Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam a wiec mam bmw 316i E46 z 2001 roku i mam taki problem wracałem dzis z pracy przejechalem moze pół kilmotera od zakładu pracy i podczas jazdy mi zgasl... chcialem go odpalic ale juz sie niedalo jak probowalem go odpalic to jakby probowal ale poprstu nie zalapal i juz nie odpalil a dodam ze jechalem z predkoscia okolo 50km/h jechalem na 3 biegu wlasnie a i jeszcze dodam ze jak probowalem go odpalic to wskazowka od obrotow silnika trasznie szalała tzn latala od 0 do 7000tys obrotow i to dosc szybko w jedno to w drugoa strone dodam tez ze cala elektronika dziala jak radio elektryczne szyby itp klima tez dziala wiec nie mam pojechacia cos sie stalo...no i bez lawety sie nieodbylo... samochod mam u mechanika i czekam na tel. jak ktos wie co to moze byc prosil bym o pomoc. Z góry dzieki.
Opublikowano

a masz paliwo w baku ???

 

duzo rzeczy moze byc tego przyczyną niestety!

 

albo pompa paliwa do wymiany albo zapchany filtr paliwa i nie ma siły pociągnąć!

 

sprawdz tez wszystkie swiece, przewody i bezpieczniki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, u mnie jest ten sam problem. Raz na jakiś czas wariuje wskazówka od obrotomierza po przekręceniu stacyjki i mruga lampka od trakcji. Przy próbie odpalenia trzeba mu nieźle deptać gazu aż wkońcu zaskoczy, ale chodzi jakoś dziwnie. Trzeba wtedy zgasić silnik i już odpala bez problemu. Dodam, że podczas tych cyrków wskazówki słychać jakieś szybkie "pykanie" z okolic schowka z prawej strony, tak jakby jakiś przekaźnik wariował. Możliwe jest że kończy mi się już pompka paliwa? Albo że załapała jakiegoś syfu i trzeba ją przeczyścić? Mam w planach właśnie wymontowanie jej i przeczyszczenie, ale jak się do niej dostać??
Opublikowano
a może macie walnięty przekaźnik pompy paliwa. mój zaczął padać po przebiegu 160 tys. nie mogłem odpalić auta, ale nie pomiętam czy obrotomierz szalał. proponuję go wyciągnąć (kolor zielony - są tan dwa w tym kolorze, można je zamienić, bo mają chyba te same numer, ten drugi jest chyba od wycieraczek) i przeczyścić styki lub kupić nowy. ja tak zrobiłem, ale dla świętego spokoju założyłem nowy, ten zregenerowany mam w zapasie.
Opublikowano
a ten przekaźnik to jest za skrzynką bezpieczników? Czyli trzeba wymontować schowek, skrzynkę bezpieczników i dostanę się do tych przekaźników??
Opublikowano
Co się stanie jak zamienię te dwa przekaźniki? Jeżeli ten od pompy będzie walnięty i podepnę go pod wycieraczki to nie zaczną one wariować?:D I czy wogóle ten drugi jest od wycieraczek? Przed chwilą gdzieś wyczytałem że jest on od klaksonu:) Co jak co, ale wycieraczki częściej od klaksonu się przydają:P
Opublikowano

być może ten drugi jest od klaksonu - nie wgryzałem się. chodzi tylko oto, żeby (zakładając że się nie mylę iż 2 przekaźniki są takie same - jak pamiętam to są) je przełożyć i sprawdzić czy będą problemy z gasnięciem auta i potwierdzić winę przekaźnka lub ją wykluczyć. jak ktoś woli może w ciemno kupić nowy - koszt ok.40-50 zł. Lub przejechać pilniczkiem styki przekaźnika i go założyć z powrotem.

Bezpieczniki jakoś się chyba wypinało, niecałkiem - przechyla je się w dół i widać przekaźniki - dostęp średni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.