Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam od jakiegoś czasu przy jeździe po naszych drogach odczuwam stuki , drgania z przodu, co to takiego może być ?końcówki drążków, czy amory ( z jednego zauważyłem wyciek), czy mechanik może to zdiagnozować tylko żeby nie wkręcił mi jakiś dodatkowych usterek co radzicie?
Opublikowano

po naszych drogach to chyba każdy odczuwa nie tylko stuki :twisted: Po zimie to jakaś masakra jest !! :mad2:

Możesz pojechać na stację diagnostyczną na szarpaki to ci chociaż wyjdzie jakie masz ubytki na amorach. Mogą być jeszcze gumy na wahaczach.

...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami 😜

-> E46-> E39-> G20

Opublikowano
Jak poleciał ci olej z amora to znaczy, że chodzi na sucho i zaczyna się zacierać. Też to miałem i po wimianie jest ok. Sprawdź, naciskając lekko na auto z tej strony gdzie jest wyciek, czy słychać amora, tzn mój wydawał dziwne dźwięki już,
Opublikowano
po naszych drogach to chyba każdy odczuwa nie tylko stuki :twisted: Po zimie to jakaś masakra jest !! :mad2:

Możesz pojechać na stację diagnostyczną na szarpaki to ci chociaż wyjdzie jakie masz ubytki na amorach. Mogą być jeszcze gumy na wahaczach.

byłem na stacji kontroli pojazdów i wyszło że z lewej strony do wymiany końcówka drążka a z prawej łącznik stabilizatora, jakiej firmy polecacie części i czy po ich wymianie trzeba robić geometrię i jeszcze jedno pytanko czy jak się wymienia amory ( jakiej firmy polecacie?) to też trzeba robić tą geometrię

Opublikowano
po wymianie drążka trzeba ustawić zbierzność.

mam do wymiany z lewj strony końcówkę drążka z prawej łącznik stabilizatora i lewy amor do wymiany z tego co wiem to amory wymienia się obydwa (chociaż prawy ma ponad 70%) a co w takim razie z końcówką drążka i łącznikiem stabilizatora czy też wymienić parami, i jeszcze jedno jakie firmy polecacie. dzięki

Opublikowano
Ja kolego radze drązki i łączniki wymienić parami bo i tak będziesz musiał robić geometrie.Natomiast amora jak ma takie parametry to jest bdb i nie ma co się pchać w wymiane-warunek ,żebyś załozył na miejsce walniętego taki sam.70% ponad to super amor i skoro drugi tylko padł nie zmieniaj dwóch bo darmowy wydatek,ale reszte tak jak piszłem,zmień parami,dletego że zaraz padną ci te ,,dobre,, i znowu robocizna i geometria-głupi koszt.POzdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Amortyzatory również zmienia się parami.

Jeżeli były kiedyś razem wymieniane to przeważnie jest tak,że obydwa powinny skończyc się w tym samym czasie,w przypadku kiedy ten jeden nie uległ uszkodzeniu mechanicznemu.Miałem już tak, kiedy amortyzator teoretycznie dobry rozleciał się przy wyjmowaniu go,wystrzelił olejem.To że dziś ma 70% to nie oznacza że jutro nie będzie 0.Wymień obydwa.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.