Skocz do zawartości

drgania , stuki na nierównościach 530d co to może być


Sebidini

Rekomendowane odpowiedzi

witam od jakiegoś czasu przy jeździe po naszych drogach odczuwam stuki , drgania z przodu, co to takiego może być ?końcówki drążków, czy amory ( z jednego zauważyłem wyciek), czy mechanik może to zdiagnozować tylko żeby nie wkręcił mi jakiś dodatkowych usterek co radzicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po naszych drogach to chyba każdy odczuwa nie tylko stuki :twisted: Po zimie to jakaś masakra jest !! :mad2:

Możesz pojechać na stację diagnostyczną na szarpaki to ci chociaż wyjdzie jakie masz ubytki na amorach. Mogą być jeszcze gumy na wahaczach.

...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami

http://micro-bit.pl/bmw/DSC_2027_small.jpg

moja galeria : 530dA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poleciał ci olej z amora to znaczy, że chodzi na sucho i zaczyna się zacierać. Też to miałem i po wimianie jest ok. Sprawdź, naciskając lekko na auto z tej strony gdzie jest wyciek, czy słychać amora, tzn mój wydawał dziwne dźwięki już,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po naszych drogach to chyba każdy odczuwa nie tylko stuki :twisted: Po zimie to jakaś masakra jest !! :mad2:

Możesz pojechać na stację diagnostyczną na szarpaki to ci chociaż wyjdzie jakie masz ubytki na amorach. Mogą być jeszcze gumy na wahaczach.

byłem na stacji kontroli pojazdów i wyszło że z lewej strony do wymiany końcówka drążka a z prawej łącznik stabilizatora, jakiej firmy polecacie części i czy po ich wymianie trzeba robić geometrię i jeszcze jedno pytanko czy jak się wymienia amory ( jakiej firmy polecacie?) to też trzeba robić tą geometrię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie drążka trzeba ustawić zbierzność.

mam do wymiany z lewj strony końcówkę drążka z prawej łącznik stabilizatora i lewy amor do wymiany z tego co wiem to amory wymienia się obydwa (chociaż prawy ma ponad 70%) a co w takim razie z końcówką drążka i łącznikiem stabilizatora czy też wymienić parami, i jeszcze jedno jakie firmy polecacie. dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kolego radze drązki i łączniki wymienić parami bo i tak będziesz musiał robić geometrie.Natomiast amora jak ma takie parametry to jest bdb i nie ma co się pchać w wymiane-warunek ,żebyś załozył na miejsce walniętego taki sam.70% ponad to super amor i skoro drugi tylko padł nie zmieniaj dwóch bo darmowy wydatek,ale reszte tak jak piszłem,zmień parami,dletego że zaraz padną ci te ,,dobre,, i znowu robocizna i geometria-głupi koszt.POzdr

BezpiecznyMocnyWygodny

Foteczki: Moja Bunia 525d-KLUB // Galeria Moja z Forum

GG36122033/TEL.722-22-99-00/ dani3011@interia.eu

http://www.motostat.pl/user_images/36127/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Amortyzatory również zmienia się parami.

Jeżeli były kiedyś razem wymieniane to przeważnie jest tak,że obydwa powinny skończyc się w tym samym czasie,w przypadku kiedy ten jeden nie uległ uszkodzeniu mechanicznemu.Miałem już tak, kiedy amortyzator teoretycznie dobry rozleciał się przy wyjmowaniu go,wystrzelił olejem.To że dziś ma 70% to nie oznacza że jutro nie będzie 0.Wymień obydwa.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.