Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na początku chciałbym się przywitać z racji tego że to jest mój pierwszy post, zawsze jak miałem jakiś problem to na forum było rozwiązanie z tym mam problemy ze znalezieniem więc piszę.

Do rzeczy zaczęło się od niskich obrotów. Na wyłączonej klimatyzacji obroty silnika są niskie na włączonej prawidłowe aczkolwiek można było odczuć czasami lekkie drgania. Myślałem, że to przewód od podciśnienia, faktycznie był przerwany i usterka została usunięta ale objawy nie ustąpiły. Kolega podpowiedział, że może być uszczelka pod kolektorem ssącym wydmuchana, prysną jakimś testerem i zauważył, że go wciągnęło. Zamówiłem nowy komplet uszczelek ale zanim uszczelki doszły to dzisiaj gdy wsiadłem do auta i go odpaliłem to zaczęło strasznie terepać silnikiem ( i całym autem ) moje odczucie było takie jak by nie chodził jeden cylinder i jakby auto było słabsze. I tu moje pytanie czy to wina tej uszczelki czy coś się jeszcze mogło polecieć?

Opublikowano
Moze ten temat cie naprowadzi http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=18007. Mialem ten sam problem z obrotami i lekkim telepaniem auta co ty w e38. Problem wlasnie lezal w odmie.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Witam. Dzięki za info przy okazji jak odkręcę kolektor to sprawdzę czy odma jest zabrudzona. I jeszcze jedno mam pytanie czy u kolegi andrzeja29 też po uruchomieniu silnika i wyjęciu bagnetu było słychać jakiś odgłos
Opublikowano
Witam. Problem z cylindrem który nie pracował został usunięty, przetarło się kilka kabli o wtryska. Odkręciłem z kolegą kolektor ssący i rzeczywiście uszczelka była przecięta nie wydmuchana czyli ktoś przede mną tam łapy pchał i to odkręcał. Wymieniliśmy uszczelki na nowe (autem nie telepie) ale problem z obrotami nadal jest. Gdy auto odpalę obroty są prawidłowe po chwili pracy jak wrzucę na drive opadają na ok. 300-400, czasami zgaśnie ale nie zawsze. Po włączeniu klimatyzacji są prawidłowe, jest to dziwne ponieważ gdy włącza się klimę to silnik ma dodatkowy opór i wtedy obroty opadają a w tym przypadku jest odwrotnie. Czy może to być sonda lambda lub czujnik wału korbowego lub czujnik wałka rozrządu a może jeszcze coś innego. Proszę o pomoc
Opublikowano

ten rocznik często tak ma, ktoś nawet pisał że to jest błąd softu....

Jak wymontowałeś kolektor było odrazy sprawdzić odmę, też od tego mogą być niskie obroty /u mnie po wymianie odmy w 535 polepszyło ale do końca nie wyeliminowało problemu/, druga sprawa to krokowy i przepustnica, trzeba wszystko przeczyścić.

Co do klimy, po jej włączeniu sterownik krokowym podnosi obroty, dlatego są wyższe....

Opublikowano
Witam. Przeczyściłem silniczek krokowy i przepustnice ale nie pomogło. Podpiąłem pod komputer i pokazało mi dwa błędy:26 Lambda regulator- Adaption multiplikativ, 34 Lambda regulator-Adaption multilplikativ. Oznacza to chyba ,że sonda regulacyjna a co oznaczają te numery i "Adaption multiplikativ". Czytałem gdzieś ,że można sonde zmierzyć miernikiem tylko w które kable sie mam wpiąć jak jest chyba 4. Proszę o pomoc
Opublikowano

Witajcie.

U mnie też pojawiło się trzęsienie więc nie zakładam nowego tematu.

Wszystko jest dobrze dopóki się jedzie (nawet kilka godzin). Gdy silnik pracuje na postoju kilka minut zaczyna się telepanie i trwa nawet podczas jazdy (nie przekraczałem 2500 obr). Wystarczy zgasić i zapalić silnik aby telepanie ustało. Ktoś to przerabiał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.