Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem niedawno Bmw e34 520 150hp Pierwsza jazda przebiegła pomyślnie noo ale po paru dniach nie było już wszystko ok:))

 

Pierwsza rzecz to przygasające zegary coś gdzieś nie styka i migają wogole nie działa za to podświetlenie wskaźnika temperatury, jaki sam wskaźnik chociaż po włączeniu silnika wskazówka lekko sie przesówa w strone pionu..., ale temperatury nie wskazuje druga rzecz to falujące obroty i gaśnięcie silnika na biegu jałowym chociaż nie zawsze miałem dwa dni spokoju chociaż w tym czasie obroty lekko sie gubiły ale nie gasł wczoraj od nowa to samo żeby nie zgasł musze dodac troszkę gazu to może nie zgaśnie eh:( Obroty faluja na pb95 na gazie jeszcze nie jeździlem bo silnik odrazu gaśnie jak przełącze na gaz(ten problem musze raczej rozwiązac u gazownika ale najpierw chce się uporać z pb).

Następny problem mam z alarmem wariujue troche po odpaleniu silnika załącza się centralny a po zgaszeniu wszystkie drzwi sie odryglowują:) aha i z pilota odbezpiecza sie tylko alarm a drzwi musze otwierac z kluczyka...

Tak jak mówiłem narazie jezdze na pb spalanie jest raczej w miarę dobre chociaż napewno z takiego samochodu da się wycisnąć lepsze spalanie i tu pytanie co wpływa na spalanie? a dokładniej jak jes zmniejszyć oprócz spokojnej jazdy??(czy coś można wymienić zeby poprawić wynik:P?)

Co sądzicie o zchipowaniu tego silnika czy ktoś już chipował ten silnik?

Bardzo proszę o wszelkie rady i pomoc ;) :roll:

Opublikowano

Witam,

1. wyjąć zegary, wymienić żaróweczki, sprawdzić zimne luty - to w kwestii zegarów,

2. sprawdzić, ewentualnie wymienić czujnik temperatury - to w kwestii temperatury,

3. wyczyścić przepływkę i krokowca - to falujące obroty.

Jeśli na gazie nie chodzi a nie masz o tym pojęcia faktycznie lepiej podjedź do gazownika, niedaleko mojego domu pewien dziadek wysadził siebie, samochód i 3 garaże po tym jak to postanowił sam gaz naprawiać.

Alarm masz pewnie podobny do mojego, podobny bo ja mam alarm z centralnym w jednym pilocie, muszę zerknąć do instrukcji bo ryglowanie i otwieranie drzwi samoczynne to jedna z opcji i da się to wyłączyć, przynajmniej u mnie, więc może i u Ciebie, sposób podam jak znajdę instrukcję :wink:

 

Odnośnie spalania to najpierw powiedz ile Ci pali, a potem pomyślimy czy da się wycisnąć coś mniej. Na spalanie wpływ ma milion czynników, od ciśnienia w oponach,przez stare świece i przewody, po samego kierowcę.

(czy coś można wymienić zeby poprawić wynik:P?)

Tak można wymienić silnik na mniejszy :norty: np.1.1 :norty: wybacz ale nie mogłem się powstrzymać żeby tego nie napisać. bo chwilę później pytasz o

Co sądzicie o zchipowaniu tego silnika czy ktoś już chipował ten silnik?

Myślisz o chipie,ale jednocześnie chcesz żeby auto mało paliło? :duh: Nie da się :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Aha i jeszcze jedno na zimnym obroty nie falują, obroty zaczynają skakać jak złapie troche temperetury... :(

Aha i dochodzi do tego że gaśnie silnik... jest to denerwujące szczególnie na skrzyżowaniach, bo skupiam się na tym żeby nie zgasł dodając trochę gazu..., ewentualnie jak samochód sie jeszcze toczy wrzucam bieg zeby zapalił(mozna tak robić?)

Przy okazji jeszcze jedno pytanie jak jest z rozrządem w m50b20? z tego co wiem jest na łańcuchu... Czy dla spokoju po kupnie auta wymienić napinacz ewentualnie rozrząd?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
łańcuch się wymienia jak go słychać ze bije o obudowę w innym wypadku nie koniecznie, dla przykładu dodam że moja e34 ma najechane ok 650 tyś - jak nie lepiej i łańcucha nie słychać i nie był wymieniany :)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Dokładnie, tak jak pisze Kolega Kwk222, rozrządy na łańcuchu, czyli taki jak Ty masz u siebie, są bez obsługowe. Łańcuch i pozostałe elementy wymienia się gdy są już wyraźnie słyszalne. Kontrolnie można sprawdzić organoleptycznie stan rozrządu, jeśli wszystko wygląda ok i nie jest rozkołatane to nie wymieniaj.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Czujnik temperatury zewnętrznej znajduje się w pokryciu z prawej strony pod przednim zderzakiem... taka wystająca gruba igła. Przynajmniej .. w e39.

Może u ciebie tak samo, odpowiedziałem przez pomyłkę bo nie doczytałem że masz e34 .. a ja e39 ale może mam racje :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czujnik temperatury jest za plastikiem koło lewego halogena. w plastiku jest takie malutkie wycięcie :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Apropo falowania obrotów i gaśnięcia czy przyczyną może być brak katalizatora? Dziś wieczoram byłem na kanale u kolegi i zauważyłem brak katalizatora... czy to źle...?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Gdzie szukać problemu gdy po lekkim rozgrzaniu silnik gaśnie i obroty falują, a gdy tylko odpale silnik po nocy jest wszystko ok... podpowiem że na gazie gaśnie odrazu, ale da radę jeździć na gazie tylko że właśnie gaśnie gdzie może być tego przyczyna...? czyy jest możliwe że gaśnie po zbyt dużym nagrzaniu silnika? (niewiem ile ma wtedy stopni bo wskazówka temperatury tylko troszkę drga po odpaleniu) apropo wskaźnika temperatury jak oddałem do elektryka auto powiedział że zegary są do wymiany(taki elektryk) dzis znajomy elektryk będzie znowu grzebał przy zegarach.... jezeli nie bedzie dało się przywrócić w jakiś sposób zycia tej wskazówce, czy można dokupić jakiś elektroniczny czujnik temperatury?
Opublikowano
chodzilo mi o czujnik temperaturyy cieczyy ale dzieki za dobre intencje:P i dalej dokładnie niewiem:P

http://img203.imageshack.us/img203/9390/13648940.png

 

Ten czujnik jest pod numerem 6

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jeden problem udało mi się a rozwiązać a mianowicie falujące obroty i gaśnięcie na jałowym teraz chodzi i na benzynie i na gazie(nie mam sekwencij :mad2: ) Został tylko problem z czujnikiem temperatury cieczy i kilka drobnostek:) Jest ktos z radomia kto zna jakiegoś speca od zegarów?

Mam jeszcze jedno pytanie, wskażówka temperatury nie działa ale lekko drga na co stawiacie, mogł poprostu paść czujnik? Aha no i najwazniejsze bo zrobię to dopiero po świętach a szykuję mi się trochę kilomterów jak sprawdzić czy wszystko jest w porządku z temperaturą silnika właśnie bez wskaźnika temperatury??? czy lepiej odstawić samochód do GARAŻU do czasu aż się z tym nie uporam? aha i jedno pytanie niedawno odpowietrzałem układ chłodzenia troche mnie to nerwów i glixolu kosztowało :)) kiedy najlepiej dolać płynu po nocy jak silnik jest zimny czy jakoś inaczej? i kiedy tak na doba sprawe można odkręcić korek chłodnicy żeby się nie zapowiertrzyło?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.