Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

sprawa wyglada tak:

jak jezdziłem na zimówkach 195/65/15 było wszystko ok...

założyłem 205/55/16 i zauważyłem wibracje kierownicy przy ok 70-80km/h powyżej i poniżej tej prędkości jest ok (nawet jak jade 180) nie ma wibracji...

na małych nierównościach słysze takie ciche głuche stuki z przodu...

na małej prędkości skręcając kołami czuje tak jakby delkiatne przeskoki( jakby było mało płynu od wspomagania), pompa nie wyje płyn jest...

na zimówkach było wszystko ok a tu takie jaja czy to może byc sprawa tulei przednich wahaczy?? jak tak to lece i kupuje bo zaczyna mnie to denerwowac :(

Opublikowano

Jak jedziesz powoli na nierównościach to powinno być słychać takie walenie ,stuki ,jak nie jesteś pewien to podjedz na stacje kontroli pojazdów i za 20 PLN sprawdzą Ci zawieche i powiedzą dokładnie co jest do wymiany. Ja tak zrobiłem i diagnosta tylko potwierdził to co podejrzewałem , i wymieniłem :mrgreen: ,

Chyba że końcówki drążków kierowniczych się skończyły???, powodzenia :cool2:

Opublikowano
Miałem podobny problem z tym że w innym aucie. Okazało się że koła są źle wyważone. Zużyte elementy zawieszenia jest słychać na nierównościach. Jeśli masz możliwość to przeżuć przednie koła na tył i sprawdź czy wibracje też będą występowały. Jeśli koła są źle wyważone to również będziesz odczuwał wibracje ale z tyłu. Jeśli nadal będą wibracje na kole kierownicy to tak jak radził kolega wyżej. Podjedź na stację diagnostyczną.
Opublikowano

może kolego pomieszałes koła jak zmieniałeś ???

 

wiesz teraz kazda opona pewnie jest inaczej dojechana i musisz załozyc tak jak były przed zimą

 

mozliwe ze masz krzywa felge która kiedyś była na tyle i nie czułeś aż tak ze buja autem ?niestety przód jest bardzo bardzo czuły

 

sprawdz i daj znac bedziemy szukać

Opublikowano
felgi kupiłem w zime i byly 2 rodzaje opon prostowałem jedną felge i poszła na przód lewa strona natomiast z prawy przód jest minimalnie krzywa(bicie) ale naprawde minimalne wiem bo wyłem by wszystkie wyważyć.... dziwi mnie tylko ze przy ok 70km/h wibruje natomiast przy innych predkościach jest ok... chciałem dzis dać do prostowania ale jadąc po pracy utknęłem w korku i nie zdązyłem:(
Opublikowano
jak warsztat to tylko z podnośnikiem bo na napiętych elementach zawieszenia dobrze tego ci nie sprawdzą. Bicie może być nawet przez krzywe tarcze, jednak wtedy przy hamowaniu przenosiłoby wibracje na kierownice. Wiadomym też jest, że im szersze opony tym gorzej się jeździ po naszych drogach, tym bardziej jeśli są jakieś zastrzeżenia do zawieszenia.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
wyglada na to jednak ze mam lekko krzywą felge a poza tym opona widac ze opona też ma bicie... zamienie koła z tyłu na przód i zobaczymy co i jak :) mam nadzieje ze pomoze :cool2: czy delikatnie zużyty drążek kierowniczy też może dawać takie objawy??
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tuleje możesz spradzić popychając koła w stronę tyłu samochodu, jak się będzie koło cofać pod naporem to znaczy że tuleją są już zuzyte.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.