Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam wątpliwości co do prawidłowej pracy ksenonów, mianowicie jak powinno wyglądać ich samo poziomowanie (ksenony fabryczne). Podkreślam, że 2 łączniki dochodzące do czujnika położenia świateł są sprawne zarówno przy przednim prawym wahaczu jak i przy tylnim prawym wahaczu. Testy robione były w garażu auto stało na płaskim podłożu bez obciążenia. Kluczyk w stacyjce na pozycji 1 zapalam światła postojowe - silniczki chodzą najpierw dól później w górę. Pozycja kluczyka w stacyjce na 2 ksenony się zapalają i nic nie ma dól góra. Taka sytuacja ma miejsce gdy kluczyk jest w stacyjce na pozycji 2 i szybko przekręcę przełącznik świateł tak żeby włączyć światła mijania. Wówczas postojowe + ksenony idą w dól i w górę. Pytanie moje brzmi czy taki test powinien być robiony przy każdym włączeniu świateł i czy jak będą zapalone ksenony, a w trakcie ich pracy załadujemy auto to będzie widać ich opuszczanie jak się samo poziomują czy to następuje po ponownym włączeniu świateł.
Opublikowano
Tak jak kolega Tc napisał na początku przy zapaleniu jest test silniczków.A samopoziomowanie świateł uruchamia się po 30sec od zapalenia świateł.A reguluje się ono podczas jazdy jak i na postoju.Pozdrawiam.
Opublikowano
Wiesz ja to wystarczy że za oprawkę troche poruszę to wtedy się naprawia.Ale jak się mi zacina to wtedy też słysze silniczek ale nie idzie do góry ani do dołu.Ale lewa lampa to działa zawsze za każdym razem.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Koledzy a u mnie jest tak: gdy silnik jest zgaszony a kluczyk przekręcony – to gdy włączam światła - czy to postojowe czy ksenony to jest wykonywany „test ksenonów” – światła idą w dół i w górę. Natomiast kiedy silnik jest odpalony – to „test ksenonów” NIE JEST WYKONYWANY. Czy to jest normalne :?: Czy coś jest nie tak :?: :?: Dodam że są to fabryczne lampy ksenonowe ze spryskiwaczami, nie mam pokrętła do regulacji wysokości świateł – choć nie o to mi chodzi, tylko o „test ksenonów”

Silniczki są sprawne ponieważ na wyłączonym silniku jest przeprowadzany „test ksenonów” a poza tym jak jechałem po nierównościach czy z obciążeniem to lampy musiały się samo-poziomować ponieważ nie oślepiałem nikogo – sprawdzałem z kumplem.

A u Was "test ksenonów" jest wykonywany przy odpalonym silniku :?:

 

BMW E46 320D 150KM 2003r

Opublikowano
A u Was "test ksenonów" jest wykonywany przy odpalonym silniku :?:

 

Tak

 

W takim razie co można poradzić na tą dolegliwość?? U mnie „test ksenonów” na włączonym silniku - nie jest przeprowadzany, a na zgaszonym - jest przeprowadzany. Tylko że światła zawsze włączam dopiero jak odpalę auto. Jest jakiś sposób żeby to naprawić/ustawić :?: :?:

Opublikowano
:mad2: ....a tak na poważnie :?: Bo przecież jak włączę „światła automatyczne” i będzie widno to nie będą się paliły.. a wg przepisów trzeba cały rok jeździć na światłach. Tak więc Koledzy co może być przyczyną że "test silniczków" jest wykonywany tylko przy zgaszonym silniku... :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.