Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wlałem nowy płyn do chodnicy i odkręciłem odpowietrznik u góry chłodnicy. Silnik pokręcił sie na otwartym korku chłodnicy 25 minut i przez ten czas dolałem jeszcze 2 litry płynu. Zostawiłem poziom płynu równo z zalecaną kreską. Po tym z odpowietrznika nie uchodziły już bąbelki więc wszystko zakręciłem. Jazda nie trwała zbyt długi bo jak się silnik dobrze zagrzał to pokazało mi temperaturę więc musiałem się zatrzymać i jak odkreciłem korek to zassało mase powietrza - dlaczego ?

 

Chłodnica zaczęła cieknąć prawdopodobnie coś nie wytrzymało i szlak ją trafił. Własnie kupuje nową chłodnicę.

 

Jak prowidłowo wymienić płyn w BMW 318i 1996 Sedan E36 żeby ta sytuacja się nie powtórzyła ?

www.lodofka.pl - Mocno pojechany serwis ogłoszeniowy.
Opublikowano

nie, nic nie włączałem. Pracował tylko silnik i były odkręcone:

- kurek do wlewu płynu

- górny odpowietrznik

www.lodofka.pl - Mocno pojechany serwis ogłoszeniowy.
Opublikowano

ja jak wlałem za dużo i pozakręcałem wszystko to mi wypierniczyło do prawidłowego stanu nawet niewiem którędy(gdzieś na chłodnicy) i jest OK.

nic nie ubywa itd. :8)

Opublikowano
Słuchajcie czy w takim przypadku może zrobić tak: Zalać płynu do pełna - po uciskac gumowe rury żeby ewentualne powietrze powychodziło, zakręcić kurek ale zostawić odkręcony odpowietrznik a później jak sie auto mocno zagrzeje to zakrecić go ?
www.lodofka.pl - Mocno pojechany serwis ogłoszeniowy.
Opublikowano
ja jak wymienialem chlodnice to normalnie ją założyłem zalałem plyn do kreski przejechałem troche płynu ubyło znowu dolałem i do tej pory jest wszystko ok. a rzeczywiscie jak sie zaleje za dużo to on ucieka wszystkimi mozliwymi sposobami z tamtąd wiec nie wiem moze i twoja jest dobra chlodnica tylko za duzo nalałeś płynu

życie zaczyna sie od 200km/h

http://royy.net/~serfer123/bmw/7.JPG

Opublikowano

ja robie to tak :D

 

1. Zalewam plynu do pelna

2. Ustawiam grzanie w aucie na pelne

3. Zakrecam wszystkie korki

4.Odpalam

5. Po dojsciu do I kreski otwieram na moment odpowietrznik - chwile poleca bombelki i zakrecam

6. Po dojsciu do polowy i zaleczeniu wiska odkrecam na ok 1 min az do czasu jak leci sam plyn bez bombelkow.

7. Wylaczam silnik i jak wszystko ostygnie sprawdzam stan (po jakis 2-3 godzinach) i ewntualnie uzupelniam.

 

 

Robilem tak juz XX razy i wszystko ma sie ok.

 

Oczywiscie auto podczas rozgrzewania trzymam na jakis 2.5-3 tys obrt - wtedy caly proces odpowietrzenia autka to maks 10 min.

 

Pozdrawiam

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.