Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Co do aut jestem praktycznie zielony więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam BMW E34 520i M50B20 1991cm, 110kW, 1990r. + LPG (z przełącznikiem, muszę przygazować do 2500obr aby załączyć gaz).

Miałem wcześniej problemy z dławieniem się silnika w trakcie jazdy, ale załatanie dziury przy przewodzie dochodzącym do silniczka krokowego załatwiło sprawę.

Po załataniu usterki nadal pojawia się problem falowania w stanie jałowym, co udokumentowałem na filmiku. Wspomnę tylko, iż krokowiec świeżo wyczyszczony benzyną ekstrakcyjną, świece NGK (od podobnego modelu 15', powinny być 20' z dwoma elektrodani) wyczyszczone z nagaru, nie były zalane, przewody w stanie dobrym iskra nie ucieka. Auto zapala na dotyk. Gdy pojechałem do elektryka aby go podpiąć pod kompa, powiedział że to auto raczej nie ma kompa i że nic nie sprawdzi. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Oto filmik:

Opublikowano
jeśli to czy twoje auto ma komputer żeby go podpiąć to mam, a co do falowania to ja bym sobie odpuścił u mnie też czasem faluję .. ale ogólnie wszystko jest oki więc nic z tym nie robię.. może z sondą jest coś nie tak ... a faluję na gazie czy benzynie?? są widoczne spadki na obrotomierzu??
Opublikowano
Faluje na benzynie bardziej niż na gazie, brak spadków na obrotomierzu. Chciałbym się jednak pozbyć tego falowania gdyż auto czasem chodzi jak traktor ;/
Opublikowano

Również mam 520 z silnikiem M50,też z 1990 roczku,tyle że bez gazu. Nie słuchaj pseudo-mechanika !!! Jak możesz nie mieć kompa ? MASZ KOMPUTER !!!! Gościu,chyba do tej pory naprawiał Fiaty 126 i 125 p. Ostatnich Poldków,raczej już nie,bo i one miały już podpięcie pod komputer sterujący wtryskiem. Ale z niego fachowiec !! Omijaj go wielkim łukiem !

U mnie też falowały obroty (na zimnym),a na ciepłym,potrafił się zatrzymać na 1100-1200 obrotów.

Tak jak u Ciebie-pęknięty przewód od krokowca-"zacerowany"