Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! od pół roku jesyem dumnym posiadaczem BMW 323i 1995 170 KM...niestety...poprzedni wlaściciel założył w niej Instalacje LPG najzwyklejszą nie sekwencyjna...czy macie jakieś rady ewentualnie sugestie odnośnie eksploatacji na takiej instalacji??? Jeśli chodzi o zużycie paliwa to nie nażekam spokojna jazda po mieście około 12-13 litrów na trasie spokojnie poniżej 11 litrów natomiast bardzo dynamiczne miasto to juz około 19 litrów...ostatnio (małe kłopoty o których na życzenie mogę napisać) wymieniłem reduktor. Proszę o odpowiedzi pozdrawiam
Opublikowano
Zmien na sekwencje. Jak stac cie na takie auto to te kilkaset zl cie nie uszczupli, a bedzie: bezpieczniej, taniej, schludniej, mocniej.

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano

Sekwencja spalania napewno nie zmniejszy ale będzie lepsza dla silnika.

Tylko dobra sekwencja bo tania może być gorsza jak 1 generacja.

Opublikowano

wymien na reduktor zavoli zeta s, wtryskiwacze omvl reg fast elketronika stag 300plus zaplacisz ale bedziesz miał prawdziwy gaz,

ew regularnie wymieniaj filtry, reguluj, spuszczaj olej z reduktora, utrzymuj w dobrym stanie układ zapłonowy to bedzie jeździć.

Opublikowano
Zavoli Zeta S za słaby do tego auta.Omvl też bez rewelacji.Stag 300plus byłby ok.Wtryski Hana czerwone i z tanich reduktorów to najwyżej Scorpion Gt.
Opublikowano
Zavoli Zeta S za słaby do tego auta. Gt.

Za słaby :duh: Przecież to auto ma zaledwie 170 ps. W nim bez problemu śmigał by zavoli zeta n

Kolego jak mówię że za słaby to za słaby.Na czym opierasz swoje wypowiedzi?Na swoich doświadczeniach?

Jeździłeś na takim reduktorze takim autem?Jeśli nie jesteś czegoś pewien to nie pisz głupot. :duh: :duh:

Realna moc jaką obsługuje bezproblemowo ten reduktor to jakieś 150-160KM.I to zależy w jakim aucie.

Opublikowano
Jeśli trzeba podam wiecej danych co do reduktora mam jakis wloski teraz nie pamietam nazwy a papiery mam w aucie:-) poprzedni był żekomo do 150 KM ten teraz jest do 180 podobno...pytałoem w zaufanym warsztacie (4 auta z lpg u niego robiłem) i mówi że zostaje butla weze itd jak by reszte wymienił na sekwencje to koszt 2000 zł a jak bym zakładał całość to 3500 zł mysle o sekwencji ale co zamienic czy całość od podstaw??? bo co mozna polecic z tym co mam??? miałem wczesnied dwa samochody ze zwykłym gazem i mondeo z sekwencja która spisywała się rewelacyjnie!!! Aah na sekwencji podobno mniej spali z tego co wiem bo miałem różne intalacje to sekwencja brała mniej gazu niż zwykła kuchenka gazowa
Opublikowano
Zavoli Zeta S za słaby do tego auta. Gt.

Za słaby :duh: Przecież to auto ma zaledwie 170 ps. W nim bez problemu śmigał by zavoli zeta n

Kolego jak mówię że za słaby to za słaby.Na czym opierasz swoje wypowiedzi?Na swoich doświadczeniach?

Jeździłeś na takim reduktorze takim autem?Jeśli nie jesteś czegoś pewien to nie pisz głupot. :duh: :duh:

Realna moc jaką obsługuje bezproblemowo ten reduktor to jakieś 150-160KM.I to zależy w jakim aucie.

1.Jeśli chodzi koledze o doświadczenie to chyba 9 lat przedstawicielstwa jako główny dystrybutor firmy ZAVOLI w tej kwestii chyba wystarczy.

2.Jeździłem takim i wieloma podobnymi autami na reduktorach ZAVOLI i na pewno jestem pewien ich możliwości i wydajności.

3.Piszesz kolego w pierwszym poście że Zeta S nie obsłuży 170 ps a w drugim że Zeta N może obsłużyć tylko 150 do 160 ps czyli wychodzi z twojej wypowiedzi że Zeta S da radę w autach do 170 ps (bo napisałeś że nie da sobie rady ze 170 konnym autem) czyli co, według ciebie jest między nimi różnica tylko 10 ps i to jest totalna bzdura.

4.Jeśli chodzi o pisanie bzdur to się proszę nie zniżaj mnie do swojego poziomu bo jeśli chodzi o doświadczenie w gazie to dużo mógłbym ci jeszcze powiedzieć.A co do Zety N to jestem ci w stanie udowodnić że może ona pociągnąć auta i 200 konne bez spadków ciśnień i temperatury gazu (najważniejsze jest zgranie całego systemu) ale to dla ciebie jest nie pojęte i zaraz będziesz wykrzykiwał o czyjejś głupocie bo tak najłatwiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.