Skocz do zawartości

Mesio_750

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 728i 1997

Osiągnięcia Mesio_750

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podjechałem do drugiego mechanika z lepszym kompem i dokładnie powiedział co jest: uszkodzony czujnik wałka rozrządu i niedziałająca grzałka 1sondy lambda. Od razu kupiłem org czujnik i jak ręka odją normalnie :D Jedzie już jak trzeba i nie telepie nim już też zamówiłem też sonde i czekam na nią.
  2. Komplet nowych swiec i cewki zamienione miejscami i dalej wychodzi na komputerze błąd 1 cylindra.
  3. Właśnie mam identyczny problem. Po podłączeniu pod kompa wychodzi błąd na pierwszym cylindrze. Zmiana cewki i wtrysku nic nie pomogła. W chwili obecnej będe sprawdzał instalacje elektryczna czy gdzieś nie jest uszkodzona lub wtyczki nie są poprzepalane.
  4. Tak jak kolega wcześniej wspomniał może to wszystko powodować LPG. Jeźdząc tylko na gazie komputer traci swoją prawidłową mapę i później mogą być tego typu problemy. Profilaktycznie odłącz klemry od akumulatora na noc i zrób 50-100km tylko na benzynie. Jak problem wystąpi też na benzynie będzie wiadomo że to nie wina LPG. Profilaktycznie podłącz go pod komputer u osób które znają sie troche na BMW. Zazwyczaj zawsze w każdym mieście jest taki warsztat który specjalizuje sie w BMW lub tematy tych aut są im znane.
  5. Mesio_750

    drzwi kierowcy

    No definitywnie nie służy do tego tylko do zamykania i otwierania centralnego zamka. Gdzieś wcześniej był podobny wątek to przyczyny usterki dopatrywano się w braku zasilania w panelu sterowania szybami.
  6. Tutaj masz zamienniki rozmiarów opon stosowanych w E38: http://7er.pl/showthread.php/1781-opony-ROZMIARY-OPON-W-E38-!!!!!!!!!!!!!
  7. Mesio_750

    drzwi kierowcy

    Najprostsza sprawa to uszkodzony siłownik centralnego zamka. U siebie miałem to samo. Z pilota nie zamykał i nie otwierał dzwi tylko z kluczyka można było go zamknąć. http://img07.tablica.pl/images_tablicapl/79927733_2_644x461_silownik-centralnego-zamka-bmw-e36-dodaj-zdjecia.jpg
  8. Sond się nie lutuje.. Jedynie możesz ją skręcić i złapać opaską termo-kurczliwą lub w jakiś inny sposób ale nie lutować. Niestety z osprzętem siemensa możesz tylko założyć sonde siemensa. To jest tak zwana tytanowa sonda 5V podobne są montowane do Opli z silnikiem 1,8 2,0. Niestety po rozkodowaniu wychodzi dokładnie jaką musisz mieć sonde i taka powinna być. Orginał zaczyna się od ok 600zł w góre. Ja mam założoną od Opla (krótszy kabel musiałem odciąć od poprzedniej sondy). Dobierająć musisz się też sugerować kolorem kabli. Znalazłem coś takiego, myśle że się komuś przyda: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=61418
  9. Witam serdecznie. Prosze o rozkodowanie numeru VIN: WBAHB61040BK61731 Z góry bardzo dziekuje. Pozdrawiam.
  10. U mnie jest troche podobnie ale ja to zwalam wine na zwykly gaz. Jest zwezka w ukladzie a na ssaniu dostaje wieksza dawke paliwa a powietrza jest mniej i moze dlatego tak sie dzieje. Ale to tylko moja sugestia :wink:
  11. To definitywne objawy uszkodzonego silniczka krokowego.. Ja u siebie mialem to samo ale akurat podpasowal mi z Saab-a (jest mniejsze wejscie ale dalem nowe przewody laczace, wtyczka jest taka sama) i teraz juz nie mam problemu z tym. Sprawdz tez przewod od odmy bo u mnie jakis fantasta tak puscil przewod ze w jednym koncu sie przelamal a w drugim zatkal i zacza wywalac olej i nie trzymal wolnych obrotow.
  12. Ja mam podobnie u siebie. Ale znalazlem sposob przelaczam na benzyne i wciskam gaz do konca i trzymam go i zaczynam krecic, po chwili slychac ze zaczyna lapac i jak zaplapie to tylko delikatnie odpuszczam zeby nie zlapal min obrotow bo zlasnie ale tez zeby nie byly za wysokie bo olej jest jeszcze zimny i nie wszedzie dobrze smaruje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.