Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam niedawno miałem problemu z obrotami w bmw, po wymienieniu kabli WN przestało telepać budą i auto ma więcej mocy,ale za kazdym razem gdy wrzucam luz obroty opadają do 500 i falują pod 1000 przez parenaście sekund, gdy sie ustabilizują znów odczuwam delikanie nierówną prace silnika, dodam że gdy rozpędzam auto w okolicy 3tys. obrotów auto ma jakby przerwe na chwile staje w miejscu i dopiero zaczyna znowu ciągnąć.Poradźcie mi w czym może leżeć przyczyna ww przypadłości. Edytowane przez stefan2712
Opublikowano
Witam niedawno miałem problemu z obrotami w bmw, po wymienieniu kabli WN przestało telepać budą i auto ma więcej mocy,ale za kazdym razem gdy wrzucam luz obroty opadają do 500 i falują pod 1000 przez parenaście sekund, gdy sie ustabilizują znów odczuwam delikanie nierówną prace silnika, dodam że gdy rozpędzam auto w okolicy 3tys. obrotów auto ma jakby przerwe na chwile staje w miejscu i dopiero zaczyna znowu ciągnąć.Poradźcie mi w czym może leżeć przyczyna ww przypadłości.

Popraw tytuł to raz viewtopic.php?f=68&t=120678.Dwa sprawdz świece,krokowiec,wąż od przepływki łapie lewe powietrze.Może być wiele przyczyn.A tak wogóle na temat falujących obrotów było tyle,że można by było książke napisać :reading: viewtopic.php?f=68&t=136129.Ósmy punkt czytaj :cool2:

Opublikowano
Tą przerwe też miałem. Kupiłem kabe NGK i nie było różnicy. Oddałem je z powrotem mimo że świece byly w miarę nowe miały 3 miesiące. Pojeździłem pół roku jeszcze i zaczął na 3 gary chodzić więc kupiłem kable BREMI czy BERU już nie pamiętam musiał bym zobaczyć i dopiero było OK. świece oczywiście za każdym razem nowe. Teraz tylko na wolnych obrotach jak zimny to co jakiś czas słychać z tłumika że wypada zapłon więc pewnie cewki ale nie narzekam teraz da się dopiero jeździć
Opublikowano
mialem tak samo i po jakims miesiacu padla pompa paliwa. robily sie jakies zwarcia na stykach przy pompie po czym przepalilo kable przy niej
Opublikowano
wczoraj na nowych świecach obroty strasznie falowały dzisiaj jak odpaliłem ustało falowanie lecz w dalszym ciągu wypada zapłon..zdjąłem wszystkie fajki i okazało się że na 2 garze fajka jest cała w oleju, widocznie oring pod pokrywą się wysłużył...czy olej na fajce i świecy może powodować utrate iskry?
Opublikowano
Nie generalnie olej nie przewodzi prądu więc nie powinien powodować utraty iskry. Prąd mogą przewodzić zanieczyszczenia znajdujące się w oleju ale to raczej skrajny przypadek.
BMW forever!!!
Opublikowano
Wymien te uszczelki bo rozwali ci kable. Podobno kabel pracujacy w oleju juz nie jest w pelni sprawny. A olej wchodzi pod fajke i na styk swiecy, pozniej orzecieka tez od spodu i na elektrodach jest i w tedy to juz slabsza iskra jest.
Opublikowano
wymieniłem te uszczelki, sprawdzałem czy palą wszystkie gary( po kolei sciągałem przewody i zmieniała się praca silnika), sprawdziłęm krokowca i przepływke.komputer pokazał że sonda lambda zle pracuje na wyższych obrotach, czy może to być przyczna także nierównej pracy na wolnych obrotach oraz czy może sie to objawiać "turbo dziurą" w zakresie 3-3.5 tys. obrotów?
Opublikowano
na temat obrotow nierownych polecam czyszczenie przepustnicy i sprawdzenie odmy wiem to ze swojego doswiadczenia kawalek szmatki wd40 i checi czynia cuda w tym temacie wiem z wlasnego doswiadczenia ;-) :cool2:
Opublikowano
A ja wam powiem że temat falujących obrotów był poruszany bardzo wiele razy wystarczy użyć opcji ''szukaj'' , a w 90% tego problemu przyczynom jest sonda lub jej układ elektryczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.