Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.. no wiec mam taki problem.. wczoraj latajac bokami e30stka zaczal wyc mi most.. :( wyje tylko wtedy gdy jadac na ktorymkolwiek biegu puszczam gaz.. gdy jade normalnie tzn. auto ciagle przyspiesza nic nie slychac,, olej byl wymieniany jakies 2 tys km temu na motul 75w90 polsyntetyk.. im auto bardziej zwalnia na puszczonym gazie tym wycie staje sie przerywane ale jakby bardziej cos w srodku sie zacieralo.. co tam moglo sie stac.. jakies lozysko czy moze satelita nie wiem.. mial ktos taki problem..pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
ok. martwi mnie tylko taka rzecz ze przed wymiana oleju nic sie nie dzialo.. most stan idealny wrecz..a tu ? postanowilem kupic chyba jeden z lepszych olejow bo za litr 55zl.. a tu takie akcje.. nawet w tym temacie koles tomaszek 88 ........ http://www.maxbimmer.pl/threads/8890-Olej-do-dyfra-i-skrzyni-jaki-wla%C4%87 .... pisze tez o podobnym przypadku.. czy aby nie wlalem za dobrego oleju do starego mostu w bmw? bo juz nie wiem.. nawet duzo nia nie jezdzilem na tym oleju.. pies to je.... mam juz 2 most i teraz jak bede wlewal olej to jaki wlac zeby historii podobnych nie bylo.. bo tego chyba juz nie kupie mimo iz wszyscy zachwalali jak czytalem.. w silniku mam tej firmy i jest ok. pozytywnie.pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
Witam, ten olej Motula zdaje mi się jest w pełni syntetyczny, jest jeszcze mineralny 80W90 i ja leję taki. Półsyntetycznych przekładniowych Motul nie produkuje. Oba oleje są świetne i nie mają żadnego negatywnego wpływu na dyferencjał. Wygląda na to, że dyfer był już zużyty, a ty go przycisnąłeś i się stało. Ja zalewam ten mineralny, bo jest małe prawdopodobieństwo, że dyfer będzie przeciekał, co jest ważne, ze względu na duży kłopot z ustawieniem luzu na wałku atakującym od wału po wymianie uszczelniacza. Możliwe jest, że masz luz na krzyżaku którymś, na podporze albo na przegubie homokinetycznym na wale i wtedy łożyska na wałku atakującym dostają w tyłek. Poza tym jakbyś zauważył kolega z maxibimmer napisał, że wlał hipola i dyfer padł, to chyba na jego własne życzenie.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
siema.. jak nie produkuje jak produkuje... taki olej wlalem .... http://allegro.pl/olej-motul-motylgear-przekladniowy-75w90-1l-i1372146083.html ... wiem ze jest tez 100% syntetyk w podobnym opakowaniu ale nie kupowalem bo 1 nie bylo u tego co kupowalem a 2 ten i tak uwazam powinien byc bardzo dobry do starej bmw.. czy jest sens robienia czegokolwiek z ta przekladnia czy na smietnik?
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano

Witam

 

A może miałeś most ze szperą?? Jeśli tak, to zabiłeś go olejem... Sprawdź teraz stan oleju w dyfrze.

 

I popraw ten tytuł tematu, bo go zamknę. Bardziej się wysil konstruując tytuł - tak, żeby mówił coś o poruszanym problemie! :nienie:

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
siema. nie nie ma szpery.. wiem ze do szper leje sie inny.. to jest zwykly otwarty dyfer.. czy mogl sie uszkodzic od tego ze przy ruszaniu slychac takie stuki --dudnienie.. tak jakby podpora walu lub tuleja jakas. przegub/ amorytyzator?> niewiem ..nie zagladalem jeszcze bo pracuje do pozna i nie mam garazu nawet.. ale jak siedze na miejscu kierowcy to prawy tyl slychac jak przy ruszaniu 1.2.3 dudni az wali .. moze byc to przyczyna przyspieszonego zuzycia mostu bo juz nie wiem jak kupie 3 most i bedzie to samo a i tak musze to wszystko porobic. pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam

 

A może miałeś most ze szperą?? Jeśli tak, to zabiłeś go olejem... Sprawdź teraz stan oleju w dyfrze.

 

I popraw ten tytuł tematu, bo go zamknę. Bardziej się wysil konstruując tytuł - tak, żeby mówił coś o poruszanym problemie! :nienie:

Pozdrawiam

 

A jak sprawdzić poziom oleju w dyfrze? Czy nie jest tak że trzeba go spuścić do zera i wlać określoną ilość nowego?

Opublikowano

witam

W duferku masz dwie takie śruby na klucz imbusowy (ampol)( w zalezości od dyfra z małą głową dwie pod skosem i z dużą głową jedna pod drógą równo) tą góra odkręcasz i lejesz olej do takiego stanu aż zacznie powoli wypływac z tego otworu... wtedy stan jest prawidłowy...

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
witam

W duferku masz dwie takie śruby na klucz imbusowy (ampol)( w zalezości od dyfra z małą głową dwie pod skosem i z dużą głową jedna pod drógą równo) tą góra odkręcasz i lejesz olej do takiego stanu aż zacznie powoli wypływac z tego otworu... wtedy stan jest prawidłowy...

 

A powiedz mi kolego one są z tyłu dyfra czyli po drugiej stronie wału tak? I czy mogę tą czynność przeprowadzić bez zdejmowania/opuszczania dyfra?

Opublikowano

TAK! TAK!! TAK!!!!!! :D :D :D

 

Ściągnij sobie w końcu Sam Naprawiam. Link masz w przyklejonym na górze działu temacie "Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania" :D

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
TAK! TAK!! TAK!!!!!! :D :D :D

 

Ściągnij sobie w końcu Sam Naprawiam. Link masz w przyklejonym na górze działu temacie "Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania" :D

 

Pozdrawiam

 

Bardzo chętnie to ściągnę i poczytam ale przeryłem całe faq i nie ma tam nic podobnego nawet do "sam naprawiam".

Opublikowano

Jak to mówią w takich chwilach: "I KILL YOU" :D

 

viewtopic.php?f=67&t=136132

 

PKT 10 - Linki do książek typu sam naprawiam.

Oczywiście jak znasz angielski, to od razu ściągaj Bentley Workshop Manual!!

 

YES WE CAN?? ;D

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Jak to mówią w takich chwilach: "I KILL YOU" :D

 

viewtopic.php?f=67&t=136132

 

PKT 10 - Linki do książek typu sam naprawiam.

Oczywiście jak znasz angielski, to od razu ściągaj Bentley Workshop Manual!!

 

YES WE CAN?? ;D

 

Without U i'm like a blind child in a thick london's fog m8 :mrgreen:

Dzięki raz jeszcze i miłego dnia :)

Opublikowano

zawstydziłeś turbodymomoda :D

a co do e30 1986 to tuleje belki albo podpora wału ew. luzy na półośkach;p

sprawdź olej w dyfrze czy nie ma opiłków :D

Opublikowano
zawstydziłeś turbodymomoda :D

 

 

 

chyba turbodymoadmina :) (turbo to napewno, ale czy dymo? to tego nikt nie wie :D)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
chyba turbodymoadmina :) (turbo to napewno, ale czy dymo? to tego nikt nie wie :D)

 

Ma się ten talent do rozbrajania wiary :)

Opublikowano
Ma się ten talent do rozbrajania wiary :)

 

 

 

nieprzeciętny :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Ma się ten talent do rozbrajania wiary :)

 

 

 

nieprzeciętny :)

 

Człowiek uczy się całe życie...nawet po 30'stce :norty:

Opublikowano
Człowiek uczy się całe życie...

 

 

 

a i tak umiera głupi ;)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam Państwa :) Jestem zmuszony podłączyć się do tematu, ponieważ coś dolega mojej pięknej. Otóż parę tygodni temu postanowiłem wymienić olej w skrzyni biegów i w dyfrze (nie sam - u mechanika). A ostatnio zacząło coś strasznie hałasować! Huczy i buczy od 40 km/h w zwyż :( Zastanawiam się czy to dyfer, czy któreś łożysko, czy coś innego jeszcze. I dlaczego stało się to po wymianie oleju??? :/ Wyczuwalne są też drgania na pedałach, ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tematem. Zaznaczam, że auto nie jest katowane (i raczej nie było) - to wolnossący Dieselek, wiec szkoda go :) Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podzielił się swoją opinią w tej kwestii. Pozdrawiam :)
Opublikowano
Być może to zbieg okoliczności, ale z pół roku temu zalałem dyfer 75W90, bo facet w sklepie posprawdzał i powiedział, że można zalać. Oryginalnie idzie mineralny 80W. Po wymianie zaczął chodzić głośniej więc trzeba raczej lać to co wtedy zalecali. Co innego jest z silnikiem, jeżeli ,u odkręcimy cały dół pod wałem korbowym i go wyczyścimy z sadzy to śmiało można zalać syntetykiem. Co do skrzyni i dyfra raczej tylko to, co w tamtych czasach zalecał producent.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.