Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dzis dostalem od szefa propozycje ze sprzeda mi silnik od bmw 318 e36 silnik w gazie nic nie stuka normalnie zyleta i chce oddemnie za komplet ze wszystkim 500zl a za wymiane silnika 300zl i teraz sie zastanawiam czy wymieniac czy naprawiac swoj 1.6 w moim 1.6 zawory stukaja i dobry mechanik mojego kolegi powiedzial ze te zawory wystarczy tylko wyregulowac no i troche do remontu silnik co byscie na moim miejscu zrobili.
Opublikowano
Jak ten silnik jest w naprawde dobrym stanie to za te pieniadze i to jeszcze z osprzetem to bez wahania bym kupil. Ale to jest tylko moje zdanie. Twoje 1.6 przeciez tez mozesz wyremontowac i zostawic sobie lub sprzedac i i to 1.8 ci sie zwroci.
Opublikowano
jak słabnie, to może być trochę więcej remontu, myślę że tu masz za dobrą cenę ten silnik od e36 i skoro mówisz że to żyleta, to się nie zastanawiaj :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
tez tak wlasnie mysle a tym bardziej ze bude mam zdrowa tylko ze krzywo stoi a nie dawno sie spotkalem z pierwszym wlascicielem to mowil ze jak ja sprowadzal z niemiec to autobus w nich wjechal w tyl ale jak sie jedzie to nie sciaga zobacze wyreguluje zawory i zobaczy czy bedzie dalej stukac a jak nie bedzie stukac to go sprzedam i kupie 1.8 :D moze troche sie zwruci kasa wsadze troche kasy ale bede wiedzial ze mi nie stanie gdzies w trasie
Opublikowano
wyreguluje zawory
jak już tego dokonasz to koniecznie opisz ten zabieg na forum :D
dobry mechanik mojego kolegi powiedzial ze te zawory wystarczy tylko wyregulowac no i troche do remontu silnik co byscie na moim miejscu zrobili.
musi byc naprawdę dobry :shock:
Opublikowano

a myślałem, że zawory w m40 regulują tylko w Monachium :lol:

 

daj namiar na mechanika. :mrgreen:

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zobacze wyreguluje zawory i zobaczy czy bedzie dalej stukac

Jak znajdziesz miechanika co wyreguluje zawory w tym M40 to koniecznie daj numer do niego.

 

A tak powaznie to poczytaj w " najczęście zadawane pytanie" o tym dlaczego M40 klepie. Bedziesz wiedział wtedy dlaczego kolega marek i ja chcemy wiedzieć jak się reguluje zawory w M40. Dowiesz się też dlaczego M40 traci na mocy. W brew pozorom są to powiązane tematy bardziej niż myślisz

 

A odnośnie silnika. Jeśli rzeczywiście jest do zadbany silnik silnik to bierz i montuj a twojego za 300 pogoń na allegro na części. I ciesz się jazdą.

Jak autobus wjechał z tyl to lepiej zobaczy czy tyl nie jest dospawany z innej e30.

Opublikowano

Koniecznie sprawdź te 1.8 z e36 czy to nie jest m43 na łańcuszku bo później będziesz musiał przerobić i dołożyć znacznie więcej niż teraz Ci się wydaje.

Jak masz ten silnik jeszcze w samochodzie to zobacz, czy nie zamienisz siekierki na kijek bo zostaniesz z dwoma bocianami w garażu :mad2:

To co opisujesz to wykończony wałek+dźwigienki+samoregulatory itd. itp. ale po co szukać...

Praktycznie każdy w swoim m40 zmagał się z efektem bociana czyli klepaniem bebechów w głowicy :D

a Ty e30.318 nie czepiaj się regulacji niech jedzie i mu wyregulują koniecznie chcę wiedzieć czy mu to dobrze wyregulowali :mad2: :mad2: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Czepiłem się bo jak przeczytałem że:

i troche do remontu silnik
to :mad2: jest trochę do remontu ale jednak trochę sprawny i do tego regulacja zaworów w m40 :duh: mechanik najlepszy z najlepszych .

Koniec czepiania ,jeśli silnik który masz okazję kupic to zdrowe m40b18 wkręcające się do odcinki i z wałkiem w dobrym stanie to kupuj.

Przełożysz miskę ,kolektor ssący i listwę wtryskiwaczy od swojego i będziesz zadowolony .Naprawa Twojego rozrządu pochłonie znacznie więcej kasy jak zakup drugiego silnika.

Opublikowano (edytowane)
A co do mechanika to jest jeden z najlepszych w okolicy jak mi to zrobi to dam wam znac i nr do mechanika :) i dodam jeszcze raz ze ja mam 1.6 m40. silnik tamten 1.8 normalnie wkreca sie na obroty buta ma wszystko elegancko a wlasny szef by mnie w ciula nie robil bo go znam od dziecka i wogole bardzo duzo zeczy mi pomogl no i chyba to jest m43 ale nie jestem pewien bo tylko o cenie gadalismy ale za jakis miesiadz bd go przekladal i mysle ze mi 2000 tys wystarczy. Aha i jeszcze dzis sprawdzam stan oleju a tam duzo mniej niz bylo nalane a zrobilem z 600km a nigdzie mi nie cieknie i mysle ze pali olej Edytowane przez bartek1561
Opublikowano
we wtorek pojade do mechanika i sie zapytam co i jak z tym przekladaniem silnika i sobie oblicze ile kasy pojdzie bo bedzie trzeba nowe poduszki kupic i wogole a jak juz wszystko zrobie to napewno dam wam znac
Opublikowano

twój mechanik w życiu takiego silnika nie rozbierał a ty mu wierzysz? w m40 NIE ustawia się zaworów i to powinien wiedzieć!!

po drugie to jesteś pewny że jak m43 to tylko włożyć i będzie chodzić? najpierw sobie miski olejowej poszukaj do e30 a jak znajdziesz to zacznij szukać kompa i wiązki bo nie wiem gdzie cewki i czujnik wałka podłączysz :D

Opublikowano
kompa i wszystko
pamiętaj o przepływomierzu .
czemu miske olejowa trzeba wymienic?
zauważ że w e30 miska jest przed ławą zawieszenia natomiast w e36 za ' date='dlatego musisz zmienic na taką z e30 .
miski olejowej poszukaj do e30
ma swoją od m40 .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.