Skocz do zawartości

2.5tds znaki na cyferblacie gasną wraz z rozgrzaniem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na moich zegarachu w miarę jazdy bledną i znikają cyfy pokazujące przebieg oraz znaki na ekraniku pokazującym używany tryb skrzyni i bieg. Na zimnym silniku jest wszystko w porządku. Dziwna sprawa bardzo. Czy wystarczy wymiana zegarów, czy może gdzieś się robi jakieś zwarcie? (nie sądzę, by ktoś majstrował przy przebiegu :D Moja Helga miałaby wtedy niecałe 200.000 przebiegu, a nie 470.000 :twisted: )

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Mam taki sam problem. Im dluzej jade tym coraz mniej widac cyferki od przebiegu. Mozna to jakos naprawic?
Opublikowano
Są dwie opcje- albo musisz krócej jeździć, albo wymienić zegary, zdiagnozowanie co i dlaczego i ewentualna naprawa wyniesie dużo więcej niż nowe zegary :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Są dwie opcje- albo musisz krócej jeździć, albo wymienić zegary, zdiagnozowanie co i dlaczego i ewentualna naprawa wyniesie dużo więcej niż nowe zegary :norty:

 

Myslalem raczej o jakiejs domowej metodzie na to. Az tak mi to nie przeszkadza zeby placic nie wiadomo ile za naprawe.

Opublikowano
Są dwie opcje- albo musisz krócej jeździć, albo wymienić zegary, zdiagnozowanie co i dlaczego i ewentualna naprawa wyniesie dużo więcej niż nowe zegary :norty:

 

Myslalem raczej o jakiejs domowej metodzie na to. Az tak mi to nie przeszkadza zeby placic nie wiadomo ile za naprawe.

Zegary kosztują stówę na allegro także luz ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
a może rozładowane akumulatorki w starszych wersjach jak moja jest coś takiego że jak padną akumulatorki w zegarach to np nie działa obrotomierz nie palą się kontrolki nie ma u mnie wyświetlacza kilometrów ale myślę że to też może być z tymi akumulatorkami związane
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano
Witam. Ja bede zaczynał walke z tym nieszczęsnym przebiegiem 299960 :mad2:

U mnie jest 470450 i nie płaczę :D

 

Nie w płaczu sprawa tylko chciałbym żeby dalej nabijał kilometry :norty:

Pozdrawiam
Opublikowano
Paweł był gdzieś na forum sposób na to, kiedyś przeglądałem temat. Bogu dzięki u mnie już ktoś to przerobił mam ponad 326k km :wink: A akumulatorki czy tam bateryjki w zegarach faktycznie są i faktycznie było gdzieś o ich wymianie,ale nie wydaje mi się że one nie są od podświetlania/wyświetlania tylko od podtrzymywania pamięci zegarów w sensie stan licznika itd.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
W Twoich okolicach to i ja nie wiem, u nas na lubelszczyźnie jest paru fachowców którzy robią korekty,jednego znam takiego z Lublina,ale nie jestem pewien czy jeszcze się w to bawi bo dawno u niego byłem.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Ale to już na chłopski rozum można się domyśleć, że to nie te akumulatorki, bo kiego licha świeciłoby się wszystko w porządku na zimnym silniku a w miarę jazdy gasło jeśli by to o nie chodziło? ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Widziałeś kiedyś akumulator/ek? jeśli uda Ci się go rozładować tak żeby nie było nawet grama prądu i napięcie spadło do 0,0V to będę do Ciebie mówić "mistrzu" przez tydzień :norty: Akumulator/ek, bateria i każde inne tego typu urządzenie nawet stare i rozładowane utrzymuje pewne napięcie,choćby szczątkowe rzędu 0,02-0,01V ale jednak.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Widziałeś kiedyś akumulator/ek? jeśli uda Ci się go rozładować tak żeby nie było nawet grama prądu i napięcie spadło do 0,0V to będę do Ciebie mówić "mistrzu" przez tydzień :norty: Akumulator/ek, bateria i każde inne tego typu urządzenie nawet stare i rozładowane utrzymuje pewne napięcie,choćby szczątkowe rzędu 0,02-0,01V ale jednak.

Owszem, tylko że tak jak np akumulator jest potrzebny tylko do rozruchu, potem można go w cholerę odłączyć, bo silnik sam wytwarza prąd, to i chyba z tymi akumulatorKAMI jest podobnie? Przecież niemożliwe żeby zasilanie szło tylko z nich, miałbym uwierzyć że od 1992 roku to świeciło na nich bez ładowania? :D Po drugie, one mają tylko podtrzymywać, gdy silnik nie chodzi. Więc z jakiej paki miałyby znaczki blednąć w trakcie pracy silnika, kiedy powinny być ładowane i im dłużej jadę tym mniej widać? Nie, wydaje mi się, że absolutnie nie chodzi o te akumulatorki :D

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Licznik można rozebrać i przeczyścić połączenia wyświetlacza z taśmą oraz dogiąć blaszki trzymające taśmę. U mnie pomogło. Niewiele, ale pomogło :)
http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.