Skocz do zawartości

320d - Chwilowe spadki mocy


Dexter87

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dałeś niezłą zagadkę z tym nr-em. Następnym razem spisz wszystkie cyfry, oraz poprawny nr softu. Bo gdyby nie to, że ja sam miałem taki sam nr softu, to nikt by nie doszedł jaki powinien być. Oto zdjęcie potwierdzające to co mówię:

http://img687.imageshack.us/img687/1073/e46ecu.jpg

Spisałeś inny nr niż ten którego wszyscy oczekiwali.

1. Więc tak jak pisałem wcześniej soft masz stary więc wymagana jest reprogramacja przy zmianie przepływomierza.

2. Dlaczego soft jest z aut produkowanych później niż data produkcji Twojego auta?

http://img837.imageshack.us/img837/9884/softe46.jpg

W tabeli powyżej widać jaki nr softu powinien być wgrany, żeby wszystko działało jak należy.

3. Nie zakładaj nowych tematów dotyczących tego samego problemu!

4. Masz auto ze zredukowaną mocą jak moje więc jak w przyszłości będziesz sprawdzał moc na hamowni daj znać ile wyszło na seryjnym sofcie.

5. Jaką miałeś datę produkcji (z tej fotki 1-szej) podczas odczytywania u siebie?

 

EDIT: Sprawdź jeszcze raz ten nr oprogramowania, bo nr który podałeś to nr ECU(urządzenia), możliwe, że już był soft zmieniany(dlatego pytam się o datę którą można sprawdzić (pierwsza fotka). Nr softu możesz sprawdzić też INPA:

http://img840.imageshack.us/img840/9937/softe46inpa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki ale już mnie wk...a to BMW. Chce ją jak najszybciej zrobić z stąd ten nowy temat jeszcze raz sorki :oops:

Kurde nie spisałem tej daty ;/ nie uśmiecha mi się po raz 3 z rzędu wydawać 50zł za kompa.

A koleś u którego byłem zajmuję się chip-tuningiem i jak mu powiedziałem o adaptacji przepływomierza to mnie wyśmiał i powiedział że nie trzeba tego robić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego bo to nie jest żadna adaptacja :D i ma racje tamten gość bo to o czym cały czas piszemy to przeprogramowanie sterownika silnika! A skoro tamten koleś jest specjalista i wie o reprogramacji to najwyraźniej specjalnie podał ci nie ten nr co trzeba, no chyba, że się pomylił. Szkoda, że nie mieszkasz blisko któregoś z forumowiczów, za te 50zł(piwko) zrobiłby ci diagnozę, reprogramację i nagrał z tego wszystkiego film :D Ta data nie jest ważna!! to tak przy okazji możesz sprawdzić najważniejszy jest nr "7788361" z obrazków wcześniej. Ja tyle kasy nie wydałem na swoje auto, bo diagnozę i reprogramację sam robiłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie sprzęt i wiedza to podstawa a u mnie wiedza ograniczona i brak sprzętu. Dzwoniłem do tego kolesie to powiedział mi przez tel że wystąpił błąd przepływki!!!a jak tam byłem to mi tego nie powiedział tylko żebym mu auto odstawił. Mówił że go skasował ale podejrzewam że po zgaszeniu auta wystąpił ponownie. Koleś chyba czekał na łatwy zarobek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego większość osób kupuje sobie interfejs na USB za 100zł na Allegro bo obsługa INPA to żadna filozofia. Reprogramacja to troszkę trudniejsza sprawa, ale też nic specjalnego. Więc może warto byłoby kupić kabelek na własność? Tylko, że u Ciebie teraz na 90% potrzebna będzie reprogramacja, jeśli czujesz się na siłach to kupuj kabelek. Jeszcze zarobisz na tym, bo ten koleś chce od Ciebie 350zł za reprogramację która zajmuje 5min.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy pozwolę sobie wtrącić się w temat, gdyż nie chce zakladać nowego wątku. mam auto jak w temacie, wymieniałem przepływomierz BOSHA o nr .... 314 na numer .....527. narazie nie dokonałem jeszcze reprogramacji oprogramowania sterowania silnika, ale auto wyraźnie stało się żwawsze po samej wymianie przepływki. ekonomizer na 3 i 4 biegu ładnie zamyka mi się na 20l (nie wiem jak na 5 bo nie miałem jak sprawdzić :)). pytanie teraz do was czy warto robić reprogramację? myślicie że jak wgram nowe oprogramowanie to auto jeszcze lepiej będzie się zbierało do sprintu?? Czy ktoś z was wyczuwał różnice po wymianie przepływki, a później wgraniu nowego softu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalogowo 9,9 s ... najbardziej miarodajne jest sprawdzenie od 80-120 km/h na IV biegu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy pozwolę sobie wtrącić się w temat, gdyż nie chce zakladać nowego wątku. mam auto jak w temacie, wymieniałem przepływomierz BOSHA o nr .... 314 na numer .....527. narazie nie dokonałem jeszcze reprogramacji oprogramowania sterowania silnika, ale auto wyraźnie stało się żwawsze po samej wymianie przepływki. ekonomizer na 3 i 4 biegu ładnie zamyka mi się na 20l (nie wiem jak na 5 bo nie miałem jak sprawdzić :)). pytanie teraz do was czy warto robić reprogramację? myślicie że jak wgram nowe oprogramowanie to auto jeszcze lepiej będzie się zbierało do sprintu?? Czy ktoś z was wyczuwał różnice po wymianie przepływki, a później wgraniu nowego softu?

Trochę mało danych, jak długo jeździsz po wymianie? Jaki masz nr softu? Dokładna data produkcji auta? Jeśli nic się nie dzieje to nie kombinuj, ale jeśli masz możliwość podłączenia pod kompa to sprawdź nr softu dla świętego spokoju. Możliwe, że jeszcze mapy wtrysków nie zdążyły się zmienić bo po wymianie na pewno nie kasowałeś mapy wtrysków. Jeśli soft jest stary a map wtrysków nie resetowałeś to zacznie się dziać, ale później. Dlatego najlepiej sprawdzić co masz wgrane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego trandolf powiesz mi może dlaczego kopci mi na zimnym silniku na szaro niebiesko, jak złapie temperaturę to nie puści dymku żadnego. Dodam że oleju nie bierze zrobiłem 2 tyś po wymianie i jest tak jak w dzień wymiany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie jak silnik jest zimny to z wydechu leci masa pary wodnej i ma lekko niebieskawy kolor. Oczywiście wszystko znika gdy auto jest ciepłe nie puści ani grama dymka żadnego koloru. Także wydaje mi się, że to u Ciebie jest normalne, no chyba, że to są kłęby wyraźnie niebieskiego dymu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ta chmura którą widzisz w lusterku przy wciśnięciu gazu jak silnik zimny to para wodna. Normalnie to powinna się rozpłynąć w powietrzu błyskawicznie, Jeśli jest w niej olej to będzie wolniej rozpływać się w powietrzu, dym będzie gęstrzy. Jak jest u Ciebie? rozpływa się czy ciągniesz za sobą ogon dymu tworząc mgłę na drodze?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie (auto przed liftem) jak wymieniałem wymieniłem na taki jaki był czyli sznurkowy filtr(stary był zaklejony starym olejem mimo to auto nie kopciło), nie wymieniałem obudowy. W autach po lifcie, jeśli ktoś miał sznurkowy filtr to wymienia na separator oleju, to ta plastikowa obudowa bez wkładu sznurkowego. Z tego co wiem czytając forum to do naszych silników M47 nie pasują separatory z M47N bo są lustrzanym odbiciem. Chyba, że są już produkowane separatory i do naszych M47.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a znacie może jakieś dobre i tanie sklepy internetowe żeby kupić ten wkład do odmy, elektrozaworki i przewody podciśnieniowe? Czy szukać na allegro?

 

bo w sklepie za same elektrozaworki krzyczą po 350pln za sztuke!!! Nie wiem jak z odmą czy jest duża różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.