Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

 

Posiadam bmw E46 316i sedan

 

Dzisiaj zauważyłem przy tankowaniu ze zle mi działa wskaznik paliwa otóż zalewałem paliwo ,wiedziałem ze na wskazniku mam pół z połowy leje 20l a tu pełny bak.Jak sprawdziłem wskaznik po tankowaniu to miałem troszke wiecej jak pół o co tu chodzi.Byłem u mechanika a on powiedział ze to moze byc czujnik i ze jego sie niewymienia tylko trzeba calosc wymienic bodajze z cala pompa koszt 800 zl + robocizna jeszcze.Niewiem czy mnie w balona nie robi zeby zarobic.Miał juz moze ktos taki problem.

Opublikowano
może nalezy zrobić test zegarów w celu sprawdzenia poprawności działania wskaźnika paliwa :cool2:

 

 

 

Wskaznik małoprawdopodobne ale mozna sprawdzic tylko jak mam to zrobic

Opublikowano
Zalej do pełna lub opróznij bak prawie do konca, zmierz opory na wyjściu czujnika poziomu w komorze numer 1 i komorze numer 2 (masz dwa pływaki), no i podziel się wynikami. Gdzieś czytałem że ten pontencjometr pracuje w zakresie 0-75 ohm ale to by trzeba sprawdzić.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Zalej do pełna lub opróznij bak prawie do konca, zmierz opory na wyjściu czujnika poziomu w komorze numer 1 i komorze numer 2 (masz dwa pływaki), no i podziel się wynikami. Gdzieś czytałem że ten pontencjometr pracuje w zakresie 0-75 ohm ale to by trzeba sprawdzić.

 

 

Raczej tego nie zrobie bo sie nieznam na tym moze inny pomysł.

Opublikowano
mi też czasami wariuje wskaźnik, pokazuje za mało lub za dużo paliwa. Kiedyś jak byłem u mechanika to wyszło na kompie błąd czujnika poziomu paliwa w zbiorniku 2 , zwarcie do plusa. Ale tylko raz miałem taki błąd , sam w inpie nigdy go nie znalazłem, nic nie robiłem w tym kierunku, a wskaźnik rzadko wariuje.

Pozdrawiam,

Maciek

Sprzedaje swoją perełkę, jak ktoś zainteresowany to pw.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Mam podobny problem. Tankuję pod korek a wskaźnik pokazuje ledwie połowę baku. Test zegarów robiłem i wskazówka pracuje w pełnym zakresie.

Wygląda to na usterkę któregoś z pływaków. Chcę zrobić pomiar rezystancji czujników ale nie wiem na których konkretnie stykach. Może ktoś podpowie...?

Opublikowano

W teście nr6 nie wiem, bo nie mogę/nie umię tego zrobić :( . Dochodzę do 6.0 a potem mi szybko przeskakuje do 1.0 i tak w kółko.

Może jutro spróbuję jeszcze raz...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Rozebrałem dzisjaj wskażnik paliwa z lewej strony. Okazało się, że plastik jest połamany i kabelki zwisają sobie swobodnie w baku :( . Raczej nie do naprawy.

Wyjąłem pływak i sprężynę, trzeba będzie zakupić nowy, kable zostawiłem... . Niestety mimo usilnych prób nie mogłem wyjąć całości. Węże i metalowe druty haczyły o krawędzie otworu. Napiszcie proszę, cz te węże nie są jeszcze gdzieś podłączone w głębi baku? Nie chciał bym czegoś urwać... a pewnie po zakupie trzeba bedzie jednak wyjąć całość.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam ponownie.

Mam następujący problem. Otóż pływak lewy wymieniałem już dwa razy, bo za każdym razem po któryms tankowaniu się psuł. Po wymontowaniu okazywało się,

że jest połamany . Myślę, że przyczyną jest tutaj zahaczanie się drutu z płytwkiem o rurę pompy strumieniowej. U mnie ta rura jest jakoś tak dziwnie wygięta, jakby troszkę załamana w jednym miejscu. Jak tankuję pod korek, pływak idzie do góry, w którymś momencie zahacza o rurę i dalej nie może się podnosić. Ramię z drutu działa jak dzwignia na

plastik i go łamie. Próbowałem wyciągnąć tą rurę z pompą pływakową,aby wymienić na inną, prostą, ale one idzie gdzieś w głąb komory i az cholerę nie mogę jej wyrwać. Czy ktoś próbował to kiedyś wymieniać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.