Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Otóż mam taki problem od jakiegoś czasu i ciężko mi jest nawet dokładnie stwierdzić od jakiego dokładnie tak jak by z dnia na dzień po odrobinie odbierało moc mojej BMce po prostu podczas załączenia się turbiny nie czuć tego zrywu który posiadała jeszcze kilka miesięcy temu jest rużnica w przyspieszeniu powyrzej 2500 obrotów ale to nie to co było nawet nei ma co porównywać teraz to jak wyprzedzam nawet jakiegoś seata cordobe i nie daj boże wcisnie gaz to mam problem z wyprzedzeniem dawniej było czuć ze to BMW zbeirało sie pięknie. Co to może być? Jak to sprawdzić?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam chciałem się podpiąć pod temat prawie zakupiłem wymarzoną bawarkę jednak znajomy właściciel tejże bawarki mówi że przepływka do wymiany , auto nie ma mocy a ekonomizer cały czas prawie na 20 .. czy to napewno przepływka ??
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Trzeba podłączyć pod komputer i zobaczyć jakie sa parametry pracy oraz porobić testy w czasie jazdy.
Opublikowano

Wiadomo coś na temat rozwiązania problemu? Warto podzielić się rozwiązaniem, przyczyną i ewentualnie kosztami.

Miałem w swoim E46 M47 tak samo, a rozwiązanie dało dopiero rozebranie głowiczki pompy wtryskowej. Zacierał się tłok. Teraz jest OK, a przy okazji wyczyściłem EGR (ależ tam był syf!!, 10% prześwitu mniej, mierzyłem suwmiarką), kolektor dolotowy - ten sam syf w co w EGR i przewody do EGR, wszystkie przewody podciśnieniowe, podmieniałem zawory sterujące turbo, ale te zostały stare, bo poco podnosić koszty :). Skończyło się jednak na pompie w warsztacie.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.