Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś wie jak to jest... W Polsce X3 ma runflaty w standardzie a w niektórych krajach za dopłatą?

Tak, w Polsce jest to standard, a w UK (bo tam badam rynek) trzeba za nie dopłacić.

 

Ja na jeździe próbnej miałem 18" zimówki zwykłe (nie RSC) i komfort zwalił mnie z nóg - nawet zjechałem specjalnie ze zwykłej drogi na jakąś szutrową wyboistą - SZOK :cool2:. Niemniej jednak wygląd na 19" wygrywa u mnie od startu :-). Pozostaje pytanie czy nie założyć na te 19" zwykłych opon (wtedy nie ma problemu z przekładką na zimę samych gum...). Normalnie nie wiem, nie wiem, nie wiem :mad2: :mad2: :mad2:

nawet się nie zastanawiaj, bierz bez ROF tak jak napisałeś "różnica" jest duża, kupując nowe auto masz w cenie 5 lat BMW assistance na całą Europę...ja zrobiłem to (zamiana na bez ROF) po 1 tygodniu użytkowania,

wiem "bezpieczeństwo" ale ile masz takich sytuacji a ile km masz za to w ciszy i wygodzie...a jak będziesz miał pecha to nawet ROF nie pomoże...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Mam pytanie Panowie. Rozumiem, że kupując auto u nas muszę mieć Run Flaty ale czy mogę w każdej chwili zmienić opony na zwykłe? Czy wiąże się to z jakimiś problemami (wymiana czujników itp.)?
Opublikowano
nie ma żadnych problemów, nic nie trzeba zmieniać za wyjątkiem opon, problem może być w duga stronę, felga pod ROF powinna mieć dodatkowy wewnętrzny rant, który trzyma przebitą oponę...czyli zmieniając z "bez ROF" na "ROF" powinnieneś zainwestować w felgę dla opon ROF, w drugą stronę nie ma to znaczenia...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja jeździłem X3 na ROF autem testowym na 17" i ma się to nijak do mojej e90 na 17" ROF. Komfort zupełnie inny - lepszy na korzyść X3. Także wg mnie bez sensu jest zamiana opon na zwykłe.

 

Pzdr.

Opublikowano

ExIDE racja, komfort na rf w x3 jest ok, bo auto od poczatku bylo zestrojone do takich opon. Podobno nowe x3 i nowa 5 to pierwsze auta dopracowane w 100% pod wzgledem komfortu na run flatach, a wczesniej rzeczywiscie bywalo roznie.

 

Sam kombinowalem co zrobic z tym run flatem, i najlepsze wyjscie to wziac 2 pary kół - letnie i zimowe, i na obu miec runflaty.

 

Aha, nikt jeszcze tego nie napisal - zmieniajac opony na zwykle gdzie umiescilibyscie kolo zapasowe? Lataloby luzno w bagazniku? No bo jazde bez kola chyba wykluczamy. Niby raz na pare lat, ale pech sie moze trafic.

 

Wystarczy otworzyc bagaznik zeby zobaczyć ze w nowym x3 nie ma miejsca na kolo zapasowe. No, chyba ze zdemontujecie drugą (ta głębszą) podloge bagaznika i tam sie wepchnie jakas dojazdowka... Zycze powodzenia w próbach :8)

Opublikowano
Pojawił się już nowy cennik, kurcze dodali nowy lakier metaliczny: Biel mineralna (A14). Ciekawe czy da się zmienić zamówienie jeszcze....
Opublikowano
W sumie nowy cennik ma 30d (i ile kosztuje? i kto się z ceną wstrzelił miesiąc temu? :-)), 28i, dodali nowy kolor, jakieś inne obramowanie szyb, m-pakiet i wsio... Nima side view... Trzeba zatem negocjować cenę i zamawiać - side view wejdzie pewnie najwcześniej w LCI... i wtedy się kupi od razu 30d :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W nowym cenniku 2.0d jest wyjściowo droższe o 1600zł a ceny dodatków na pierwszy rzut okna bez zmian. Czy ktoś analizował dokładnie cennik? Za te 1600zł coś dodali do standardu czy to po prostu podwyżka?
Opublikowano

Zmiany w nowym cenniku (w stosunku do cennika z 1 stycznia 2011), które zauważyłem a dotyczą 20d:

- 20d nie ma "Układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) o rozszerzonym zakresie z asystentem ruszania i hamowania,

osuszaniem hamulców oraz zapobieganiem nurkowania przodu przy hamowaniu", ma za to "zwykłe" Układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC),

- 20d ma "Elektromechaniczny hamulec ręczny" zamiast "Hamulec ręczny z automatyczną elektromechaniczną funkcją Hold"

- nowe lakiery: biel mineralna i smolista czerń (tylko M),

- Obramowania satynowe aluminium BMW Individual,

- Relingi dachowe Shadow Line BMW Individual, na wysoki połysk,

- Pakiet aerodynamiczny M,

- Obramowania Shadow Line BMW Individual, na wysoki połysk,

- Pakiet sportowy M,

- Obręcze kół ze stopu lekkiego Star Spoke 368 M, 18 cali (tylko M),

- Obręcze kół ze stopu lekkiego Double Spoke 369 M z ogumieniem mieszanym, 19 cali (tylko M),

- Zwiększenie prędkości maksymalnej - nowa opcja ale nie dotyczy 20d,

- tapicerka KC Sensatec - nie wiem co to nawet,

- Podsufitka BMW Individual w kolorze antracytowym (tylko M),

- Sportowa skórzana kierownica kosztuje DUŻO drożej - teraz 1184 dla 20d, na początku tyle kosztowało potem zmniejszyli do około 400 zł a teraz znowu do góry:),

- Sportowa skórzana kierownica M,

- Łączność, Bluetooth, interfejsy audio USB wraz z BMW Assist

(proszę sprawdzić dostępność na poszczególnych rynkach),

- 6NR APPS,

No i to po krótce to co zauważyłem :D

Odnośnie APPS to tutaj jest więcej informacji:

http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=471395

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.