17/17/33/1717173340

Czyli 3 przyciski i bez diody, czy jeśli kupię ten z prawej z diodą to elektronika da się zaprogramować do mojego auta czy nie?

Dodam, że nie mam immo w kluczyku, tylko dodatkowy taki pilocik wielkości Pen Drive'a muszę nosić przy sobie, w kluczyku mam tylko otwieranie/zamykanie drzwi + otwieranie klapy bagażnika.

 

I odbiegnę troszkę od tematu, nie mam alarmu w swoim aucie i chcę założyć, czy da się to jakoś połączyć żebym zamykając auto z pilota w kluczyku uzbrajał od razu alarm nie nosząc dodatkowego pilota do alarmu?

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te kluczyki były kolego w różnych modelach aut E34,E36,E38 i E 39.Z diodą czy bez to nie ma znaczenia,mój znajomy nie wiem czemu ma jeden z diodą i jeden bez i hulają oba.Dioda jest tylko elementem informacyjnym,jak naciśniesz guziczek,to mrugnie oczkiem do Ciebie :norty: .

Są to piloty działające na zasadzie fal radiowych.Zawsze mówię,że niebezpieczne jest kupowanie auta z jednym kluczykiem,bo jest jednak trochę kłopot no i mało nie kosztuje.Kluczyk którym można odpalać, od niedawna można dorobić u fachowców bo tak to zostawał jedynie serwis.Nowsze kluczyki były również w autach przed liftem końcówka prod.i też nie wszystkie.

w kluczyku mam tylko otwieranie/zamykanie drzwi + otwieranie klapy bagażnika.

Masz jeszcze domykanie i uchylanie szyb poprzez dłuższe przytrzymanie przycisków od zamykania lub otwierania.

Co do alarmu to jak najbardziej założą ci pod oryginalną centralkę i będziesz uruchamiał pilotem tym z ori kluczyka.Ale czy alarm jest aż tak potrzebny?Chyba że trzymasz np.pod blokiem,problemów z dołożeniem nie będzie.

P.S:Chyba trochę zniszczone auto kupiłeś,skoro od początku już je poprawiasz?Życzę bezawaryjnej jazdy.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Aha. Dzięki za info.

Nie trzymam auta pod blokiem, ale jakaś piszczałka by się przydała, zwłaszcza z czujnikiem wstrząsowym, miałem taki alarm w mercedesie i czujkę wstrząsową przyczepioną do maski w pobliżu "gwiazdy" i jak tylko ktoś próbował "pożyczyć" sobie mój celowniczek to od razu wył alarm i koleszka się płoszył, to tylko taki straszak na leszczy, bo dobry złodziej każde auto ukradnie choćby nie wiem jakie zabezpieczenia miało.

 

Co do auta to nie jest zniszczone, jedyne uszczerbki to spękane klosze oraz odprysk na szybie, no i brak alarmu i drugiego klucza z pilotem, mam zapasowe ale bez pilotów do c.zamka dlatego chcę sobie dorobić.

 

Zresztą za kwotę jaką dałem z to auto i tak stan jest rewelacyjny, bałem się że w 20tys nie kupie w miarę przyzwoitego auta, a kupiłem za 2/3tej kwoty i stan mnie zadowala w 100%. Jak będę miał chwilę czasu to porobię fotki auta i założę galerię to tam będzie można dyskutować o wszystkim :)

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
Jeżeli chodzi o stary typ to są.

Same nowe obudowy z grotem do nacięcia.

http://moto.allegro.pl/nowy-pilot-bmw-3-5-7-klucz-kluczyk-e36-e38-e39-e46-i1702444863.html

Stary kluczyk od samochodu już nacięty od którego przekładamy pilot do swojego kluczyka lub nowej obudowy

http://moto.allegro.pl/kluczyk-oryginalny-z-pilotem-bmw-e36-e38-e39-i1717173340.html

Oczywiście trzeba pamiętać aby do nowej obudowy(jeżeli zmieniamy) przełożyć immo ze starego klucza.

Nowy typ kluczyka.

Obudowa

http://moto.allegro.pl/kluczyk-surowka-pilot-obudowa-bmw-e46-3-5-7-nr-2-i1681875313.html

Stary nacięty na dawcę

http://moto.allegro.pl/obudowa-kluczyk-pilot-bmw-oryginal-i1709444363.html

A może kompletny,trzeba naciąć grot,zanieść do fachowca co by zakodował immo,kodowanie pilota we własnym zakresie.I mamy nietykaną nówkę.

http://moto.allegro.pl/bmw-kluczyk-pilot-obudowa-elektronika-i1708992822.html

CIHY amigo z tym że moja diablica ma poliftowy kluczyk,mam marne szanse na znalezienie uzywki dla pozyskania bebechów,chyba ze w starych tez ma takie bebechy :roll: POzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.