Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ale trochę lipnie chodzi z automatem. Strata 0,4 s. (z 8 biegowym automatem)

Wiadomo ze 20d czy nawet 23d to lepiej ta nową benzynkę brac.

Ale w przypadku F32 to co lepiej 30d czy 2,0t benzynę?

 

Hmm moc max juz przy 5000 obr

Opublikowano

Jesli chodzi o 3.0d to bedzie to napewno, obecnie znana juz jednostka napedowa N57, 245KM. Widze ze stala sie bardzo popularna. Z koncem tego roku ma tez pojawic sie w tej nowej X3. Parametry silnika, jak i sam silnik sa obecnie znane, i wiadomo ze wypada to bardzo dobrze. Tunerzy tez pozytywnie wypowiadaja sie o tym silniku i robia go na 280-300KM i 580-600Nm.

Co do silnika benzynowego to w sumie ciezko powiedziec jak to bedzie wygladalo w praktyce, oraz jakie beda mozliwosci poddania go tuningowi. To co jest pewne to, to ze silnik na pewno tanszy od 3.0d przez co nowa trojka bedzie tansza z tym silnikiem, oraz dzieki pojemnosci 2litrow omija sie ta straszna dla portfela akcyze.

Reasumujac mysle ze cenowo na pewno wygrywac bedzie 2.0 turbo benzyna, ale jesli chodzi o wrazenia z jazdy to nie jestem taki pewien. Swoja droga wszystko zalezy tez ile ten 2litrowy benzyniak bedzie palil.

Jezeli chodzi o moja opinie to porownujac 3.0D BMW i 2.0TFSI VAG, wolalbym 3.0D.

Benzynowego silnika z BMW nie znam wiec nie wypowiadam sie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Ale w przypadku F32 to co lepiej 30d czy 2,0t benzynę?

 

Mysle ze to pytanie bedzie bardzo czesto pojawiac sie w przyszlosci. Chyba wszystko bedzie zalezalo od silnika 2.0T.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

No i dobrze się stało, tzn że wprowadzli ten silnik do prod.

Po różnych jazdach testowych wolnosącymi R6 3.0 (X3 258KM, 630, 258KM i Z4 258) to może silniki fajnie chodziły ale jako osiagi do jazdy na codzień były zaskakująco słabe. No chyba że kręcimy wysoko.

W F30 widze dylemat 320d czy 320i turbo. I wziąłbym, benzynowy silnik.

Zresztą ciekawa jakie będzie oznaczenie.

Z uwagi na akcyze silnik pow. 2 litrów to ceny np 330d są chore.

Opublikowano
No i dobrze się stało, tzn że wprowadzli ten silnik do prod.

Po różnych jazdach testowych wolnosącymi R6 3.0 (X3 258KM, 630, 258KM i Z4 258) to może silniki fajnie chodziły ale jako osiagi do jazdy na codzień były zaskakująco słabe. No chyba że kręcimy wysoko.

W F30 widze dylemat 320d czy 320i turbo. I wziąłbym, benzynowy silnik.

Zresztą ciekawa jakie będzie oznaczenie.

Z uwagi na akcyze silnik pow. 2 litrów to ceny np 330d są chore.

530iA spokoj i komfort, ale kazda chec korzystania z osiagow to kickdown i 18l wachy na 100km.

W Z4 na elastycznosc nie mozna narzekac.

Co do dylematu 320d czy 320i turbo to w VW od czasu TSI udzial diesla w golfie spadl z 70% do 30%

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Co do dylematu 320d czy 320i turbo to w VW od czasu TSI udzial diesla w golfie spadl z 70% do 30%

ale ich najlpeszy TSI, czyli 1.4 z kompresorem i turbo będzie robił wypad z rynku, powód: zbyt drogi w produkcji...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Jakiś tydzień temu w Bawaria Motors Katowice widziałem na salonie BMW X1 w oznaczeniu 28i czy to możliwe aby to był ten silnik ?? :shock:

Chociaż raczej nie bo odgłos był zdecydowanie jak z R6.

 

Popatrz na stronę główną http://www.bmw-klub.pl :mrgreen:

Może to ten.

Opublikowano

Rufio jesli chodzi o silniki czy wybrac 320d czy 320i turbo, to ja osobiscie dylematu tu nie widze. Jezeli ktos oszczedza na kazdym litrze paliwa i robi bardzo duze przebiegi to wezmie diesla, w innym przypadku 320iT.

Mysle ze jednak duzy problem bedzie przy wyborze miedzy 330d i 320iT.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Panowie, a co sądzicie o marketingowym oszustwie BMW ? :)

 

O ile oznaczenie X35 przy silniku 3.0 jest w miarę ok, jak i X23 przy silniku 2.0 też w miarę to X28 przy silniku 2.0 to już duże zawyrzenie :roll: wydaje mi się że chodzi o to żeby silniki małolitrażowe przestały byś postrzegane jako wersje najtańsze i golasy, wręcz niegodne BMW :mrgreen: W końcu lepiej będzie brzmiało 728i niż 720i ... lub jeszcz gorzej :twisted:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Chcę usłyszeć odgłos tych 3 cylindrów w aucie :mrgreen:

 

Chociaż z drugiej strony, np. skuter wodny jak już pisałem 1.5L - 260PS w serii - całkiem ładny odgłos :)

 

Obstawiam że oprócz basowego układy wydechowego zastosują to co w Z4 - dźwięk silnika płynie w środku z głośników audio, jest odpowiednio basowy i ładnie mruczy... :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Chcę usłyszeć odgłos tych 3 cylindrów w aucie :mrgreen:

 

Chociaż z drugiej strony, np. skuter wodny jak już pisałem 1.5L - 260PS w serii - całkiem ładny odgłos :)

 

Obstawiam że oprócz basowego układy wydechowego zastosują to co w Z4 - dźwięk silnika płynie w środku z głośników audio, jest odpowiednio basowy i ładnie mruczy... :D

 

Juz na pewno spece od BMW sie postaraja, zeby to ladnie gadalo :norty:

Skoro z klekota w X6 4.0d udalo im sie zrobic dzwiek "prawie V8" :cool2:

W 1-litrowym Yarisie jest prawie 70koni i na dzwiek poza tym na biegu jalowym nie mozna narzekac

 

P.S. Jak benzyna za 3-4 lata bedzie po 10 pln/litr to nikomu 3-cylindry nie bedzie przeszkadzalo :shock:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Rufio jesli chodzi o silniki czy wybrac 320d czy 320i turbo, to ja osobiscie dylematu tu nie widze. Jezeli ktos oszczedza na kazdym litrze paliwa i robi bardzo duze przebiegi to wezmie diesla, w innym przypadku 320iT

 

W sumie logiczne. Ładnie kolego podsumowałeś. Robię kilkaset km miesięcznie, dieslem. Licząc wszelkie wypady wakacyjne, okazjonalne wyjazdy za miasto itd to może rocznie zbierze się tego z 10 000 km. Ale dureń ze mnie, trzeba było brać benzynę to bym wtedy może nie wypadał poza przyjęty schemat :duh: :wink: Nie no, "dyzlem" też jest przyjmnie, Paaanowiee.. nie zawsze srebrniki decydują.

 

Co do nowego modelu - z grafik komputerowych (bo jak rozumiem są to bardziej lub mniej udane prace Photoshopowców?) nie wygląda póki co zbyt szczególnie, ale może to tylko kwestia obycia z nową "budą". Z rodziną e9X też miałem początkowo nie najlepsze skojarzenia, a teraz na nic innego bym nie zamienił.

Opublikowano

2.0 T przy dynamicznej jezdzie spali tyle co 3.0 r6 albo i wiecej,natomiast duzym plusem będzie wygoda paoruszania sie przy niskich obrotach silnika(niskie obroty-duzy moment-jak w dieslu)....ale nie na darmo powiedzenie

Turbo żyje, turbo pije...

Opublikowano

Pozyjemy zobaczymy. Jak to nowe 2.0T bedzie jezdzic chociaz w przyblizeniu tak jak zwykly GOLF R20, to juz lubie ten silnik. W przeciwnym wypadku wole 245KM w 3litrowym dieslu.

http://www.youtube.com/watch?v=-e7TtsSbL44

http://www.youtube.com/watch?v=K75cgRL9ph4

 

 

Chyba juz wiadomo jak bedzie wygladal nastepca E9x.

Ponizej link do niemieckiej gazety:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=526436

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.