Skocz do zawartości

e90 buda + swap silnika bmw m5 e60


tomm7

Rekomendowane odpowiedzi

coscie sie uczepili tych 15 000zl- zalozyciel tematu wspomnial to tylko raz piszac o cenie silnika-

i zdaje sobie sprawe o dodatkowych kosztach-

o ktore tutaj pyta- a Wy na to ze nie oplaca- kup M3.

oczywiscie- nikt nie powiedzial ze bedzie tanio-

ale tez nie przesadzajcie ze sie nie da-

koszta takze znosne- silnik, skrzynia, sprzeglo, heble, zawias- koszta nie sa takie straszne-

szacuje 40 000zl.

Elektronike Ruszkos ma opanowana- X5, X6 z jego warsztatu smigaja juz po Polsce.

Edytowane przez Bad_Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Marudzicie Panowie, może kolega chce mieć np jedyne na świecie E91 z silnikiem v10, a M3 w turasku z tego co pamiętam nie wychodziły więc cel jest szczytny .

 

Niech nawet będzie te 50 000zł to autko będzie rozebrane do gołego i porządnie poskładane + jakieś 50.000zł za e9X z początku produkcji i za 100.000zł macie niepowtarzalną furkę, która objedzie M3 i jak się trafi w manualu to fun nieograniczony ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się usmialem. 100 tys za wszysko ? Hehe. Tak, jako bazę weźcie zajechane 318d, może uda się znajsc 316 to będzie jeszcze taniej.

 

 

10 kola

5 hamulce

15 silnik

5 osprzet

8 skrzynia

5 zawieszenie

5 wydech

 

Już mamy ponad 50 tysięcy bez bazy i robocizny oraz niespodziewanych wydatków które zawsze Sa. Jako bazę brał tym E90 już z 6 cylindrowym silnikiem będzie prościej przerabiac ( inne pompy hamulcowe, nastawy zawieszenia, itd. ).

 

My nie negujemy pomysłu można to zrobić, tylko wasza nieswiadomosc kosztów jakie trzeba ponieść. Autor mam nadzieje ze wie jakie Sa koszta.

 

Dlatego według mnie lepszym rozwiązaniem jest kupno M5/M3 i dalej to tuningowac. Tu i tu można wsadzić turbinke i będzie gruubo, i tez unikat ;)

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Wiesz KoKoS-ku, nie koniecznie chłopina chce kupować wszystkie części nowe w ASO. Siedziałem sobie wczoraj po nocy na allegro i na uzywkach spokojnie można za 58-65tyś wszystko kupić i założyć ( jest to przybliżona kwota z robocizną ale nie u HARTAGE czy innego HAMANNA) tylko np u ruszkosia , który wcale nie jest gorszy a myślę, że pasję ma większą niż ww. Buda nie ważne, czy zmęczona czy nie bo i tak przejdzie remont kapitalny więc nie widzę problemu, potem malowanko i jesteśmy jedyni w Europie z V10 pod maską E91 np ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziqsek ja nie sądzę że to nie fajny pomysł że nie do zrealizowania. Z tym że To wszystko wyjdzie te 150 000pln conajmniej. Nie mów że Pan Ruszkoś za około 5 000pln to wszystko poskłada? Chyba że jest taki tani :shock: W co nie wierzę, ludzie którzy wiedzą co robią to kasują za to grubo :8)

 

ALe nawet, te 60 000pln które Ty napisałeś, na części i jeszcze do tego proponujesz remont kapitalny budy i napewno kilka innych rzeczy wyjdzie których nie jesteśmy w stanie oszacować teraz w ciemno.

Co do części z ASO, to myślę że jakbysmy chcieli to na nowych częściach robić to na nową M3 by starczyło i jeszcze zostało :mrgreen: Nie wiem gdzie z mojego szybkiego wyliczenia można było by coś urwać.

 

Po 2000pln krzyczą sobie za wydech u nas w PL do 320d, więc do 5.0 V10 będzie spokojnie około 5000pln, 5 000pln hamulce to też nie jest dużo, musimy zmienić pompę, tarcze, zaciski, klocki i to wszystko zgrać. Temat fajny, ale ciężki. Dlatego takie rzeczy często robią ludzie którzy sami to składają i im się nie śpieszy - kupują części okazyjnie i sami to składają. Po 2-3 latach składają fajne auto... :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Wydech : http://moto.allegro.pl/bmw-e60-m5-kompletny-wydech-i1452883237.html dosyć tanio ;)

 

Ja tam ide zaraz wysłać kupon w totka, jak sie tym razem uda to będę pierwszy , który zrobi ze swojej 318d wersję 3v10 ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz kompletny wydech za 2300zl, a ja mam kompletne hamulce za 3 000zl-

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270608008957&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_920wt_907

zawias gwint tez kupisz nowy za mniej jak 1000€.

Kola "19 za polowe tej sumy ktora szacowales Kokos.

Silnik z osprzetem dostaniesz za 15 000zl a jak sobie przyciagniesz z USA albo Anglika to jeszcze taniej.

http://allegro.pl/silnik-bmw-m5-e60-5-0-v10-507km-dowoz-wymiana-raty-i1450113297.html

Przesadzacie z tymi kosztami, zgodze sie jednak ze droga jest dosyc dluga i wyboista :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój ostatni post w tym temacie :D

 

Te hamulce co pokazałeś to są z 335i :duh: a tam jest TYLKO 306HP w porównaniu do V10 gdzie jest 507 :cool2:

Wydech za 2300pln trzeba poprzerabiać bo tak to on napewno nie wejdzie :norty:

 

No a co do "a jak sobie przyciągniesz z USA, a jak sobie kupisz z anglika, a może jak sobie włożysz z Ursusa :D " jakby babka miała wąsy to by była dziadkiem. Pytanie czy projekt realizujemy w 2-4 miesiące czy w 2-4 lata :twisted:

 

Ja odpuszczam bo to temat rzeka tak jak ten swap, można wszystko rozumieć na miliony sposobów w efekt końcowy i tak może być inny niż byśmy oczekiwali.

 

Pozdrawiam, i czekam na swapy :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugerujesz że w M3 są takie same?

 

335i:

http://i301.photobucket.com/albums/nn66/cpdetailing/LeMans%20Blue%20BMW%20335i%20Detailing/DSC03412.jpg

 

M3:

http://www.bmwheaven.com/gallery/images/original/m_series_64/m3_66/4th_gen_e9x_70/cabrio_e93_77/m3_e93_cabrio_wheel_gill_20090808_2026160081.jpg

 

E92 hamulce modyfikowane:

Popatrz na tą błękitną

http://farm3.static.flickr.com/2685/4542134241_7523b5afc1_b.jpg

http://img294.imageshack.us/img294/9909/bimmerfest2010102.jpg

Oraz tutaj, tu felga ma 20''

http://img227.imageshack.us/img227/9505/bimmerfest2010137.jpg

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz KoKoS-ku, nie koniecznie chłopina chce kupować wszystkie części nowe w ASO. Siedziałem sobie wczoraj po nocy na allegro i na uzywkach spokojnie można za 58-65tyś wszystko kupić i założyć ( jest to przybliżona kwota z robocizną ale nie u HARTAGE czy innego HAMANNA) tylko np u ruszkosia , który wcale nie jest gorszy a myślę, że pasję ma większą niż ww. Buda nie ważne, czy zmęczona czy nie bo i tak przejdzie remont kapitalny więc nie widzę problemu, potem malowanko i jesteśmy jedyni w Europie z V10 pod maską E91 np ;)

 

To nie jest tak, ze Harthe czy Hamann maja jakies potezne koszty robocizny i ktos inny zrobi Ci to samo taniej, te firmy dokonujac takich swapow, robia je z taka jakoscia, jakby samochod przez nich stworzony wyszedl z fabryki BMW, opracowuja cala mase nowych czesci potrzebnych do swapa, rozwiazuja problemy z elektronika, umiejscowieniem silnika, skrzynii, projektuja nowe uklady wydechowe, czesto zmieniaja caly uklad przeniesienia napedu (na zaprojektowany przez siebie), dzieki temu wszystko dziala tak jak powinno i jest bezpieczne. Stad sie biora koszta, a samochod zbudowany u nich jest kompletnie bezawaryjny i nadaje sie do codziennej jazdy, w Polsce duzo lat uplynie zanim, ktorykolwiek tuner osiagnie takie mozliwosci (Hartge czy Hamann to nie firmy istniejaca od polroku, maja dlugoletnia tradycje i armie specjalistow z doswiadczeniem).

 

Wydech : http://moto.allegro.pl/bmw-e60-m5-kompletny-wydech-i1452883237.html dosyć tanio ;)

 

Ja tam ide zaraz wysłać kupon w totka, jak sie tym razem uda to będę pierwszy , który zrobi ze swojej 318d wersję 3v10 ;)

 

Tyle, ze ten wydech do niczego sie nie przyda.

 

Polecam lekture, zawsze mozna napisac do nich, zeby mniej wiecej wycenili koszt budowy tego samochodu, zwracam rowniez uwage, ze to E92 stworzone do driftu, wiec cala masa kompromisow, na ktore trzeba pojsc, aby uzytkowac taki samochod codziennie mnozy poteznie koszta, zostala w przypadku tego projektu pominieta

 

http://www.autoblog.com/2010/04/05/gsr-autosport-bmw-350r-part-i-we-help-build-a-formula-drift-r/

http://www.autoblog.com/2010/04/07/gsr-autosport-bmw-350r-part-ii-we-decimate-a-335i-and-a-formu/

http://www.autoblog.com/2010/04/09/gsr-autosport-bmw-350r-part-iii-testing-tuning-and-qualifyin/

http://www.autoblog.com/2010/04/12/gsr-autosport-bmw-350r-part-iv-our-inaugural-event-begins-wit/

 

poza tym jest cala masa takich tematow i tutaj, i na innych forach, jak przychodzi co do czego to taki projekt nigdy nie powstaje, bo zawsze do osoby, ktora pyta o cos takiego dochodzi w koncu fakt z jakim budzetem trzeba podchodzic do zbudowania takiego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

długo :mrgreen: mądrze :cool2: i konkretnie :cool2: :cool2: myślę identycznie :wink: , zresztą jak większość udzielających się,

 

idea: Pan z garażu zrobi tak samo dobrze jak Hartge/Hamann jakoś mi nie leży, nawet jak będzie "jeździć dłużej niż tydzień" :cool2: to co z wyważeniem? co z aerodynamiką? co z odprowadzaniem ciepła?...to nie jest chip, gdzie wystarczy wiedza i laptop tylko zbudowanie super wyczynowego samochodu od podstaw w znanej karoserii...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywdzisz tym stwierdzeniem wszytskich ludzi w PL ktorzy sie tym zajmuja i maja w zwiazku z tam wieksze czy mniejsze sukcesy.

Uwazam ze Polski inzynier nie jest mniej douczony niz Niemiecki,

a to ze-

warsztat jest w bialych kafelkach po 20€ za metr, z egzotycznie brzmiacym logo firmy i koszta pracy i roboczogodziny maja 3-4 razy wieksze niz w PL-

nie powoduje ze sa wyrocznia i robia wszystko najlepiej,- na pewno najdrozej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem na mysli tylko cene silnika golego za 15k. Hmm uzywajac tez budy e90 w sumie nie myslalem tez o kupnie budy e90 m3 bo tez mozna takowe dorwac lub kupic po prostu rozbite m3 e90. Szczerze m5 e60 nie podoba mi sie w ogole ta 5tka i tak stracila na cenie ta Mka, ze mozna ja kupic juz za 80-90 tys w PL oplacona itp.

Odnosnie projektu oczywiscie macie racje, nie jest to malo ale koszty rzedu 150 tys to mysle,ze sa wygorowane, co prawda nie znams ie do konca ale sami widzicie ile kosztuja czesci, oczywiscie nie ma sensu kupowac jak dla mnie nowych bo po co? Jak wszystko leci z cena leb na szyje i po roku to auto jest o wiele mniej warte. Czesci nie sa drogie, kompletny silnik ze skrzynia itp jest za ok 20k max. wiazki i komputer sam nie wiem ile ale podejrzewam,ze nie wiecej niz 5kola. Hamulce i wydech po 3kola- Oczywiscie wszystko uzywane. Felgi- nie robmy sobie jaj ale kupi sie juz za ok 4-5kola i to bez zadnej laski. Jesli chodzi o robocizne to tak myslalem,ze wyjdzie ok 20k bo oczywiscie jest masa roboty zestroic to wszystko hamownie itp! Ale ile moze kosztowac buda? W sumie najlepiej wydaje mi sie kupic rozbita ( oczywiscie nie taka przeznaczona do kasacji ale rozbita) M3 e90 i zmienic wszystko oprocz srodka i budy. Wszystko zwiazane z silnikiem hamulcami felgami wydechem zawieszeniem i to chyba na tyle?

Zainteresowal mnie ten projekt gdy zobaczylem co mozna zrobic czyt. Hartge H50 v10. Na pewno o wiele ciekawsza opcja niz seria m3 oczwiscie oni sie cenia 160 tys euro. Tylko to bylo w 2006. Probowalem znalezc uzywki Hartge h50 v10 ale nie udalo mi sie jej znalezc ani na ebayu ani mobile.de.

Ciekaw jestem ile moze teraz kosztowac uzywka. A odnosnie naszego projektu- na poczatku myslalem o 100tys zl - tyle chcialbym przeznaczyc na ta zabawe i taki jest budzet na auto, ktore chcialbym uzytkowac na codzien.

 

Co sadzicie? Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Ja bym (dysponując odpowiednim budżetem) się w to pchał z miejsca, ale szukałbym np M3 sedana albo 335i w Touringu ( najszybszy touring na świecie).

Ogólnie to siadłem sobie dzisiaj z fajeczką i herbatką z prądem na balkonie i podziwiając nasze piękne Sudety, zastanawiałem sie jak by tak kupić lekko walniete E91 335xi i wsadzić v10 i mieć v10 i Xdrive?? :D To by było szaleństwo dopiero :D

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jedyna możliwość żeby to się "opłacało" to taka że jesteś włascicielem warsztatu i jedyne koszty to dniówki dla pracownika.

Do tego siedzisz w internecie i polujesz na okazje co może spowodować że cały projekt zajmie rok czasu albo i lepiej.

 

Jeżeli na tym się nie znasz a wszystko chcesz robić po komercyjnych stawkach to dolicz sobie do tych kosztów 50% na nieprzewidziane wydatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywdzisz tym stwierdzeniem wszytskich ludzi w PL ktorzy sie tym zajmuja i maja w zwiazku z tam wieksze czy mniejsze sukcesy.

Uwazam ze Polski inzynier nie jest mniej douczony niz Niemiecki,

a to ze-

warsztat jest w bialych kafelkach po 20€ za metr, z egzotycznie brzmiacym logo firmy i koszta pracy i roboczogodziny maja 3-4 razy wieksze niz w PL-

nie powoduje ze sa wyrocznia i robia wszystko najlepiej,- na pewno najdrozej.

 

Douczony moze mniej nie jest, ale brakuje mu nastepujacych rzeczy, ktorych nie przeskoczysz, a sa to doswiadczenie (od ilu lat w Niemczech realizuje sie takie projekty, a od ilu w Polsce? ile tego typu projektow realizuje sie w Niemczech, a ile w Polsce), zaplecze i, finansowe (przeznaczone na wiedze i rozwoj) i maszynowe (nie znam firmy tuningowej, w ktorej na zapleczu staloby 5-osiowe CNC i ktora zatrudnialaby osobe zdolna je obsluzyc).

 

Wybacz koszt pracy to nie same biale kafelki, tak jak napisalem, w tego typu projektach jest wykorzystana cala masa elementow zaprojektowanych od zera (a nie tak jak robi sie u nas, zero projektowania, robi sie cos tak jak wyjdzie w praniu, a pozniej poprawia, kroluje prowizorka - znowu jest to kwestia doswiadczenia i posiadanego zaplecza, chociaz na pewno tez czesciowo mentalnosci).

 

Takze wybacz nie przekonasz mnie do swojego zdania, nie jako osobe, ktora ma pojecie o tworzeniu nowych elementow od podstaw (i nakladow kosztow czy pracy z tym zwiazanych), gdybym byl laikiem, to moje spojrzenie byloby pewnie podobnego do Twojego.

 

W sumie najlepiej wydaje mi sie kupic rozbita ( oczywiscie nie taka przeznaczona do kasacji ale rozbita) M3 e90 i zmienic wszystko oprocz srodka i budy. Wszystko zwiazane z silnikiem hamulcami felgami wydechem zawieszeniem i to chyba na tyle?

 

Kup M3 z uszkodzonym silnikiem, to bedzie chyba najprostsze rozwiazanie. Rozbita to znaczy jaka? Lekko uszkodzona, gdy nie trzeba wymieniac zadnych elementow konstrukcyjnych, a jedynie poszycie, nie bedzie tania.

 

zastanawiałem sie jak by tak kupić lekko walniete E91 335xi i wsadzić v10 i mieć v10 i Xdrive?? :D To by było szaleństwo dopiero :D

 

To jest trudniejsze niz Ci sie wydaje ;) Do E91 pakowano S85B50, ale z xDrive to zupelnie inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywdzisz tym stwierdzeniem wszytskich ludzi w PL ktorzy sie tym zajmuja i maja w zwiazku z tam wieksze czy mniejsze sukcesy.

rozmawialiśmy kiedyś na ten temat, myślę, że polski inżynier będzie miał nawet większą wiedzę niż niemiecki + większy zapał ale tak jak napisał:

Douczony moze mniej nie jest, ale brakuje mu nastepujacych rzeczy, ktorych nie przeskoczysz, a sa to doswiadczenie (od ilu lat w Niemczech realizuje sie takie projekty, a od ilu w Polsce? ile tego typu projektow realizuje sie w Niemczech, a ile w Polsce), zaplecze i, finansowe (przeznaczone na wiedze i rozwoj) i maszynowe (nie znam firmy tuningowej, w ktorej na zapleczu staloby 5-osiowe CNC i ktora zatrudnialaby osobe zdolna je obsluzyc).

+ ile tego typu przeróbek było następnie testowanych w "ekstremalnych" warunkach (tor, tunele aerodynamiczne, ...)

myslalem tez o kupnie budy e90 m3 bo tez mozna takowe dorwac lub kupic po prostu rozbite m3 e90. Szczerze m5 e60 nie podoba mi sie w ogole ta 5tka i tak stracila na cenie ta Mka, ze mozna ja kupic juz za 80-90 tys w PL oplacona itp.

Odnosnie projektu oczywiscie macie racje, nie jest to malo ale koszty rzedu 150 tys to mysle,ze sa wygorowane, co prawda nie znams ie do konca ale sami widzicie ile kosztuja czesci, oczywiscie nie ma sensu kupowac jak dla mnie nowych bo po co?

sądzę, że zbudowanie wyczynowego samochodu do ~150tys. PLN, bez projektu/badań/doświadczenia z rozbitych innych aut i złożenie go w garażu to jest: właśnie tooooooooooooooooooooo :mad2: :mad2: :mad2:

 

edit 1: "coś" takiego kiedyś zrobił TOP GEAR, kupili stare "padło" Jaguara ~200 funtów, wywalili z niego wszystko, włożyli silnik potwora, auto na wprost jechało jak szatan, na zakrętach była już mega "kupa", ogólnie wyszła "kupa", na końcu Stig utopił auto skokiem z lotniskowca...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"coś" takiego kiedyś zrobił TOP GEAR, kupili stare "padło" Jaguara ~200 funtów, wywalili z niego wszystko, włożyli silnik potwora, auto na wprost jechało jak szatan, na zakrętach była już mega "kupa", ogólnie wyszła "kupa", na końcu Stig utopił auto skokiem z lotniskowca...

 

O tym pomyslalem na poczatku tego tematu.

Pomysl ciekawy, ale tu nie zmienia sie jedynie liczba koni i problem to chyba jednak nie tylko jak to wszystko upchnac w tej budzie za 20 kawalkow.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.