Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Co do aut jestem praktycznie zielony więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam BMW E34 520i M50B20 1991cm, 110kW, 1990r. + LPG (z przełącznikiem, muszę przygazować do 2500obr aby załączyć gaz).

Miałem wcześniej problemy z dławieniem się silnika w trakcie jazdy, ale załatanie dziury przy przewodzie dochodzącym do silniczka krokowego załatwiło sprawę.

Po załataniu usterki nadal pojawia się problem falowania w stanie jałowym, co udokumentowałem na filmiku. Wspomnę tylko, iż krokowiec świeżo wyczyszczony benzyną ekstrakcyjną, świece NGK (od podobnego modelu 15', powinny być 20' z dwoma elektrodani) wyczyszczone z nagaru, nie były zalane, przewody w stanie dobrym iskra nie ucieka. Auto zapala na dotyk. Gdy pojechałem do elektryka aby go podpiąć pod kompa, powiedział że to auto raczej nie ma kompa i że nic nie sprawdzi. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Oto filmik:

Opublikowano
jeśli to czy twoje auto ma komputer żeby go podpiąć to mam, a co do falowania to ja bym sobie odpuścił u mnie też czasem faluję .. ale ogólnie wszystko jest oki więc nic z tym nie robię.. może z sondą jest coś nie tak ... a faluję na gazie czy benzynie?? są widoczne spadki na obrotomierzu??
Opublikowano
Faluje na benzynie bardziej niż na gazie, brak spadków na obrotomierzu. Chciałbym się jednak pozbyć tego falowania gdyż auto czasem chodzi jak traktor ;/
Opublikowano

Również mam 520 z silnikiem M50,też z 1990 roczku,tyle że bez gazu. Nie słuchaj pseudo-mechanika !!! Jak możesz nie mieć kompa ? MASZ KOMPUTER !!!! Gościu,chyba do tej pory naprawiał Fiaty 126 i 125 p. Ostatnich Poldków,raczej już nie,bo i one miały już podpięcie pod komputer sterujący wtryskiem. Ale z niego fachowiec !! Omijaj go wielkim łukiem !

U mnie też falowały obroty (na zimnym),a na ciepłym,potrafił się zatrzymać na 1100-1200 obrotów.

Tak jak u Ciebie-pęknięty przewód od krokowca-"zacerowany"

Przemyty krokowiec,przepustnica i przepławka - już jest cacy.

Opublikowano
Przemyty krokowiec,przepustnica i przepławka - już jest cacy.

 

powiedz mi w jaki sposob czyściłeś przepustnice i przepływke? bo będę brał się za krokowy to przy okazji i to bym przedmuchał

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Jeśli chodzi o przepustnicę,to po zdjęciu z niej,tej grubej gumowej rury - przemywałem ją używając pędzelka i benzyny. Natomiast przepławkę,zdemontowałem z samochodu,odkręciłem od obudowy filtra powietrza.Wtedy na wlocie i wylocie,ukaże Ci się siateczka,którą można zdemontować przez wyjęcie,takiego sprężynowego pierścienia.W środku przepławki,widzisz takie cieniuteńkie druciki ? Muszą tam być.U mnie,te druciki miały na sobie,taki tłustawy nalot - bardzo delikatnie,aby ich nie zerwać,za pomocą pędzelka i benzynki,wymyłem je.

Przy okazji,umyłem od wewnątrz całą obudowę.Wymyjesz i ponownie założysz te siateczki,i sprawa załatwiona.

PAMIĘTAJ TYLKO O ZACHOWANIU OSTROŻNOŚCI PRZY MYCIU !!!!!!! Bo jeśli pozrywasz,te druciki-przepławkę masz do wymiany.

Powodzonka.

Opublikowano

Okej Panowie, to gdzie ta przepływka i przepustnica. Zdjęcie nie moje ale układ taki sam. Pozdrawiam.

http://img716.imageshack.us/img716/9003/15082010029.jpg

Opublikowano
Przepływka jest przy filtrze powietrza, ale tej przepływki raczej się nie myje. Możesz zobaczyć czy masz klapkę w tej przepływce, czasami po strzale potrafi się połamać. Zobacz też czy nie łapie lewego powietrza, sprawdź dokładnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.