Skocz do zawartości

JAk to jest z tym kolektorem po lifcie w E60 530d??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam kupione E60 530d po lifcie z 08/2008 roku. Znajomy mi uświadamiał że po lifcie poprawione są urywające się klapki w układzie dolotowym w konstrukcji silnika . Nie wiem komu wierzyć. Czekam na wasze opinie ????? Czy jest sens grzebać czy nie ?????/
Opublikowano
Mam kupione E60 530d po lifcie z 08/2008 roku. Znajomy mi uświadamiał że po lifcie poprawione są urywające się klapki w układzie dolotowym w konstrukcji silnika . Nie wiem komu wierzyć. Czekam na wasze opinie ????? Czy jest sens grzebać czy nie ?????/

 

Osie klapek są wzmocnione. Dochodzą słuchy, że dalej potrafią się urwać.

Opublikowano
Mam kupione E60 530d po lifcie z 08/2008 roku. Znajomy mi uświadamiał że po lifcie poprawione są urywające się klapki w układzie dolotowym w konstrukcji silnika . Nie wiem komu wierzyć. Czekam na wasze opinie ????? Czy jest sens grzebać czy nie ?????/

 

Osie klapek są wzmocnione. Dochodzą słuchy, że dalej potrafią się urwać.

 

 

Kolego wiem że to nie ten wątek, ale czy problem dotyczy też e60 520d przed liftem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi w ASO tez powiedzieli, że producent nie przewiduje wymiany kolektora ssącego... tak samo jak producent nie przewiduje wymiany oleju w automacie...Oczywiste jest ze BMW nie przyzna sie ze spieprzyło sprawe! Jeszcze pękające koła pasowe itd, też nie mowią o tym w ASO
Opublikowano
W ASO odpowiedziano mi że nie dotyczy 520d po liftingu .

 

Niestety, jest to "półprawda". Klapki masz tak wiec potencjalnie musisz się obawiać. Ośki są wzmocnione jednak pojawiają się informacje, że też potrafią się urwać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ASO odpowiedziano mi że nie dotyczy 520d po liftingu .

 

Niestety, jest to "półprawda". Klapki masz tak wiec potencjalnie musisz się obawiać. Ośki są wzmocnione jednak pojawiają się informacje, że też potrafią się urwać.

 

Tylko ponoć z tą zasadniczą różnicą że nawet jak klapka by się urwała nie narobi bałaganu bo jest plastikowa - również informacja z niewiarygodnego ASO.

Opublikowano
Tylko ponoć z tą zasadniczą różnicą że nawet jak klapka by się urwała nie narobi bałaganu bo jest plastikowa - również informacja z niewiarygodnego ASO.

 

To jet po prostu nieprawda.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ponoć z tą zasadniczą różnicą że nawet jak klapka by się urwała nie narobi bałaganu bo jest plastikowa - również informacja z niewiarygodnego ASO.

 

To jet po prostu nieprawda.

Jak byś mógł uzasadnić .

 

Okłamali mnie ( minęli się z prawdą ) :nienie:

Opublikowano

Kolektor :?: :?: :?:

Jeden z lepszych tematow na forum,ale nadal jako zagadka :wink:

Ostatnio bylem w service za filtrem paliwa i pytalem sie goscia o kolektor i urywajace sie blaszki.....odp; byla zadna bo czlowiek sie na mnie popatrzyl jak na wariata i zapytal sie skad ja mam takie informacje??? Mowie ze prosto z polski.....odp; byla energiczna :?: :?: :?: gosc zaczal sie smiertelnie smiac i powiedzial przyslowiowe angielskie dont worry mate :wink:

 

Powiem szczeze ze zaczyna mnie ten kolektor nurtowac,wiec chyba sie poswiece i rozkrece ten element dla swietego spokoju :!: :!: :!:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
Klapki są plastikowe ale ośki są stalowe i podobno dalej się urywają :duh: Przy okazji mam pytanie; czy w wersjach z skrzynią manualną też są klapki w kolektorze,czy tylko w automatach?
Opublikowano
czy w wersjach z skrzynią manualną też są klapki w kolektorze,czy tylko w automatach?

 

a co ma piernik do wiatraka? :shock:

 

kolektor i tu i tu jest ten sam :wink:

Opublikowano
czy w wersjach z skrzynią manualną też są klapki w kolektorze,czy tylko w automatach?

 

a co ma piernik do wiatraka? :shock:

 

kolektor i tu i tu jest ten sam :wink:

Nie wiem jak w E60,ale w E53 ma to znaczenie.

Ja mialem w automacie i nie mialem klapek,kolega w manualu,ten sam rocznik i miesiac i mial klapki.

Opublikowano
czy w wersjach z skrzynią manualną też są klapki w kolektorze,czy tylko w automatach?

 

a co ma piernik do wiatraka? :shock:

 

kolektor i tu i tu jest ten sam :wink:

Nie wiem jak w E60,ale w E53 ma to znaczenie.

Ja mialem w automacie i nie mialem klapek,kolega w manualu,ten sam rocznik i miesiac i mial klapki.

Jeśli miałeś e53 w i nie miałeś klapek to pewnie miałeś je wycięte :wink:

Opublikowano

Jeśli miałeś e53 w i nie miałeś klapek to pewnie miałeś je wycięte :wink:

zapewniam cie ze nie,polacy tam nie zagladali heheheh.

Jest kolektor w E53 bez klapek w oryginale.

Opublikowano (edytowane)
Tylko ponoć z tą zasadniczą różnicą że nawet jak klapka by się urwała nie narobi bałaganu bo jest plastikowa - również informacja z niewiarygodnego ASO.

 

To jet po prostu nieprawda.

Jak byś mógł uzasadnić .

 

Okłamali mnie ( minęli się z prawdą ) :nienie:

 

A czy mógłby ktoś na dowód pokazać taką plastikową klapkę? Jedź z aparatem do tego ASO niech Ci dowiodą, że wiedzą o czym mówią.

 

IMHO one są dalej metalowe, pokryte jakimś silikonem. Najczęściej jednak nie klapka wpada do silnika, nawet nie ośka. Z tego co zaobserwowałem w większości są to nity/śrubki mocujące klapkę do ośki.

Edytowane przez pszyman
Opublikowano

Jeśli miałeś e53 w i nie miałeś klapek to pewnie miałeś je wycięte :wink:

zapewniam cie ze nie,polacy tam nie zagladali heheheh.

Jest kolektor w E53 bez klapek w oryginale.

niekoniecznie musieli to byc polacy :wink:

 

nie wydaje mi się żeby silnik teoretycznie ten sam w e53 mial kolektor bez klapek a w e60 był z klapkami..

Opublikowano

Witam

Koledzy byłem właśnie na przeglądzie w ASO przebieg 153000 i zapytałem o kolektor i klapki. Pan z serwisu odpowiedział mi, że jeśli kolektor jest suchy ( nie ma żadnych wycieków w okolicach kolektora czy efektów pocenia) to do kolektora nie ma się, co dotykać. Natomiast, jeśli zaczyna się coś pocić to należy kolektor wymienić.

W wersji po lifcie klapki są wzmocnione :cool2: .

Opublikowano
Witam

Koledzy byłem właśnie na przeglądzie w ASO przebieg 153000 i zapytałem o kolektor i klapki. Pan z serwisu odpowiedział mi, że jeśli kolektor jest suchy ( nie ma żadnych wycieków w okolicach kolektora czy efektów pocenia) to do kolektora nie ma się, co dotykać. Natomiast, jeśli zaczyna się coś pocić to należy kolektor wymienić.

W wersji po lifcie klapki są wzmocnione :cool2: .

Nie bardzo rozumiem co miał na myśli mechanik ale jak kolektor się poci i są przecieki to przyczyny szukał bym gdzie indziej, bo z nowym działo by się identycznie.Co do tych klapek to może ktoś wie po co są wogóle mątowane i jaką spełniają rolę bo słyszałem że w wersjach z manualną skrzynią nie ma ich, tylko w automatach, czy to prawda?
. :cool2:
Opublikowano
Może ktoś zna dokladna nazwę po ang, jak się nazywają zaslepki i czy koniecznie po wycienciu sześciu blaszek trzeba zamacowac taki element...? Bo doszlem do wniosku ze jak rozbiore a będzie coś zle to muszę mieć wyjście awaryjne.Czy naprawdę dostanie się do tego kolektora zajmuje aż 5 godz roboty...?Dużo jest postów na ten temat, ale jaka jest faktyczna procedura przeróbki tego defektu :wink:
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano (edytowane)
Nie bardzo rozumiem co miał na myśli mechanik ale jak kolektor się poci i są przecieki to przyczyny szukał bym gdzie indziej, bo z nowym działo by się identycznie.Co do tych klapek to może ktoś wie po co są wogóle mątowane i jaką spełniają rolę bo słyszałem że w wersjach z manualną skrzynią nie ma ich, tylko w automatach, czy to prawda?
. :cool2:

 

Tak mi powiedział gość w ASO, koletor by się pocił w miejcu gdzie są ośki od klapek (wtedy jest do wymiany). Jaką spełniają rolę też w którymś z postów było napisane. Natomiast co mają klapki do skrzyni biegów :duh: ? Czy to automat czy manual czy 520D, 525D czy 530D wszystkie mają klapki :mrgreen: .

Edytowane przez macio116
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem co miał na myśli mechanik ale jak kolektor się poci i są przecieki to przyczyny szukał bym gdzie indziej, bo z nowym działo by się identycznie.Co do tych klapek to może ktoś wie po co są wogóle mątowane i jaką spełniają rolę bo słyszałem że w wersjach z manualną skrzynią nie ma ich, tylko w automatach, czy to prawda?
. :cool2:

 

Tak mi powiedział gość w ASO. Jaką spełniają rolę też w którymś z postów było napisane. Natomiast co mają klapki do skrzyni biegów :duh: ? Czy to automat czy manual czy 520D, 525D czy 530D wszystkie mają klapki :mrgreen: .

 

Potwierdzam! Ja mam manuala i klapki są :wink:

 

...jeszcze :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.