Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam straszliwy problem z wykreceniemkońcówki drazka kierowniczego. Dwa dni meczylem się z odkrecenieniem głupiej kontry. W końcu wziąłem gumowe i rozcialem ją i wtedy poszła. Ale teraz mam problem z sama końcówka która ani drgnie. Użyłem wszelkich penetrantow. Robiłem dzwignie i w efekcie tylko objechalem to za co chwyta się kluczem...

 

Pytanie: jak to coś odkręcić?

i drugie pytanie:czy da się jeździć bez śruby kontrolującej? Jeśli nie to czym ją zastąpić lub gdzie kupić

Opublikowano
Banalnie prostym sposobem będzie wzięcie dwóch młotków i oklepanie końcówki do okoła w miejscu gdzie łączy się z drążkiem kierowniczym
Opublikowano
spróbuj podgrzać. Mi osobiście nie chciało sie walczyć z odkręcaniem wolę wymienić cały drążek. Ostatni wytrzymał 3lata czyli 50tyś kilometrów.
Opublikowano

Tak jak napisał seba e36 spróbuj dwoma młotkami oklepać, jeśli to nie pomoże i masz dostęp do gazów możesz podgrzać.

Ja osobiście zajmuje sie zawieszeniami i układami kierowniczymi i w swojej e36 wykreciłem cały drążek wraz z końcówką z magla i oklepałem go na zewnątrz miałem dużo większą swobodę ruchu aby obkręcić końcówke jakąś dobrą żabką.

 

Kontra wraz z pierścieniem jest obowiązkowa!!

Pozdrawiam.

Opublikowano
Najlepiej grzać porządnie, albo jeśli nie chcę Ci się już męczyć to kupi za stówkę z kawałkiem nową (ja za tyle meyle kupiłem) razem z drążkiem i po problemie. W ilu E30 czy E36 wymieniałem te końcówki to wszystkie trzeba było grzać bo nie było szans odkręcić.
Opublikowano

dobra, dzis podgrzeję. Z kąd wziąć kontrę z pierścieniem??

Gdziue coś takiego kupię?? I drugie pytanie - czy da się przejechac 300 m do mechanika bez tej kontry i pierścienia?? Bo mam jeszcze ozysko do roboty to moze mechanik przy okazji by mi załatwił takie coś

Opublikowano

Podgrzałem i poszło :)

Teraz pytanie skąd wziąć nakretkę kontrującą?? Może ktoś z Was by miał coś takiego?? Bo jeśli tak to chętnie odkupię :)

Opublikowano
A może ktoś wymieniał jakiś czas temu drążek i zachował stary drążek wraz z tymi nakrętkami?? Jeśli tak to bardzo bym prosił o kontakt...
Opublikowano (edytowane)
Kolego Matuta nie piszemy własnych postów jeden pod drugim :nienie: Tylko edytujemy poprzedni :wink:Myśle że w aso dostaniesz na pewno,albo dobrze wyposażony sklep motoryzacyjny.Nie masz znajomego mechanika niech poszpera w warsztacie na pewno coś znajdzie,na szrocie.Możliwości jest wiele :cool2: Edytowane przez ŁYSY.BMW.E36
Opublikowano
Przepraszam :) Więcej nie powtórzę tego błędu. W takim razie będę gadał z mechanikami :) Ale gdyby ktoś jednak miał taki niepotrzebny drobiazg u siebie w garażu to prosze o kontakt :) Co do ceny można się dogadać
Opublikowano

Koledzy, mozecie mi powiedziec jak wykrecic drążek kierowniczy?? Wpadłem na pomysł by chwycić go imadłem, gdyż została mi do odkręcenia jedna nakretka i idzie bardzo ciężko a tam gdzie się chwyta drązek kluczem, jest objechane i cały czas mi objeżdża gdy próbuję ja przekręcić. Trochę idzie ale ciężko.

Głownie mi chodzi o to jak wygląda zdjęcie tych gumowych osłon (nie chcę przez przypadek uszkodzić tych obręczy ściskających na końcach) oraz jakich kluczy użyć (musze się przygotowac gdyż nie mam w domu wszystkich kluczy, musze wiedzieć jakie załatwić).

Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny :)

Opublikowano
hej kolego Mr.matuta!wczoraj zmieniałem magiel i mam końcówki wraz z drążkami do magla,dwa pierścienie i kontry,wszystko w niezłym stanie bez luzów.
Klema

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.