Skocz do zawartości

E34 falowanie w stanie jałowym + filmik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Co do aut jestem praktycznie zielony więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam BMW E34 520i M50B20 1991cm, 110kW, 1990r. + LPG (z przełącznikiem, muszę przygazować do 2500obr aby załączyć gaz).

Miałem wcześniej problemy z dławieniem się silnika w trakcie jazdy, ale załatanie dziury przy przewodzie dochodzącym do silniczka krokowego załatwiło sprawę.

Po załataniu usterki nadal pojawia się problem falowania w stanie jałowym, co udokumentowałem na filmiku. Wspomnę tylko, iż krokowiec świeżo wyczyszczony benzyną ekstrakcyjną, świece NGK (od podobnego modelu 15', powinny być 20' z dwoma elektrodani) wyczyszczone z nagaru, nie były zalane, przewody w stanie dobrym iskra nie ucieka. Auto zapala na dotyk. Gdy pojechałem do elektryka aby go podpiąć pod kompa, powiedział że to auto raczej nie ma kompa i że nic nie sprawdzi. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Oto filmik:

Opublikowano
jeśli to czy twoje auto ma komputer żeby go podpiąć to mam, a co do falowania to ja bym sobie odpuścił u mnie też czasem faluję .. ale ogólnie wszystko jest oki więc nic z tym nie robię.. może z sondą jest coś nie tak ... a faluję na gazie czy benzynie?? są widoczne spadki na obrotomierzu??
Opublikowano
  • Autor
Faluje na benzynie bardziej niż na gazie, brak spadków na obrotomierzu. Chciałbym się jednak pozbyć tego falowania gdyż auto czasem chodzi jak traktor ;/
Opublikowano

Również mam 520 z silnikiem M50,też z 1990 roczku,tyle że bez gazu. Nie słuchaj pseudo-mechanika !!! Jak możesz nie mieć kompa ? MASZ KOMPUTER !!!! Gościu,chyba do tej pory naprawiał Fiaty 126 i 125 p. Ostatnich Poldków,raczej już nie,bo i one miały już podpięcie pod komputer sterujący wtryskiem. Ale z niego fachowiec !! Omijaj go wielkim łukiem !

U mnie też falowały obroty (na zimnym),a na ciepłym,potrafił się zatrzymać na 1100-1200 obrotów.

Tak jak u Ciebie-pęknięty przewód od krokowca-"zacerowany"