Skocz do zawartości

316i Falujące obroty pomimo wymiany kabli i świec


pawwelloss

Rekomendowane odpowiedzi

Samochód jak w temacie rocznik 95. Problem polega na falowaniu obrotów, kable i świece wymienione na NGK, nie łapie lewego powietrza a jednak obroty falują co może być przyczyną. Co więcej bardzo ciężko odpowietrzyć chlodnicę, wczoraj byłem u mechanika wjechał pod górkę wylał stary płyn zalał nowy aż zaczął wylewać się z odpowietrznika i zakrecił odpowietrznik a zbiornik wyrównawczy zostawił odkręcony, odpalił silnik i dodawał gazu płyn zaczął ubywać to dolewał jednak gdy otworzył się termostat nagle płyn zaczął podchodzić do góry i wylewać się. Zakręcił więc korek i powiedział że powinno być ok :| Teraz jest tak że przewody od chłodnicy do momentu ptwarcią się termostatu są twarde a jak się już otworzy jakby ciśnienie spada. Więc moim zdaniem nadal chłodnica jest zapowietrzona nie znam się dobrze a więc chciałem zasięgnąć waszej opini. Dzięki.

 

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli falują przez chwile, po wrzuceniu na luz, kiedy auto jest rozpędzone lub dotacza się do świateł, to prawdopodobnie silniczek krokowy.

 

A mechanik, który wjeżdża na górkę żeby odpowietrzyć układ w BMW (dość specyficznie się go odpowietrza i trzeba wiedzieć jak to zrobić), na pewno nie zrobi tego żeby było dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehehehe, dobry szpec, mógł jeszcze odwrócić autko i potrzepać do ostatniej kropli. Kolego poczytaj na forum i "szukajka' i odpowietrz sobie układ na nowo bo z tego co opisujesz to ciśnienie ci ładnie idzie.

I zmień szpeca :roll: bo czasem nie warto za pare złotych szukać "garaż party tuning" :wink:

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach