Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. wczoraj kupiłem autko i nie wiem dlaczego cięzko pracuje sprzegło. działa poprawnie ładnie biegi wchodzą lecz trzeba trochę się zaprzeć aby wdusić pedał. prosze o jakieś podpowiedzi.
Opublikowano
Wysprzęglik sprzęgła,mam ten sam problem i już kupilem nowy wysprzęglik ale jeszcze nie zdąrzyłem wymienić więc nie jestem pewny tego na 100 %,ale pytałem się paru mechaniorów i też na tym forum poruszałem ten problem i wskazuje na wysprzęglik.Nowy to koszt jakichś 70 zł,po wymianie potzrebne odpowietrzenie sprzęgła.
Opublikowano
Napewno nie jest to wysprzęglik . Są dwie możliwości , jedną podał ''emir55'' a druga to kończący swój żywot docisk sprzęgła . Czy tak czy owak skrzynia do wyjęcia
Opublikowano
dziś sprawdziłem wysprzeglnik i jest ok pracuje lekko i bez zacieć. na wszelki wypadek jeszcze raz odpowietrzyłem. ogólnie bez zmian. podczas wyciskania sprzegła niw słychac zadnych niepokojących dzwieków. nie mam pojecia,i chyba trzeba bedzie jezdzic az sie coś rozawali.
Opublikowano
witam. wczoraj kupiłem autko i nie wiem dlaczego cięzko pracuje sprzegło. działa poprawnie ładnie biegi wchodzą lecz trzeba trochę się zaprzeć aby wdusić pedał. prosze o jakieś podpowiedzi.

 

Panowie, ten sam problem u mnie w 318Ti.

Kupiłem 2 tygodnie temu, coś tam sobie czasem popiskiwało przy wciśnięciu sprzęgła (łożysko oporowe?),

Wczoraj sprzęgło już coraz ciężej chodziło, dojechałem do domu bez wciskania sprzęgła. Dziś rano pojechałem do pracy autobusem bo ledwo można było wcisnąć pedał sprzęgła... :mad2:

Co zepsułem przez odwlekanie sprawdzenia sprzęgła i dlaczego to będzie tak drogie?

Kumpel się temu przyglądał i stwierdził, że docisk pękł :shock:

cholera jasna, zawsze przed wypłatą...

Opublikowano

 

Panowie, ten sam problem u mnie w 318Ti.

Kupiłem 2 tygodnie temu, coś tam sobie czasem popiskiwało przy wciśnięciu sprzęgła (łożysko oporowe?),

Wczoraj sprzęgło już coraz ciężej chodziło, dojechałem do domu bez wciskania sprzęgła. Dziś rano pojechałem do pracy autobusem bo ledwo można było wcisnąć pedał sprzęgła... :mad2:

Co zepsułem przez odwlekanie sprawdzenia sprzęgła i dlaczego to będzie tak drogie?

Kumpel się temu przyglądał i stwierdził, że docisk pękł :shock:

cholera jasna, zawsze przed wypłatą...

Po pierwsze nie da się stwierdzić czy pękł docisk nie wyjmując skrzyni biegów . Na sto procent masz do wymiany łożtsko oporowe , a co z resztą rzeczy to okaże się po zdjęciu skrzyni

Opublikowano

Po pierwsze nie da się stwierdzić czy pękł docisk nie wyjmując skrzyni biegów . Na sto procent masz do wymiany łożtsko oporowe , a co z resztą rzeczy to okaże się po zdjęciu skrzyni

 

Łożysko się zatarło, docisk przez to lekko uszkodzony. Już wszystko wymienione. Przy okazji wymieniony uszczelniacz bo się lekko sączyło ze skrzyni.

Już wiem ile kosztuje kompletne sprzęgło do E36 M42 :duh: Przy okazji pan w sklepie mnie uświadomił, że mam dwumas! A jak... Jeśli pieprznie to... zmiana na jednomasowe jakieś lżejsze :twisted: plus nowy komplet sprzęgła wyjdzie taniej niż wymiana dwumasu :shock: Grunt to ogarnięty mechanik.

Opublikowano

Wątek musiałem opracować chirurgicznie :twisted: Panowie, lać po mordach możecie się na priv, a nie na forum ogólnym :nienie:

Ostrzeżenia rozdane!

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.