Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...

 

Próbuje doprowadzić moją E36 do ładu i stąd kolejny problem :) Przód mojego compacta czyli maska, błotniki oraz drzwi są normalnie masakryczne, jakby pomalowane wałkiem i farbą :) Jak kupowałem to koleś mówił że chciał zrobić czarny mat na całym aucie ale nie stykło mu z sianem. Tył auta mam normalny, świecący, igła, ale przód jest matowy i chropowaty, nie gładziutki tylko taki chropowaty. Daje zdjęcia poniżej w linku, zobaczcie czy to się da spolerować? Napewno nie pastą odrazu, chodzi tutaj o zmatowienie. Czy to coś da? Muszę tutaj użyć papieru wodnego a później pasty? Co mogę zrobić z tym lakierem? Proszę o wypowiedzenie się kogoś kto ma o tym trochę pojęcia. Dziękuje.

 

http://www.maksymw.cba.pl/lakier.html

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
papier 1200 do wyrównania i pasta polerska np.G3 i powinno dać się spokojnie doprowadzić do ładu pod warunkiem że jest odpowiednia grubość klaru
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Przenoszę Twój temat do działu zasugerowanego słusznie przez sebę. Nie ma problemu z tym, że "tam mało osób chodzi", bo zostawię tu linka z Twoim pytaniem. Widzę, że w blach-lak już założyłeś ten sam temat od nowa - tak nie robimy :nienie: i już go pozamiatałem na szufelkę i wylądował w koszu.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Jeśli chciał zrobić czarny mat, a ty piszesz że wygląda jak wałkiem, to może to być faktycznie spray.Wtedy niestety żaden papier nie pomoże, nic nie wypolerujesz bo farba się tak nazywa :czarny mat i ma być matowa (jeśli by tak nie było to po kilku dniach w jednym miejscu był by mat w innym półmat itp.)Jeśli jest tak, to niestety lakiernik, dobór lakieru i malowanie całych elementów.

Niektórzy natomiast chcąc się wyróżnić, kładą lakier metalik, tyle że nie dają tej ostatniej warstwy (tzw. klar), i wtedy samochód tak inaczej wygląda i pod ręka jest szorstki, ale nie ma żadnych zacieków ,po prostu inna struktura lakieru (taki pseudo carbon). Wtedy : papier, mycie, odtłuścić i dać klar kilka razy ( to też niestety lakiernik), ale myślę że masz na samochodzie czarny spray o nazwie czarny mat i to jeszcze położony na poprzedni lakier (góry i doliny).

Opublikowano
Może zrób zdjęcia w dzień, bez lampy, bo różnie można interpretować ten kolor, szczególnie kiedy błysk lampy widać bardziej niż lakier.Kolor czarny występuje jeszcze w odmianie półmat, ciężko powiedzieć.
Opublikowano
Koledzy jutro zrobie test, spróbuje rozpuszczalnikiem przejechać ten lakier. Jak zejdzie to będzie spray a jak nie to spróbuje papierem 1600 albo 1800 zmatowić później 2500 i potem pastą. Zobaczymy efekt. Zrobie jeszcze jutro fotki w dzień, musze jakoś doprowadzić ten lakier do ładu bo jest tragiczny! Dam znać jutro!

Pozdrawiam,


Maks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.