Skocz do zawartości

Dziwne dzwieki z przedniego lewego kola przy ham.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

10 000 km temu wymienialem tarcze i klocki ham, plyn ham. + odpowietrzenie ukl;adu jakies 2 000 km temu, klocki jeszcza sa bardzo gruba.

 

Problem:

 

czesto przy mocniejszym hamowaniu z przedniego lewego kolo dochodzi jakis dziwny, bardzo glosny dziwek. Na zewnatrz slychac tak jakby cos bylo miedzy klockiem a tarcza - taki gluchy pisk, a w srodku slycsze glosne łłłłłłłłłłłuuuuuuuuuuuuuu!!!! - jak juz prawie samochod stoi, w ostatniej "fazie" hamowania. Moze ktos ma jakis pomysl co to moze byc???

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

Tarcze Brembo ; klocki ATE.

Moze rzeczywisice sie "przegrzaly" ale nie zawsze jest tak i tylko z lewego kola.

A jesli sie przegrzaly to klocki czy tarcze???

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

Miałem kiedyś klienta z takim nieprzyjemnym buczeniem przy hamowaniu i wymieniliśmy całkowcie tarcze z klockami - ale ich stan nie był ciekawy i miały już jakiś przebieg.

Napisz może jeszcze w jakim stanie masz amorki - siły podczas hamowania są ogromne i narażone są na pracę wszystkie elementy zawieszenia. Nawet luz w układzie zawieszenia moiże powodować zmianę kąta lub zbieżności koła co jest powodem buczenia opony lub wytwarzania wibracji jedynie słyszalnych.

Opublikowano

tylko ze tak jest od jakis 5 000 km, wiec gdyby byl brud to chyba juz by sie starl...

 

no nic, bede musial pojechac do mechanika, niech rozbierze zacisk i sie sprawa moze wyjasni

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Miałem kiedyś klienta z takim nieprzyjemnym buczeniem przy hamowaniu i wymieniliśmy całkowcie tarcze z klockami - ale ich stan nie był ciekawy i miały już jakiś przebieg.

Napisz może jeszcze w jakim stanie masz amorki - siły podczas hamowania są ogromne i narażone są na pracę wszystkie elementy zawieszenia. Nawet luz w układzie zawieszenia moiże powodować zmianę kąta lub zbieżności koła co jest powodem buczenia opony lub wytwarzania wibracji jedynie słyszalnych.

 

amory wykazuja ponad 70% sprawnosci, zawieszenie :

wszytskie tuleje, wahacze gorne, drazki krotkie i srodkowy, wspornik drazka, tuleje stab. , lacznika stab wymienione. Klocki wciaz bardzo grube....

 

i wlanie chodzi o to ze to nie jest buczenie opony, bo ten dziwek slychac rowniez na zewnatrza, nie wiem jak to okreslic, w kazdym razie na zewnatrz slychac tak jakby cos bylo miedzy tarcza a klockiem, taki gluchy dzwiek.

 

a wlasnie mechanik powiedzial ze opona zabkuje i stad ten dzwiek. ALe to nie to, bo np. na piachu tez slychac , tak samo jak na asfalcie, no i na zewnatrz ewidentnie slychac ze dziewk dochodzi gdziez z zacisku...

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.