Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam forumowiczow.Mam e34 m50b20 na siemensie i ostatnio zawazylem silnik nie pracuje zbyt rowno (odpala na dotyk) i potem strasznie kopie.wiec zaczolem cewki, przewody wn, swiece, wtryski, dolot, po odpieciu przeplywki zgasl wiec jest dobra, po odpieciu krokowca mial wieksze obroty i falowal wiec tez nie on, i tu moje pytanie.czego mam jeszcze szukac?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłącz pod kompa i sprawdz sonde.Przepływki nie sprawdzisz odpinając ją.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Witam

 

Oprocz podpiecia pod kompa zrob reset bledow - jak bedzie pracowal lepiej znaczy problem w elektryce - czyli wlasnie krokowiec, przeplywomierz, cewki.

 

Przynajmniej ci sie pole poszukiwan zawezi - pewnie przydaloby sie tak mimo wszystko krokowca przeczyscic i dac nowe swiece o ile dawno nie zmieniane.

 

pozdro

Opublikowano
Dzis sciagnolem kolektor ssacy by posprawdzac wszystkie weze kostki i krokowiec.efektow zadnych.na kompie rowniez brak bledow.obroty trzyma lecz co chwile przerywa jakby na jednym cylindrze i silnik lekko kopie.
Opublikowano
Czasem winne są banalne rzeczy. Katalizator może się posypał i zatyka wylot. Filtr paliwa może.. Więcej pomysłów na tę porę dnia nie mam :mrgreen:
Opublikowano
kata nie mam a filtr paliwa sprawdze moze akurat.thx
Opublikowano
I to mnie sie podoba.bo juz nie mialem pomyslow.sprawdze i dam znac czy pomoglo.
Opublikowano
Dzis sciagnolem kolektor ssacy by posprawdzac wszystkie weze kostki i krokowiec.efektow zadnych.na kompie rowniez brak bledow.obroty trzyma lecz co chwile przerywa jakby na jednym cylindrze i silnik lekko kopie.

 

Czyli nie trzeba być mechanikiem żeby domyślić się że jest przebicie na cewce albo fajce. W M50 wysokie napięcie występuje tylko tam. Powyciągaj wszystko i oceń czy fajki nie mają pęknięć, wymień na nowe i po problemie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak na samym poczatku napisalem ze swiece , cewki i kable wn sprawdzalem. Okazalo sie cos o wiele gorszego:

skala od 3bar-a do 15bar-a

1 cylinder -13

2 cylinder -12,5

3 cylinder -ponad skale

4 cylinder -8

5 cylinder -ponad skale

6 cylinder -ponad skale

Opublikowano

A moze to uszczelka pod glowica i tamtedy ci ucieka cisnienie ?

 

Sprawdzales inne objawy jak ubytki plynu chlodniczego, wyglad oleju itd ? Moze warto podjechac na test spalin - duzo nie kosztuje

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.