Skocz do zawartości

BMW E90 325iA (SALON POLSKA) M Pakiet LCI


frack

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Kawał pracy włożyłeś w auto (nie mówiąc o kasie, ale tego przy pasji nikt nie liczy).Auto wygląda czysto i schludnie, jeszcze tylko tak jak pisałeś, zmień te listwy, aby pasowały do m pakietu.
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 520
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Też Cię kocham... ;-)

 

Co do czyszczenia komory silnika, to robi to ten znaczek M na klapie.

Żeby było ciekawiej robi to w nocy- przychodzę rano i już wszystko ogarnięte.

 

Hehe niezle :lol:

Vaporr przyniose ci znaczek w sobote :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frack, tak wracajac do twoich listew, jaki jest powod ze chcesz je absolutnie w hydrografice (wzor carbon jezeli dobrze rozumie) robic czyli okleic drukowana folia de facto + lakier bezbarwny a nie z mata weglowa ? tracisz efekt 3 wymiarowy (hydrografika to zadrukowana folia czyms co ma naslodowac carbon), wyglad jest gorszy. Tak wypiesciles ten samochod idac w czesci orginalne i grubo/ladnie. Tak duza jest roznica w cenie ? komplet z maty weglowej klasyczny karbon wyjdzie ci jakies 2000/2500 zl czy jest jakis inny powod?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Moje BMW ma się dobrze, na liczniku 189 tys. i tak się zastanawiam ile jest warte.

Co myślicie, za ile wystawić?

 

wn_trze_1.jpg

 

wn_trze_2.jpg

 

BMW_3.jpg

 

BMW_4.jpg

 

BMW_5.jpg

 

BMW.jpg

 

wn_trze.jpg

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystaw za ile uważasz, biorąc pod uwage rocznik/ silnik /stan auta to myślę że 35k

sprzedałem 1,5mies temu e90 335d wtym samym kolorze też na polifta za większą kase ale to była końcówka 2006/biturbo 390km no i np. koła 19 cali niezłe (pewnie jakby to było 330 a nie 335 to max 40 bym dostał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuje Twój temat prawie od początku, ze względu na to że miałeś auto bardzo zbliżone wyposażeniem do mojego E90. Jestem naprawdę pod wrażeniem pracy i pasji jaką włożyłeś w to auto. Swojego czasu też rozpocząłem modzenie mojej BMW, ale w pewnym momencie pojawiła się propozycja sprzedaży której nie mogłem zaprzepaścić.. Ale serio gdybym dziś kupował E90 to wg mnie Twój egzemplarz jest wart dla mnie ponad 40 tys spokojnie. Ale znając polskie realia każdy będzie narzekać, że rocznik, że czemu takie mody? czy nie było dzwona? Teraz wystawiłem po 3 latach moje A5 i zero zainteresowania, tyle że to coupe ;) BMW jest bardziej chodliwe. Powodzenia!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolego Sincere za dobre słowo :D

 

Moje BMW jest tzw. autem weekendowym. Jest ze mną 10 lat.

Śmiem twierdzić że, nie ma w Polsce tak zadbanego E90- nie są to gołosłowne słowa.

Dzwona nie było, zmiany podyktowane były chęcią odświeżenia- chciałem też zmienić charakter auta na bardziej sportowy.

 

Co do sprzedaży, to nie będę nikomu robił prezentu- cena będzie adekwatna do stanu.

Ktoś kto chce jeździć rokiem produkcji, to na allegro ma wybór duży ...

 

Jeśli ktoś zainteresowany, to można oglądać.

Poważnie zainteresowanych zapraszam na jazdę próbną.

 

Piszę to nie bez powodu, bo miałem już wizytę dwóch takich którzy przyjechali starym Fordem napaleni jak szczerbaty na suchary.

Chodziło im tylko by sobie pojeździć, jednak musiało im wystarczyć oglądanie :wink:

 

wn_trze_1.jpg

 

Planuję sprzedaż,ale raczej z nudów niż z konieczności.

Na razie nigdzie nie wystawiłem.

 

M_BMW.jpg

 

BMW.jpg

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest przepaść między e90 a b8.. jakościowa i technologiczna. Przekonałem się o tym sam. Po sprzedaży BMW szukałem F30, ale nie chciałem już nigdy więcej silnika 2.0 a nie miałem funduszy na 3.0. Przypadkiem trafiłem na przedliftową A5 i po pierwszej jeździe próbnej od razu ją zakupiłem :D Komfort jazdy mnie oczarował całkowicie i ta moc silnika bez żadnych tuningów programowych. Także polecam ;) gdybym miał wrócić kiedykolwiek do BMW myślę, że tylko 640i 2013-14 byłaby godną następczynią.

 

PS. Koniecznie bierz Quattro i jak się nie boisz kosztów to skrzynia S-tronic (eksploatacja kosztowna, ale za to komfort jazdy wow)

Edytowane przez Sincere
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bije się z myślami, zmiana to raczej z nudów niż z potrzeby.

Moje E90 jest ze mną 10 lat, traktowana dobrze odwdzięcza się bezawaryjną jazdą.

 

Audi A4 stylistycznie mi się podoba, ale są i minusy- największy to skrzynie Multitronic i S-tronic.

Skrzynia Tiptronic występuje tylko z silnikiem 3.0. Silnik 3.0 ma cztery łańcuchy rozrządu które lubią się rozciągać.

 

Wychodzi na to pozostaje mi tylko Mercedes.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Prawda jest taka, że :

1). Skrzynia multitronic to naprawdę porażka. Trzymać się od tego z daleka. Nie brać za darmo.

2). Skrzynia S-Tronic to tak naprawdę skrzynia manualna z elektronicznym sterowaniem. Ciężko ją zajechać ale jednak niektórym się udaje.

Mogą paść elektrozawory, spalić się sprzęgła.. ale większość przypadków to niewłaściwa eksploatacja.

Należy bezwzględnie wymieniać olej co 60 tys, gdy pojawi się efekt "ciągnięcia na stopie" lub szarpnięć podczas zmiany biegów wystarczy NATYCHMIAST wymienić zestaw elektrozaworów mały lub duży a nie jeździć z tym i narzekać na forum. Taka naprawa nie jest skomplikowana a olanie tematu to wymiana sprzęgieł. Ceny w ASO kosmos.. na szczęście są już warsztaty które ogarniają te naprawy w kwotach 2500 (elektrozawory zestaw mały) 7000-9000 (za kompletny remont, tj zestaw duży mały, nowy olej +sprzęgła). Skrzynia manualna też lubi padać zależy jak kto jeździ ;) Znam przypadki gdzie ludzie na S-tronicu wrzucają R auto się toczy i od razu D... (AAAAAŁAAAA) a potem jest płacz bo się zepsuło :( GŁUPOTA LUDZKA.

3). tak, silnik 3.0 CAPA produkowany do 2008-9 roku miał problem z rozciąganiem. Zostało to poprawione w poźniejszych wersjach tj. CCWA, CCWB i dalej. Zmieniono prowadzenie tych łańcuchów które są teraz wypychane do zewnątrz. Nie słyszałem, żeby komuś rozciągnął się łańcuch w modelach po 2010 roku chyba ze mają 500-700 tys nalatane.

 

Mercedes?? chyba żartujesz, w życiu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak to jest z Audi, niby ok- ale jak się człowiek zagłębi to nie ciekawie.

 

Zastanawiam się nad tym X3:

http://allegro.pl/x3-x-drive-3-0d-2011r-m-pakiet-pisemna-gwarancja-i7024049314.html

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Audi ?! Chcesz zmienić markę na gorszą ?! :twisted:

 

Nie jest wcale gorsza. Mnie oczarowała, jeździłem rok czasu B8 2013 rok 2.0tdi po przesiadce z E61 3.0D LCI 2007 rok, powiem że jest przepaść w audi czuć było nowy desing. Bmw 2007rok to już stary strucel się robi... Co prawda w audi mocy mi brakowało ale da się jechać i to bardzo ekonomicznie. Aktualnie jeżdżę E65 2006rok i brakuje mi tego desingu z resztą kilka lat różnicy jest między tymi autami - pomijam fakt segmentu...

 

BMW to moja ulubiona marka natomiast audi również przyjemne..

 

DSC_0084.jpg

 

DSC_0015.jpg

 

DSC_0301.jpg

 

DSC_0224.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, zgadzam się z Tobą.

Muszę przyznać że Audi zwłaszcza w S LINE ma pazur i wygląda bardzo świeżo . Jakość użytych materiałów w środku jest wysoka, do tego jest taki zapach ( nie wiem jak go opisać) ale daje skojarzenie luksusu. Fotele S LINE wyprofilowane z podparciem podudzia, bardzo wygodne i miłe w dotyku.

Motor 2.0 TDI 177 KM jest oszczędny bez porównania, do tego automat S TRONIC to poezja. Zawieszenie daje duży komfort.

Wiadomo trzeba dbać, wymieniać olej itd- potem tylko cieszyć się jazdą.

MMI 3G+ też jest spoko- ma wiele przydatnych funkcji.

Polecam każdemu choć raz przejechać się dobrą wersją Audi, by doznać nowych wrażeń.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja była bez pakietu S line a mimo to wyglądała fajnie :lol:

 

Do tego chce dodać że to jedyne autko w którym nie musiałem kompletnie nic naprawiać, wymieniać, adaptacje, kodowania, wypalania DPF itd....

 

Kupiłem bmw i się zaczęło :duh: świece, sterownik, błędy DPF, termostaty i inne goowna - ciągle coś :duh:

 

frack pisałem do Ciebie na PW odnośnie map do CCC jak możesz odpowiedz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ironia...

 

Wydawało mi się to tak oczywiste, że nie potrzeba tego dodatkowo zaznaczać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje BMW sprzedane.

Dziękuję koledzy za pomoc w różnych kwestiach, zawsze można było na Was liczyć.

 

 

Można zamknąć galerię.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.