Witam. Mam pewien probmelem z ukladem kierowniczym zaczal sie ok 2 tyg temu. Jak w temacie zaczyna bic i trzasc autem gdy przejade kilka km ale tylko gdy jade kilka min. powyzej 100km a pozniej drgania pozostaja nawet gdy jade 50 czy tez wyhamuje do 0 i rusze, gdy jade ze stala predkoscia 80-90 problemu nie ma zadnych bic czy drgan. Wywazylem kola i zmienilem juz tyl na przod bez rezultatu. Kupilem juz nowe tarcze + klocki (klocki wymienione jakies pol roku temu). Jedna tarcza z lewej leciutko krzywa po podniesieniu auta kolko kreci sie jak w rowerze praktycznie bez zadnego oporu, nie ma luzu na lozysku, druga z prawej prosta kolko kreci sie z lekciutkim oporem tam tez strzelil sensor ABS tzn raz dzialal caly czas, za drugim raz przejechalem kilka km a nawet nie i wlaczala sie kontrolka teraz swieci caly czas. Sprawdzilem po dluzszej jezdzie czy ktoras z felg (BMW 16' 205/55) jest ciepla i co dziwne nie ta z krzywa tarcza lecz ta w ktorej strzelil sensor. Zmienilem rowniez cisnienie w oponach wyzsze nizsze bez rezultatu. przy dosc wysokim 2.4 przod 2.7 tyl nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow kierownica nie drga gdy nie przzekraczam 100 na dluzej. Nie wiem wlasnie czy wymienic same tarcze na razie czy razem z klockami.. Mam obawy co do piasty przy czym lozyska wydaja sie byc dobre nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow. Prosze o porade opinie moze ktos mial taki przypadek? Z gory dziekuje. Pozdrawiem! _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss