Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem chodzi o to ze 2 cylindry zarzucają mi świece olejem. Autko kiepsko chodzi na niskich obrotach. Czy to wina pierścieni czy uszczelniaczy ? Czy jest możliwość ze jednorazowo zarzuciło mi świece ? :mad2: Pozdrawiam.
Opublikowano

poszukaj kolego w internecie.

na allegro na przyklad jest masa takich silników. ceny okolo 1000zl. ale mozna i taniej, roznie to bywa.

generalnie lepiej zaplacic pare zloty wiecej, a miec na zakupiony silnik renkojme czy grawancje jakas chocby 2 tyg. bo moze byc tak ze kupisz z niewiadomego pochodzenia taniej a bedzie w takim stanie jak ten co masz.

a to cisnienie sprawdziles,ze silnik chcesz kupowac?pozdr

Opublikowano

Szansa że kupisz silnik w stanie do jazdy od nieznajomego jest jak wygranie w lotka. A jeszcze jak chciałbyś kupić tanio to już całkiem kraina baśni :wink: Nikt nie sprzeda Ci dobrego silnika po kosztach,nie zrobi promocji czy zniżki. Przechodziłem przez coś podobnego w brata beemce, skończyły się pierścienie,ale w końcowym rozrachunku po zakupie drugiego silnika brat stwierdził że jednak będzie lepiej jak złożę jego silnik,ten pierwszy do kupy- jeździ na nim do tej pory,pomimo tego że wyszło trochę drożej jest pewność że będzie jeździł.

 

Zacznij od kompresji- zmierz, i podaj na forum poszczególne ciśnienia.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak na razie to zmierzyłem ciśnienie na cylindrach, najmniejsze było 15,5, to pierścienie sa dobre, ale auto dalej przerywa i brakuje mocy. Mogą to być cewki zapłonowe ?
Opublikowano
Wrzuć fotkę świecy "zarzuconej olejem" na jakiś serwer i daj linka. Coś mi to dziwnie wygląda moim niefachowym okiem patrząc- olej na świecy i 15,5 najniżej? Nie ma takiej możliwości po mojemu :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Świece wywaliłem. Na ze mnie też żaden mechanik, ale dziwne rzeczy się dzieją, wymieniłem te zaolejone świece na nowe i jest git, dzisiaj jak sprawdzałem ciśnienie po wykręceniu świecy, świece były kosy śladu nie ma po oleju. No i teraz szukam dalej co może być nie tak. Autko szarpie i słabo jeździ. Może być to przepływomierz ? czy cewki itp ? :mad2:
Opublikowano

Mogą być przewody WN do pupy. W nocy podnieś maskę ,odpal silnik i popatrz. Jak będzie nie tak to będzie widać- warunek musi być raczej ciemno, a i rąk tam nie pchaj na odpalonym silniku bo jak masz przebicie na kablu WN i dotkniesz to możesz z wrażenia usiąść,wiem bo parę razy próbowałem niechcący :norty: Niektórzy starsi mechanicy polecali tez szklankę wody na przewody wylać- podobno jak silnik zgaśnie to przewody do wymiany, ale to już extremum i tego próbować nie polecam, bo raz że woda może pokopać a dwa że jak poleci nie tam gdzie trzeba to narobić można więcej szkody niż pożytku. Obejrzyj kable wieczorem- jak świecą wymienić.

 

Tylko nie do końca jestem pewien czy u ciebie są przewody WN czy fajko-cewki, w obu przypadkach koszt to jakieś 150-200zł

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

kolego , a jak Ty to cisnienie na cylindrach mierzyles? bo ta wartosc - najnizej 15.5... cus mi sie wierzyc niechce, nawet jak nowy ten silnik by byl to chyba by tyle nieosiągnoł.. a Ty piszesz że to najniższe bylo.

poza tym piszesz o tych zarzucoych olejem świecach, czyli teraz jak je wymieniłeś, to juz nie zarzuca?czyste są?, a tak przy okazji mogłbyś zmienic komplet, na nowe, a nie tylko te które byly pokryte nagarem, bo jak ma różne w różnym stadium z użycia to też bedzie kulawo pracowa, no i weryfikacja kabli oczywiście...

a co do cisnienia, niewiem jak to zrobiles, ale powinieneś zrobić tak. wszystkie świece wykręcić, wcisnąć gaz do oporu i dopiero wtedy mierzyć ciśnienie, jak tak robiłeś i wyszło Ci to co wyszło to proponuję zmienić miernik he. pozdr

Opublikowano
Akurat miernik był dobry. Może kole przed mną zrobił remont, i pedał gazu był w podłodze. No a świece są czyste. Jak coś będę wiedział to napisze.
Opublikowano
Witam. Coś mi się wydaje że zarzuca swiece ale od góry. Uszczelnić trzeba pokrywe wałków rozrządu. Przerywa od zapłonu na bank. Odtłuść cewki i fajki. Powinno pomóc. Mnie pomogło. Pozdrawiam
Opublikowano
Wiecie co mam dziwny ten samochód. Na początku świece zaolejone, później nie, szarpie jak jadę, czy to może być wina uszczelki pod głowicą? Bo i tak jeszcze pije wodę z tyłu samochodu jak by w łaźni siedział.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.