Skocz do zawartości

brak mocy nie wkreca sie na obroty


kamillo107

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóz wczoraj jechałem do sklepu i jest tam taki ładny zakret gdzie zawsze biore go bokiem dałem cały gaz i cos strzeliło huk nie był jakis przerazajacy no ale było słychac jechałem na lpg po godzinie wychodze ze sklepu palę go a on tylko do 3 max 4 tys obrotów kreci i dalej zamuła nic jechałem nim spowrotem 60 bo wiecej nie krecił obrotów? co moze byc przyczyna? na benzynie jest taka sama reakcja do 4 tys i dalej stop.Pozdrawiam i czekam na jakakolwiek pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zwykły gaz (II gen) to pewnie sobie strzelił i pogruchotało Ci przepływomierz i/lub rozszczelniło dolot.

sprawdz szczelność dolotu, skontroluj lub wymień przepływke,bo pewnie sie pogieła itp.

a przy okazji sprawdz stan swiec,przewodów kopułki i palca i wyreguluj gaz tak profilaktycznie to niepowinny Ci sie takie "cuda" przytrafiać.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odłączysz to nie bedzie dzialal dobrze -brak mocy itp itd. ewentualnie gdy ciepły silnik to zagś go odłącz przepływke zablokuj klapke w pozycji otwartej i zapal auto, jedyne co tym uzyskasz to w miare rowno pracujacy silnik na wolnych obrotach,ale tylko na wolnych na wyzsze nie wejdzie. generalnie nie warto sie bawic bo sprawny przepływomierz i tak musisz mieć.

przepływke sprawdzisz najlepiej pod komputerem, ale też metoda na 'oko" dużo powie, poprostu wyjmij ją, sprawdz czy klapka w środku jest prosta,łatwo sie porusza nie blokuje w pełnym zakresie obrotów(po strzale i takim zachowaniu jak opisujesz nie liczyl bym na to niestety,w miare możliwości wyprostuj i zrób tak żeby chodziła...) używana przepływka z pewnego jako tako źródła to koszt okolo 400zł np.

 

http://allegro.pl/przeplywomierz-bmw-e34-e32-bosch-0280203027-i1391662849.html

 

choć może i taniej tez sie kupi niewiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, własnie teraz jestem po wyciagnieciu przepływki klapka chodziła normalnie lekko nie była powykrzywiana ani jej nie blokowało, zaznaczam ze zdazały sie juz strzały gazu nawet mocniejsze niz miałem wczoraj i autko no0rmalnie chodziło, moze to byc wina czegos innego ? moze brak mocy na jeden cylinder? bede wdzieczny za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znczy że kręci się do 3-4tys :?: jak to wygląda tak jakbyś pedał gazu wcisnął do 70% :?: czy jak dojdzie do tych swoich maksymalnych obrotów to zaczyna kichać :?:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem identycznie okazał się właśnie, nigdzie nie podłączony wężyk idący od kolektora ssącego, nie wiedząc co z tym zrobić, zaślepiłem go :wink: , auto od razu złapało równe obroty. :D
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie wiesz bo to standardowa kombinacja 3 litry bo mniej poli w środku brak wyposażenia i gaz zwykły lejemy po 2 dyszki i sie wozimy ŁaŁ mam Siudemke. Tak napewno masz porozrywane gumy przepływka do kosza i może coś jeszcze :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie wiesz bo to standardowa kombinacja 3 litry bo mniej poli w środku brak wyposażenia i gaz zwykły lejemy po 2 dyszki i sie wozimy ŁaŁ mam Siudemke. Tak napewno masz porozrywane gumy przepływka do kosza i może coś jeszcze :P

 

Twoje odpowiedzi są aż przykre, w każdym poście zauważyłem jak próbujesz chwalić swoje auto jak tylko umiesz, gnojąc auta innych i wyśmiewając się, jeśli ma ci to poprawić humor lub jakieś inne głupie urojenia w Twoim zapewne małym i w przeciwieństwie do Twojej BEEMY "ubogim w różne opcje móżdżku " To czekam co jeszcze masz do powiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykre jest to że masz gaz II generacji to naprawdę przykre moja jest nie zła ale bez paranoi ale ktoś jak ma strupa i mowi ze jego jest lepsza to musze go przekonać że niestety nie ma racji. Widziałem nie jedną beme która jest w lepszym stanie fajniej chodzi i jest ładniejsza. Jednak ja naprawdę nie narzekam na swoją i jestem z niej dumny. Osprzęt każda żarówka i przycisk działa blacharka jest wporządku silnik naprawde dobry i skrzynia też super to co można by robić to tylko kosmetyczne sprawy Nie pomijając tego że w samochód zostało włożone w ciągu 3 miesięcy 6 tysięcy. i na tym sie to nie skończy. A jak ktoś ma ładne BMW to go pochwale i pogratuluje naprawdę jak cieszy oko serce i uszy ale coś co jest nie warte zainteresowania ma gaz II generacji i właśnie wybuchł gaz to co w tym chwalić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kaczydj ma trochę racji (może nawet dużo) gaz II/III gen jeżeli źle wyregulowany jest zabójstwem dla silnika 6 cylindrowego. Takie strzały jak ten opisany tutaj zdażają się bardzo często właśnie zimą (za bogata mieszanka) i wtedy koszt naprawy przekroczy przerobienie tej instalacji na sekwencję. lpigaz (polska sekwencja) wtryskiwacze + reduktor+ wiązka+ komputer myśle że max 800zł gaz już założony więc koszty przerobienia mocno spadną. Także myśle że jeżeli autor postu ma zamiar swoją E32 jeszcze trochę użytkować warto zainwestować w przerobienie na sekwencję. Taka jest moja opinia......................ale ja tam się nie znam może się mylę :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak niestety jest ale z II i III gen można jakoś żyć ale naprawdę trzeba bardzo uważać i pilnować bo o wpadkę nie trudno myślę że mimo serwisowania i przeglądów wybuch jest nie nieunikniony i kiedyś nastąpi minusów jest bardzo dużo bo zanim zaczniemy oszczędzać to samochód sie od niego psuje i wtedy zamiast oszczędności rodzą sie nam wydatki których bez gazu by nie było. Wiele BMW z ogłoszeń jest naprawdę ładnych i dobrze sie prezentują są nawet longi i naprawdę lepsze wersje i niestety na zdjęciu widać że samochód został skalany zwykłym gazem. A w ogłoszeniu napisane GAZ!!!! takie to podkreślone jak by to był wielki atut. Kiedy dla większości osób jest to wielki minus i ktoś jak by chciał to kupić to właśnie nie kupi ze względu na taką instalacje i wolał by już żeby nawet tam nie było nigdy gazu a nawet by wolał zapłacić więcej zeby to gazu nie miało ale nic z tym sie nie zrobi.Ale nie ma sie co dziwić paliwo już nie kosztuje 3złote a nawet mniej tak jak kiedyś albo pamiętam jak gaz jeszcze był po 90gr A dobra instalacja sekwencyjna to też nie są tanie rzeczy i trzeba sie jakoś ratować. Gdyby te czasy powróciły to wyrwał bym ten gaz żucił na sterte i podpalił :D Albo i nie tylko bym lał tego gazu po 90 gr :lol: może miał bym nawet 5 litrówkę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zwykły gaz (II gen) to pewnie sobie strzelił i pogruchotało Ci przepływomierz i/lub rozszczelniło dolot.

sprawdz szczelność dolotu, skontroluj lub wymień przepływke,bo pewnie sie pogieła itp.

a przy okazji sprawdz stan swiec,przewodów kopułki i palca i wyreguluj gaz tak profilaktycznie to niepowinny Ci sie takie "cuda" przytrafiać.

pozdr

 

Myślę że po tej wypowiedzi temat już jest wyczerpany.Podmień przepływkę bo to na 95% przyczyna tego że auto straciło moc i do tego nierówno pracuje.Spr też dolot bo być może pękła gdzieś guma i łapie lewe powietrze.

 

pozdr

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzwoń trochę ofert dużo na allegro jest,może taniej się uda wyrwać.Niewykluczone też jest że jak kupisz kolejną znów nie strzeli i ponownie ją szlag trafi

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie wiesz bo to standardowa kombinacja 3 litry bo mniej poli w środku brak wyposażenia i gaz zwykły lejemy po 2 dyszki i sie wozimy ŁaŁ mam Siudemke. Tak napewno masz porozrywane gumy przepływka do kosza i może coś jeszcze :P

 

Kaczydj, wyluzuj. Malo Ci bylo jednego ostrzezenia? Cieszysz sie, ze ktos ma rozwalony uklad dolotowy? Uwazasz, ze to powod do radosci?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam go żałować po co jeździł na gazie zwykłym? Są rzeczy których robić nie wolno i ponosi się tego konsekwencje. No nie ciesze sie tak naprawdę szkoda mi ale nie jego tylko jego siedem ona nie miała nic do gadania z tym gazem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaczydj, wyluzuj. Malo Ci bylo jednego ostrzezenia?

 

Pewnie większość użytkowników zaglądających na to forum raziły wypowiedzi kaczydj, ale nie włączało się w dyskusję bo uważali, że szkoda prądu. Forum jest chyba po to, żeby znaleźć pomoc w każdym przypadku.

Kaczydj, gdyby ktoś miał auto w stanie takim jak Ty, to nie pytałby o nic na forum tylko delektował się jazdą, a ewentualne problemy zgłaszał serwisowi, najlepiej zlokalizowanemu w Niemczech- dla spokoju o fachowość obsługi.

 

Niestety lektura forum i ostatnie dyskusje pokazują dlaczego większość Polaków uważa użytkowników BMW za tępych dresów lub wiejskich lanserów. Kaczydj, oprócz wspaniałego stanu twojej BMW zadbaj również o higienę wypowiedzi- czytając twoje wypowiedzi czuję się bardziej pijany niż jestem... gramatyka, ortografia, interpunkcja... i po prostu kultura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaczydj, wyluzuj. Malo Ci bylo jednego ostrzezenia?

 

Pewnie większość użytkowników zaglądających na to forum raziły wypowiedzi kaczydj, ale nie włączało się w dyskusję bo uważali, że szkoda prądu. Forum jest chyba po to, żeby znaleźć pomoc w każdym przypadku.

Kaczydj, gdyby ktoś miał auto w stanie takim jak Ty, to nie pytałby o nic na forum tylko delektował się jazdą, a ewentualne problemy zgłaszał serwisowi, najlepiej zlokalizowanemu w Niemczech- dla spokoju o fachowość obsługi.

 

Niestety lektura forum i ostatnie dyskusje pokazują dlaczego większość Polaków uważa użytkowników BMW za tępych dresów lub wiejskich lanserów. Kaczydj, oprócz wspaniałego stanu twojej BMW zadbaj również o higienę wypowiedzi- czytając twoje wypowiedzi czuję się bardziej pijany niż jestem... gramatyka, ortografia, interpunkcja... i po prostu kultura.

 

Od dłuższego czasu nie jestem już posiadaczem E32 ,ale odwiedzam forum bo mam sentyment do tego modelu i szanuję wszystkich posiadaczy marki BMW szczególnie E32.Gość kaczydj jakoś mi tu nie pasuje , może powinien zmienić forum na FSO Polonez ,albo agroturystyka i wyzywać się z warzywami na polu ."Wielka wyprz" by się przydała .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza o to trudno. Ja się nie będę obrażał mam się czym podzielić i myślę że komuś już pomogłem albo doradziłem. Kilka osób zawsze się znajdzie co są złowrogo nastawieni ale to nic ważne że więcej osób jest przyjaźnie nastawionych i wydają się być fajnymi ludźmi dlatego tu jestem inni dla mnie ja dla innych.

ZKopawlak zacząłeś ale jesteś mądry pokaż mi osobę która mając 21 letni samochód delektuje się jazdą i nie musi nic poprawiać? Nie często ale zawsze się coś znajdzie bo 32 mimo że stara to jak jest dobrze utrzymywana to jest bardzo mało awaryjna. Gdybym miał E32 która dopiero wyjechała z fabryki to fakt na pewno przez kilka lat bym tylko lał paliwo i zmieniał olej Ale że niestety już takich bmek nie będzie już nigdy a nawet jeśli by byly to by mnie nie było stać i jest jak jest.

Kolejny Kolega Elkopyto postanowił dorzucić swoje 3 grosze widząc panującą tu modę. Ja myślę że tu pasuje a że pisze to co myślę to inna sprawa ale gaz zwykły w bmw to był dla mnie zawsze gorący temat do dyskutowania.I jeżeli coś się zepsuje z winy gazu II, lub III to czasem nie mogę się powstrzymać od wypowiedzi na ten temat. Inni mają inną sytuacje i im nic nie mówię bo są spoko ludźmi.

Każdemu poradzę każdy jest ok. Ale sprawa wybuchów gazu jakoś mnie mierzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez gratuluje i temat zamykam. I prosze nie robic wiecej OT, bo za to tez mozna dostac ostrzezenie. Prosta sprawa - macie cos do powiedzenia, piszcie, ale merytorycznie, bez docinek osobistych i zagladania sobie nawzajem do kieszeni.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.