Skocz do zawartości

E39 montaż lamp depo


rafal_wilu

Rekomendowane odpowiedzi

Ringi też nie świecą jakoś rewelacyjne bo widac takie punkty gdzie są żarówki,nie świecą jednakowo na całym obwodzie.Przez 2 lata żaróweczki te świecą,także ich trwałośc nie jest zła ale w przypadku ich wymiany to nie wiem jak się to robi.

 

Zamontuj ringi CCFL zamiast tej choinki -potrzebujesz 125 mm do DEPO

http://www.ebay.co.uk/itm/4x-CCFL-Angel-Eyes-passend-fur-BMW-E36-E38-E39-E46-Xenon-Weiss-/300688285148?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item46026b1ddc#ht_4181wt_1378

 

Tu masz opis jak to zrobic mala poprawka ode mnie nie trzeba nic docinac jak w tym opisie Jesli kupisz te w/w sa plug and play :D

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1419218

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

I tak wrócę do ori przedlift.

Muszę jeszcze obadać czy Depo można rozebrać na czynniki pierwsze.Chciałbym pomalować na czarny mat tak jak jest w polifcie,żeby nie rzucało się tak w oczy jak chrom.Nie rozbierałem tego ale coś mi się wydaje, że będzie to sklejone ze szkłem reflektora.Jakby dało się to rozebrać i pomalować to jeszcze bym się zastanowił nad ich zostawieniem,ale jeżeli się nie da to wylatują.Dlatego nie chcę wymieniać ringów itp. w coś co jest tylko do czasu kiedy ori zostaną naprawione.Fakt że naprawa oryginałów trwa już ze 4 lata :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • Moderatorzy

Odświeżę trochę.

Mam pytanie co do dolnych ślizgów lampy.

Czy wymieniając depo na oryginał trzeba zmieniać też te plastiki czy pasują jedne do lamp ori czy nie.

Bo ciekawi mnie czy jak wyjmę depo i będę zakładał ori to muszę zmienić te plastiki,a dlatego pytam bo do wymiany tego raczej trzeba zderzak ściągać.

A mi nie uśmiecha się to.

Jakby ktoś nie wiedział o co mi biega to o to:

http://moto.allegro.pl/bmw-e39-slizgi-slizg-pod-lampy-bmw-e-39-czesci-i2926079955.html

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę trochę.

Mam pytanie co do dolnych ślizgów lampy.

Czy wymieniając depo na oryginał trzeba zmieniać też te plastiki czy pasują jedne do lamp ori czy nie.

Bo ciekawi mnie czy jak wyjmę depo i będę zakładał ori to muszę zmienić te plastiki,a dlatego pytam bo do wymiany tego raczej trzeba zderzak ściągać.

A mi nie uśmiecha się to.

Jakby ktoś nie wiedział o co mi biega to o to:

http://moto.allegro.pl/bmw-e39-slizgi-slizg-pod-lampy-bmw-e-39-czesci-i2926079955.html

 

Sa takie same czyli nie wymieniasz moga zostac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odgrzałem kotleta :)

Aha, a to są oryginały po lifcie? Sorry że tak głupio dopytuje ale nie wiem jeszcze po czym rozpoznawać oryginały od chinoli robionych na wzór oryginału.

Mnie w zasadzie same szkła by wystarczyły bo mam ori po liftowe lampy z ksenonem, pytanie tylko czy łatwiej przełożyć klosze czy silniczki:P

 

Kolego kupowałem 2 lata temu w tym niemieckim sklepie klosze do po-lifta:

http://www.carparts-online.de/shop/Teile-fuer-BMW/5er-BMW-E39/Tuningteile-fuer-BMW-E39/BMW-E39-00-03-FACELIFT-STREUSCHEIBEN-SCHEINWERFERGLAeSER-WEISSE-B::14554.html

Opisywałem, wtedy co i jak ze zdjęciami, w którym też się kolega udzielał:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=160385

Po prawie dwóch latach eksploatacji, bo wymieniałem je wiosną 2011r. muszę przyznać, że mają się świetnie. Nie ma rys, odprysków, szkła nie matowieją, wiązka światła rozprowadzana jest właściwie, tzn, tak jak w oryginalne. Jedyna sprawa, której na oryginałach nie było, to cholernie jasne kierunki. Jak błyskają to odbijają się od wszystkiego dookoła (znaki, inne auta, itp) i masz wrażenie, że w pobliżu jedzie coś na kogutach (pomarańczowych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a mógłbyś wrzucić fotkę jak wyglądają bo zamontowaniu na aucie?

Mogę zapodać ale najwcześniej w sobotę. W tygodniu jak jadę do roboty to jeszcze ciemno, a jak wracam to już ciemno.

Nie wiem co kolega chce zobaczyć ciekawego bo wygląda zupełnie jak oryginał, chyba że mam dać z bliska?

P.S.

Do przedliftów też mają klosze, ale na Aledrogo również więc nie widzę sensu ściągania z Niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gość od V8 nie zagląda na forum już prawie rok.

Krys przecież masz przedlift.

 

Ja wiem, ale chciałem zobaczyć. W przyszłości u mnie też będą po lifcie bo bardzo mi się podobają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mecenass,

 

zakładałeś te klosze do oryginalnych poliftowych lamp? Pytam, bo mam oryginalne polifty z ksenonem, zresztą w bardzo dobrym stanie, tyle że z pomarańczowymi kierunkami. Niby już się do nich przyzwyczaiłem, ale nadal czasem mnie nachodzi myśl, żeby zmienić na białe. Nie chcę kupować jakichś zamienników lamp, a oryginały są bardzo drogie, więc takie klosze byłyby dla mnie rozwiązaniem. Z tym, że podobno nie da się tych lamp rozebrać, bo są klejone, trzeba jakoś tam rzeźbić itd. Prawda to? Jak by taka wymiana była w miarę prosta, to bym się pewnie nie zastanawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak do oryginałów, które już wcześniej polerowałem, ale efekt był krótkotrwały.

Taka sama robota jak i przy wymianie plastikowych regulatorów.

Na około 4-5 minut w piekarnik w temp. max 100 oC, tak żeby klosze niczego nie dotykały bo się topią przy kontakcie z metalowym elementem, więc szkłem do góry. Do tego ostry nóż o twardej i krótkiej klindze. Rozłożenie to góra 20 minut. Najgorszy syf to czyszczenie uszczelniacza. Jako że nie wymiana kloszy to nie było pierwsze rozbieranie poszło w 2 godziny, łącznie z czyszczeniem starego uszczelniacza dekarskiego bo silikon się do klejenia nie nadaje.

Przed pierwszym razem zawsze jest trema nie!? Ale nie ma się co bać, uważać jedynie trzeba na zatrzaski, żeby ich nie połamać. Tak przy zdejmowaniu szkła jak i zakładaniu.

P.S.

Do pieca idzie sam plastik wszystko inne musisz zdemontować!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda. Łatwo idzie tylko ta obawa przed pierwszym razem :twisted: My rozklejaliśmy ze szwagrem lampy z nissana primera i najpierw z obawy próbowaliśmy suszarki. Nic nie dało. Więc piekarnik i się udało :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi strasznie ;) Chyba nie jestem aż tak zdesperowany, żeby robić taką operację moim lampom. Ich stan jest bardzo dobry, nie wymagają nawet polerowania, chodzi tylko o kolor kierunku. Więc chyba sobie daruję na razie. Dzięki za odpowiedzi!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.