Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ;)

 

Mam pewien problem wcześniej falowały mi obroty przy jeździe nie chciał wchodzić na obroty tego się pozbyłem chodzi jak pszczółka :P, teraz został mi taki problem że traci wolne obroty tzn po odpalenie czasem zgaśnie odrazu przy normalnej jeździe jak za wolno zmieni się bieg to również zdąży zgasnąć. A no i na wolnych jak sobie chodzi to telepie silnikiem z tym że obroty nie falują zachowuje się tak jakby miał za niskie obroty biegu jałowego.

 

Da się jakoś wyregulować obroty biegu jałowego ??

Chyba że ktoś ma inne pomysły to wysłucham.

 

Proszę o pomoc :)

Opublikowano
no dlatego też chcę się dowiedzieć od czego to może jeszcze być i czy się da jak się da to jak :) ale dzięki
Opublikowano

sprawdzales swiece przewody???? to moze byc powod

tez zobacz do silniczka krokowego moze cos takiego robic

"PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK"
Opublikowano
swiece i cewki wporzadku sprawdzane no to jest jedyne wyjscie ze może to być silniczek krokowy ... ewentualnie podkrecic mu troche obroty na wolnych
Opublikowano
swiece i cewki wporzadku sprawdzane no to jest jedyne wyjscie ze może to być silniczek krokowy ... ewentualnie podkrecic mu troche obroty na wolnych

to pewnie silniczek sprawdz

"PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK"
Opublikowano
swiece i cewki wporzadku sprawdzane no to jest jedyne wyjscie ze może to być silniczek krokowy ... ewentualnie podkrecic mu troche obroty na wolnych

 

A jak Ty chcesz na krokowcu,podkręcić obroty ?

Opublikowano
To definitywne objawy uszkodzonego silniczka krokowego.. Ja u siebie mialem to samo ale akurat podpasowal mi z Saab-a (jest mniejsze wejscie ale dalem nowe przewody laczace, wtyczka jest taka sama) i teraz juz nie mam problemu z tym. Sprawdz tez przewod od odmy bo u mnie jakis fantasta tak puscil przewod ze w jednym koncu sie przelamal a w drugim zatkal i zacza wywalac olej i nie trzymal wolnych obrotow.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
uważaj bo może to być też uszczelka pod glowicą jak w trakcie jazdy gaśnie bo dostaje płyn chłodzący do oleju a koszt naprawy to jakies 9 stów
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,miałem-mam podobny problem,...

tz. odpala na benzynie niby ok,ale moment obrotowy na jałowym spadł do 600-700,autkiem zaczyna "telepać",przy dodawaniu gazu drgania się zwiększają i słychać z pod maski "klekot metaliczny".Gdy chcę ruszyć okazuje się ze nie mam mocy i po kilku metrach gaśnie....

muszę poczekać aż przełączy się na gaz i dopiero jedzie (ale moc słabsza),choć stukot i drgania pozostają...

Różne opcje przychodziły mi do głowy...szukałem tu i tam i dałem do mechanika i okazało się że pękła dźwigienka zaworów....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.