Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Był gdzies temat o zmierzeniu mocy naszych E90-3. Nie mogę znaleźć

 

Byłem swoim 330d na hamowni obciążeniowej.

Jak widać zdrowa seria z lekkim gratisem Nm.

Jednak seria 330d to jednak duzo lepiej niż 320 po chipie

 

http://img339.imageshack.us/img339/5349/142114.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Rufio
Opublikowano

b.b. małe straty :cool2:

realnie tak wyszło, czy popracowali nad obciążeniem aby tak wyszło :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

mniejszy motor to musiały byc mniejsze straty, pisałem o "małych stratach jak na 3.0d"...

fajnie, że na wykres nałożyli ciśnienie turbo

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A co myślicie o tym:

 

http://img207.imageshack.us/img207/6044/bmwe90001680x896.jpg

 

Auto jeszcze przed problemami z dpf. Zobaczymy jakie wyniki będą przed wycinką filtra a jakie po oraz po chipie.

Opublikowano

dlaczego MASTERS uciął wykres na 4 tys.?

edit 1: i dlaczego "zawsze" u MASTERSA wyniki są wyższe niż na innych hamowniach obciążeniowych, czyżby inni właściciele/pracownicy nie umieli właściwie obsługiwać maszyn :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dlaczego MASTERS uciął wykres na 4 tys.?

 

Może dlatego że po 4000 obr/min już nic się nie dzieje?

 

edit 1: i dlaczego "zawsze" u MASTERSA wyniki są wyższe niż na innych hamowniach obciążeniowych, czyżby inni właściciele/pracownicy nie umieli właściwie obsługiwać maszyn :?:

 

chłyt marketingowy :mrgreen: może u nich każdy ma super serię i każdemu auto można podkręcić :?:

Opublikowano
mniejszy motor to musiały byc mniejsze straty, pisałem o "małych stratach jak na 3.0d"...

fajnie, że na wykres nałożyli ciśnienie turbo

 

Straty sa rzeczywiscie bardzo male. Porownujac do mniejszych silnikow 2.0d wygladaja bardzo dobrze.

Popatrzcie na straty dla tych mniejszych silnikow w linku ponizej.

viewtopic.php?f=70&t=130083&hilit=chip&start=135

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bardzo wiem dlaczego straty w 3l miałyby być dużą większe od tych w 2l. Np. sprzęgło jest ponoć identyczne w obu silnikach, a inne elementy nie muszą być chyba dużo cięższe np. wał, przekładnie w skrzyni biegów itp.
Opublikowano
...nie patrzcie na straty...te nie mają nic wspólnego z motorkiem...wszystko zależy od opon...rolek...i siły docisku do rolek...i nie mają zasadniczo wpływu na wyniki pomiaru mocy na silniku...

tak, tylko po całości dla użytkownika (nie dla tunera): po co 100koni na silniku jak na koła przejdzie 10....

...jak rolki są złe, siła docisku jest zła to tuner nie powinnien dawać "Kowalskiemu" takiego wykresu lub na wykresie powinnien być zapis: wynik strat zły z powodu .......

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

tak naprawdę wykres strat jest do niczego nie potrzebny, często mniejsze autka...z mniejszymi kółkami wykazują większe straty, a to z powodu większego uginania się opon przy docisku do rolek...moim zdaniem można by darować sobie w ogóle ten wykresik

...mniejsze straty wykazują hamownie "amerykańskie"...jednorolkowe, ale tam brane są pod uwagę moce na kołach :wink:

...bezpieczne zamocowanie autka na takiej hamowni jest dość trudne...no i możliwość uślizgu rolki większa..

..w europie moce podawane są na silniku...i właśnie do tego potrzebny jest pomiar strat, który program hamowni dodaje po wytoczeniu się autka

...pomiary strat nie są "złe"...tylko straty różne w zależności od kółek...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.