Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW E32 735iA

 

Autem troche rzucalo i nierowno chodzilo, oddalem do mechanika i okazalo sie ze nie pali na 5 gar. Kompresja silnika sprawdzona i jest OK. Nowe swiece, przewody, kopulka i palec. Wymieniona zostala cewka zaplonowa i zaczelo chodzic idealnie, ale do czasu. Przewod od cewki grzal sie za mocno, na kablu od masy byl prad, kopaly blachy, rury od klimy.... Po wylaczeniu silnika juz nie chcialo odpalic drugi raz, na przewodach brak iskry, nie odpala, od czego to moze byc?

Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
OK. Cewka zostala wymieniona i pochodzil godzine i padl, nie chce odpalic. Znowu wymienic cewke i to samo?
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
Wymień czujnik położenia wału, albo przemierz jego oporność w momencie kiedy się nagrzeje i zgaśnie sam silnik - przeczuwam iż jego oporność będzie wysoka i z chwilą stygnięcia zacznie spadać do właściwej oporności. Taka sobie drobna usterka która czasem się zdarza.
Opublikowano
Jak zmierzyc opornosc na rozgrzanym silniku kiedy ja go wogole nie moge odpalic? I co to ma wspolnego z goracym przewodem od cewki i przebiciami?
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano

Więc przemierz oporność czujnika na zimnym.

Posprawdzaj także czy przewody nie są "zwarte do masy", a elektrody na świecach posiadają właściwą szczelinę i iskra ma się gdzie wytworzyć.

Grzanie się przewodu może wynikać z oporności samego kabla np gdy jest to przewód z włóknem silikonowym lub brakiem możliwości wytworzenia sie iskry np. przy slepanej elektrodzie w co prawda wątpię, ale wiem jaki jest dostęp do niektórych świec w siódemie z klimą i jak fajnie się świece wymienia.

Z ciekawości możesz również zmierzyć oporności przewodów na poszczególnych cylindrach.

Ale przede wszystkim ten czujnik, co by odnaleźć przyczynę braku iskry.

Opublikowano
Kolega powiedzial mi to samo, czujnik polozenia walu. Sprawdze i dam sprawozdanie.
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
BMW E32 735iA

 

Autem troche rzucalo i nierowno chodzilo, oddalem do mechanika i okazalo sie ze nie pali na 5 gar. Kompresja silnika sprawdzona i jest OK. Nowe swiece, przewody, kopulka i palec. Wymieniona zostala cewka zaplonowa i zaczelo chodzic idealnie, ale do czasu. Przewod od cewki grzal sie za mocno, na kablu od masy byl prad, kopaly blachy, rury od klimy.... Po wylaczeniu silnika juz nie chcialo odpalic drugi raz, na przewodach brak iskry, nie odpala, od czego to moze byc?

 

Czego tam brakuje na tym 5 cylindrze iskry?? a moze impulsu na wtryskiwaczu, generalnie to nie rozumiem na czym polega problem...

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Opublikowano
Nie chodzil na 5 gar, nie na wtryskiwaczu bo na gazie tez nie chodzil, po wymianie cewki pochodzil a pozniej juz wogole nie chcial odpalic. Krecisz silnikiem, patrzysz na przewody i nie ma iskry, na zadnym.
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
Nie chodzil na 5 gar, nie na wtryskiwaczu bo na gazie tez nie chodzil, po wymianie cewki pochodzil a pozniej juz wogole nie chcial odpalic. Krecisz silnikiem, patrzysz na przewody i nie ma iskry, na zadnym.
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
Ok. Dobral sie do niego elektryk, nie wiem czy sprawdzal czujnik walu, ale wydal opinie ze jest walniety jakis sterownik komputera, czy to moze byc przyczyna? Jak moglo do tego dojsc?
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
Ok, autko odebrane od elektryka, sterownik kompa niby naprawiony czy wymieniony. Autko odpala ale dalej nie pali na 5 gar, przewody, cewka, swiece, kopulka, palec, komp nowe i naprawione. Wie ktos cos?
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano

no ok, a teraz jest iskra na 5 cylindrze?????

 

POZDR

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Opublikowano
Iskra jest na wszystkich garach, ale i tak nie pali na 5 gar, elekryk powiedzial ze to sprawa czysto mechaniczna, zabral sie za to mechanik, zmierzyl kompresje na wszystkich garach i jest bardzo dobra, czyli silnik tez nie, co to moze byc?
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano

W takiej sytuacji trzeba sprawdzić czy wtrysk na piątym pracuje.

Odpal silnik i poprzez stetoskop lub jakiś śrubokręt posłuchaj czy wtrysk pracuje "tyka". Może poprostu wtyczka od wtrysku nie kontaktuje, gdyż się wysunęła.

Opublikowano
Mam walnieta pompke paliwa, ale to juz na nowy temat, test jest robiony na gazie II generacji bez wtrysku, wiec co moga miec do tego wtryskiwacze?
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
OK, naprawione, chodzi idealnie, powodem byla cewka oraz spalony przewod wysokiego napiecia. Odebralem autko z nowym problemem, w nowym temacie.
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.